sobota, 18 sierpnia 2012

Powrót do water marble

Parę miesięcy temu obiecywałam sobie, że nigdy więcej nie spróbuję już robić paznokci metodą water marble. Jak widać "nigdy nie mów nigdy" po raz kolejny się sprawdza ^^"
Mani zaczęłam oczywiście od bazy, później nałożyłam jedną grubszą warstwę białego Orly Dayglow. Do zabawy w wodzie użyłam:
- China Glaze GR8 z kolekcji OMG,
- China Glaze It's My Turn z kolekcji Kaleidoscope,
- China Glaze TMI z kolekcji OMG.
Całość utrwaliłam najpierw warstwą topu Konad (żeby mieć pewność, że nic się nie rozmaże), a chwilę później warstwą Seche. 

Btw wiecie, że China Glaze wypuści nową kolekcję holograficzną? Nie mogę się doczekać ;>

 

68 komentarzy:

  1. wyszły przepiękne! mi marble wcale nie wychodził :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też. :( Ale jak widzę takie cuda, to chcę dalej próbować. :)

      Usuń
    2. Grunt to znaleźć dobre lakiery :)

      Usuń
  2. ja robiłam kilka razy i nigdy nie byłam zadowolona z efektu. Tobie wszystko super wychodzi;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyszło pięknie :))
    chciałam kiedyś zrobić ale zrezygnowałam ze względu na czyszczenie skórek :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyszczenie jest dobijające, ale efekt końcowy potrafi to wynagrodzić ;)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. a mi wychodziło zanim bloga założyłam, później przestało, a teraz znowu działa ;D

      Usuń
  5. Spróbowałam raz, ale nie mam cierpliwości do takiej zabawy :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Pracochłonny manicure, ale efekt wart zachodu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "zachodu..." - słowo klucz - mnie właśnie kojarzy się ten mani z zachodem słońca :) piękny efekt, zazdroszczę cierpliwości! ja chyba na water marble nie zdecyduję się nigdy :P

      Usuń
    2. ejndzel a może jednak? nigdy nie mów nigdy XD

      Usuń
    3. w sumie racja :D hmmm jak kiedyś będzie mi się totalnie nudziło to moooooże ;>

      Usuń
  7. Piękny mani. Też próbowałam tej metody ale mi jakoś nie wychodzi ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może to przez lakiery? Ciężko znaleźć dobrze rozchodzące się po wodzie i jeszcze współpracujące ze sobą >_<

      Usuń
  8. muszę sobie w końcu zrobić taką kąpiel wodną :D

    OdpowiedzUsuń
  9. łaaał niczym jakiś piękny kwiat, serio :D

    OdpowiedzUsuń
  10. paznokcie wyglądają cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wyszły cudownie! Naprawdę jedne z najpiękniejszych jakie widziałam, zrobionych tą techniką. Serio, nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  12. to Twój mani?! genialny!
    muszę spróbować drugi raz :-)


    w chwili wolnej zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że mój XD Wszystkie są moje ;p

      Usuń
  13. Przepięknie Ci wyszło, ja nie mam cierpliwości próbować i próbować, bo zawsze wychodzi mi błoto na paznokciach a nie taki śliczny, wyraźny wzór :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi czasem błoto wychodzi XD To akurat wina lakierów, które nie chcą ze sobą czasem współpracować :/

      Usuń
  14. Bomba.. ale jakoś nigdy się zabrać za WM nie mogę.. Raz nie wyszło i dalam sobie spokój..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki całkiem nieźle się spisują przy water marble. Mogłabyś na nich znowu spróbować ;>

      Usuń
    2. Ale nie wszystkie kolory :(
      Orly nie nadają się wcale. Całkiem nieźle spisują się kremowe lakiery Golden Rose.

      Usuń
    3. Wszystkie Chinki, które używałam były ok.
      A dzisiaj na własne oczy widziałam na yt dwa Orliki w akcji ;p

      Usuń
  15. Jak zawsze - ś.l.i.c.z.n.i.e !

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, jestem pod ogromnym wrażeniem. Naprawdę pięknie dobrane kolorki.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. marble przy użyciu holosi? to nie może się nie udać :) czadowe są...
    p.s. a wiadomo kiedy CG wypuści te holosie? bo już wiem na co oszczędzać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć na wiosnę :) Za to we wrześniu mają być holosie z Color Club ;>

      Usuń
  18. Rewelacyjny efekt, więc nie mów już "nigdy" tylko raz na jakiś czas rób water marble - i pokazuj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha znowu zrobiłam i będzie za kilka notek ;>

      Usuń
  19. Każda marble mania mnie inspiruje, ale jakoś nie mogę się za to zabrać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wcale Ci się nie dziwię, strasznie dużo babraniny i sprzątania XD

      Usuń
  20. Świetnie to wyszło! Kolory bardzo fajnie dobrane, powodzenia w dalszych próbach :)
    http://beautyetiquette.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam marble :) ślicznie Ci to wyszło

    OdpowiedzUsuń
  22. Twoje paznokcie wyglądają bardzo ładnie. Muszę koniecznie wypróbować tę metodę.:)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetnie ci wyszły, ja jak robiłam to miałam rozmazane smugi :(

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudne, kojarzą mi się z wielkimi, okrągłymi lizakami :9

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, udnie wyszlo!!

    oo, nowa kolekcja holo od china glaze? też nie mogę się doczekać =)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piękny! Ja próbowałam tylko raz i wyszedł wzorek, który wyglądał jak poliestrowa kurtka zza czasów PRLu :D Ale muszę niedługo spróbować raz jeszcze :P

    Ach, no i holo od CG! Marzy mi się od dawna, może upoluję coś z tej nowej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. łał, jestem pod ogromnym wrazeniem, wyszly po prostu slicznie!
    I.

    OdpowiedzUsuń
  28. Są niesamowite!!
    Połączenie kolorystyczne jest cudowne i wyszło Ci tak efektownie.

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie :)0 Ja dwa razy próbowałam tej metody, ale dałam sobie z nią spokój.

    OdpowiedzUsuń
  30. ja tą metodę definitywnie porzuciłam. Efekt jest cudowny

    OdpowiedzUsuń
  31. ale czad!!! chylę czoła nisko!

    OdpowiedzUsuń
  32. nowe holo China, daj znaka jak będą :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To trochę poczekasz, bo ponoć na wiosnę dopiero mają być XD

      Usuń
    2. eee dopiero na wiosnę???? hmmm... no ale przynajmniej zdążę odłożyć trochę grosza na zakupy xD

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.