środa, 29 sierpnia 2012

Pojawia się i znika

Dzisiaj na zielono ;)
Dwie warstwy Q by Colour Alike 161 Tatarak, który ja na mój gust jest trochę za gęsty. Ale da się nim malować bez większych trudności, więc to tylko moje widzimisię ;)
Tatarak ostemplowałam przy pomocy stempla Bundle Monster BM-319. Chciałam w końcu wypróbować stemplowanie kilkoma kolorami. Na początek zdecydowałam się na coś nierzucającego się w oczy. Chciałam uzyskać efekt pojawiającego się i znikającego wzoru. W tym celu użyłam lakierów China Glaze Sun-Kissed i China GlazeI'm With The Lifeguard. Nakładałam je na blaszkę pasami, co powinno być widoczne na zdjęciach w powiększeniu. Tak bardzo się starałam uchwycić ten efekt na zdjęciach, że teraz mam ich dużo do pokazywania ;>

 W słońcu


 W cieniu


 I znowu w słońcu, tym razem z matem Flormaru specjalnie dla Rebellious lady





64 komentarze:

  1. świetne pazurki! :) wygląda jak skóra węża :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, chociaż to akurat nie jest stempel z wężowym wzorem ;)

      Usuń
    2. i mi się tak skojarzyło :D świetnie wyglądają :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Bo nie jest bardzo mocny i na niektórych monitorach może być kiepsko widoczny. Najlepiej chyba widać na czwartym zdjęciu :)

      Usuń
  3. efekt śliczny- ale nie widzę rożnych kolorów tylko jeden :) Ale wzorek wyszedł idealnie. Mi zawsze coś się papra z tymi wzorkami na cały paznokieć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie dużo zależy od ustawień monitora. Najlepiej chyba widać na czwartym zdjęciu :)
      Mi się też spaprało na czubku środkowego, ale stempel jest tak delikatny, że się nie rzuca w oczy nawet po powiększeniu :D

      Usuń
  4. Jestem pod wrażeniem.Świetnie to wygląda! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ty masz tyle lakierów to jak przychodzi czas malowania paznokci jak Ty sie decydujesz na konkretny kolor? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest kilka opcji XD
      1) mam ochotę akurat na markę (przeważnie China Glaze lub Orly), więc idę pogrzebać w odpowiednich szufladach helmera
      2) mam ochotę na konkretny kolor, więc wyciągam odpowiednie wzorniki i przykładam sobie do paznokci aż coś wybiorę
      3) nie mam ochoty na nic, więc siedzę i grzebię we wzornikach lub w helmerze XD
      Ta ostatnia opcja zajmuje najwięcej czasu, chyba że mam szczęście i od razu coś mi się w oczy rzuci ;)

      Usuń
    2. Ponieważ mam wszystkie lakiery upchane na jednej półeczce losuję 3 sztuki i z tego wybieram jeden kolor, lub całą trójkę wykorzystuję do zdobienia. Ale moja metoda ma tą wadę, że lakiery stojące z tyłu są praktycznie niewykorzystywane :(

      Usuń
    3. Musisz od czasu do czasu zrobić wielkie przestawianie tyłu na przód ;)

      Usuń
  6. świetna zieleń i wzorek również :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna, letnia zieleń. Wzorki mi się podobają ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. niesamowity blog, w mig dolaczam do obserwujacych i od siebie, czyli beztalencia manicurowego, prosze o wiecej tutoriali...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo mi miło :)
      Postaram się robić więcej tutków, ale najlepiej jak coś Cię zainteresuje, dać mi znać w komentarzu :>

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. No problemo :D Spotkajmy się w połowie drogi, wezmę sprzęt ;>

      Usuń
    2. To już imprezka się kroi ;)

      Usuń
    3. Mogę sie podpiąć ? ;)

