środa, 8 sierpnia 2012

Star Gazer Chrome 235

Lakiery z wykończeniem chromowym to w mojej kolekcji rzadkość, więc nic dziwnego, że Ali bez trudu namówiła mnie na ich kupno. Traf chciał, że trochę się nie dogadałyśmy przy tym i dopiero po całej operacji zrozumiałam, że miałam kupić też dla niej... ups ^^" Zostałam zatem z dwoma lakierami, a reszta powędruje do niej. Na razie są u mnie w domu więc mogę przynajmniej swatche zrobić ;>

Nie wiem jak inne chromy, ale Star Gazer Chrome 235 jest trochę ciężki w obsłudze. Malować trzeba nim szybko i bez poprawek, bo zaczyna schnąć szybko, a z takim malowaniem akurat zawsze mam problemy ;) Za to kryje po jednej warstwie, wysycha szybko i nie potrzebuje topa dla utrwalenia. W zasadzie to pod wpływem topa robi się brzydszy ;p

Lakiery z wykończeniem chromowym mają za zadanie wyglądać jak lusterko. Niestety to wrażenie z bliska psują lekko widoczne ślady pociągnięć pędzelka. Za to z daleka powiem wam, że lusterko wygląda bardzo przyzwoicie :) Niestety robienie zdjęć swoim własnym paznokciom z odległości paru metrów trochę mi nie wychodzi, więc zdjęcia standardowe ;p

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu


25 komentarzy:

  1. fajne koncówki by z niego były ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie piękny, nie dość, że lśni, to jeszcze ma ciekawy fioletowo-popietaty kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. taki mały paskud,nie lubię takich lakierów

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się bardzo :) wygląda jak folia, no i perfekcyjnie pomalowane pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Według mnie wspaniale wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ciekawie wygląda, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wygląda,ale nie lubie takich odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kolorek super, do wykończenia mam mieszane uczucia ;)
    Sama nie wiem czy bym sie skusiła..

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda pięknie. Coraz częściej podobają mi się takie właśnie lakiery, gdy tylko znajdę jakiś z chromowym wykończeniem na pewno go kupię.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie wygląda :) ja na swoich pewnie bym się nie odważyła :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nawet z bliska wygląda jak małe lusterka :) Mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też nie przepadam za takim wykończeniem, ale bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny lakier. :) Ja też nie potrafię malować zwykle lakierami szybkoschnącymi, bo 100 razy poprawiam no i cóż... w końcu jest MASAKRA. ;d
    Pozdrawiam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo interesujący kolorek, na pewno zwróciłabym na niego uwagę nawet z kilku metrów;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się podoba, bo pięknie lśni

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow, paznokcie pomalowane takim lakierem bardzo przyciągają uwagę- pięknie się prezentują! Co prawda ja na codzień chyba nie odważyłabym się na taki manicure, ale na imprezę czemu nie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.