      Usuń
    4. ej weźcie bo zaraz będzie chciała kaskę kroić XD

      Usuń
    5. A co? Ktoś myślał, że za darmo? Przecież muszę na waciki mieć ;>

      Usuń
    6. i weź tu człowieku licz na innych :P pffff

      Usuń
    7. oj, już tak nie dmuchaj, bo mi się fryzura popsuje ;p
      powiedzmy, że po starej znajomości nie płacisz, ale waciki załatwiasz we własnym zakresie

      Usuń
  10. Bardzo ciekawy efekt, świetne są! Sama będę musiała wypróbować, tylko pazurki zapuszczę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na krótszych się łatwiej stempluje (przynajmniej mi to jakoś lepiej wychodzi ;>)

      Usuń
  11. Ahhh I like it, I like it a lot! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Tak jak nie jestem "wzorkowa" to takim manicure bym nie wzgardziła. Śliczny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki komplement od "nie-wzorkowej" osoby liczy się podwójnie :D

      Usuń
  13. Wspaniały efekt, a i kolor lakieru wyjątkowo mi się podoba, choć to zieleń, która na moich paznokciach gości od wielkiego dzwonu. Podoba mi się też nazwa lakieru. Tatarak - niby prosta a jednak jakoś tak wyjątkowo dobrze współgra z lakierem.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wow jak pięknie to wygląda, zazdroszczę talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt jest fantastyczny a tatarak energetyczny:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetnie! Poza tym kocham lakiery z flormaru ;) Są bardzo trwałe. ;)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. efekt boski! świetnie to wygląda
    ech, a ja to nawet jednym kolorem nie potrafię stempli na całą płytkę zrobić, a co dopiero takie dwukolorowe cuda xD

    OdpowiedzUsuń
  18. Coś ostatnio maty mi się podobają... Czy to coś znaczy? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Że zostałaś zarażona wirusem matu i powinnaś sobie taki top sprawić ;)

      Usuń
  19. Za-je-bis-ty efekt !!
    Ogladałam każde kolejne zdjęcie z coraz bardziej otwarta buzią !
    Bardzo mi sie to zdobienie podoba! BARDZO!!
    Dodaje do obserwowanych żeby nie przegapic zadnego posta!!
    Pozdrawiam serdecznie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super.. Stemplowanie różnymi kolorami i przede mną.. Cały czas się zabieram ale ostatecznie zawsze robię jednak jeden kolor..

    OdpowiedzUsuń
  21. A to ciekawe! Tak stemplować jeszcze nie próbowałam:) DO wypróbowania bo efekt boski!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zbierając szczękę z podłogi, jedyne co mogę napisać to: WOW!:)

    OdpowiedzUsuń
  23. fantastyczny efekt! wygląda rewelacyjnie... ah, i jeszcze w takim kolorze <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Yeah, zlitowałaś się nade mną :D
    Danke, bardzo i się podoba zarówno macik jak i bez maciku ;>

    OdpowiedzUsuń
  25. ale megaaaśne! love wręcz :) muszę w końcu naprawdę kupić stempelki

    OdpowiedzUsuń
  26. Jeszcze takiego wzorku na oczy nie widziałam i muszę przyznać, że wyszedł Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. uwielbiam takie transparentne szachownice :) a na widok panterek padam :P może następnym razem zwierzęcy stempelek? :)

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ciekawy pomysł :) właśnie zastanawiam się nad kupnem jakiegoś zestawu do stempelków ^^

    PS. Postanowiłam wrócić do prowadzenia bloga. Byłoby mi bardzo miło gdybyś zajrzała ;)
    www.kolor-w-buteleczce.blogspot.com

    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo mi się podoba z tym stemplem, całość tworzy taki delikatny i nienachalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  30. jejciu, jak ślicznie to wyszła, SUPER

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja tak marzyłam o płytkach BM, a od kiedy je kupiłam tylko raz stempelkowałam paznokcie. Pewnie dlatego, że mi nie wychodzi to tak świetnie jak tobie :P.

    OdpowiedzUsuń
  32. SUPEEEEEEEEEEEERRRRRRRR !!!!! :) mnie mogę się przestać patrzeć, świetnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.