poniedziałek, 13 sierpnia 2012

Star Gazer Chrome 236

Korzystam z zakupów dla Ali póki mogę ;) Dzisiaj pokażę Wam jej Star Gazer Chrome 236. Ten kolor podoba mi się o wiele bardziej niż poprzedni (Star Gazer Chrome 235), chociaż z bliska (czyli na zdjęciach) widzę, że malowanie poszło mi chyba gorzej ;)

Malując paznokcie tymi lakierami zauważyłam, że czasem przy drugim maźnięciu w tym samym miejscu lakier potrafi się zsunąć z bazy, zupełnie jak holo od Layli. Ali zasugerowała, żebym spróbowała nakładać je na Aqua Fix z Make Up Store. Rzeczywiście pomogło. Jednak lakier jak na mój gust schnie zbyt szybko i trzeba nim operować błyskawicznie. Jak widać błyskawiczne malowanie to nie moja działka XD

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu


42 komentarze:

  1. Piękny ten kolor*_* też chcę taki:D gdzie mozna je kupić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W tym sklepie: http://www.kosmetykomania.pl/
      Ja kupowałam u nich, tyle że przez allegro :)

      Usuń
  2. Fantastyczne chromowe wykończenie! Efekt jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  3. intrygująco wygląda, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przepiękny lakier!
    a szybkie malowanie to też nie moja działka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjny efekt :) Osobiście nie mam jeszcze żadnego takiego lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda jak chromowane naklejki =) Świetny efekt a i kolor jest ciekawy.

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie wygląda i jak równo nałożony:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym równo nałożonym, to bym się kłóciła XD

      Usuń
  8. Zafoliowało mnie! :P Piękny efekt!

    OdpowiedzUsuń
  9. Serduszko zaczęło szybciej bić!
    Czy to nowa miłość?
    Jest cudny!

    OdpowiedzUsuń
  10. Genialny! Mnie powalił totalnie:D! Mi jeden holo tak się zsuwał właśnie dziwnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No i właśnie do takich dziwolągów są te aqua bazy :)

      Usuń
  11. Niesamowity! Dzięki tej błękitnej barwie rzeczywiście sprawia wrażenie lustrzanej, chromowanej powierzchni ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kolor i efekt na paznokciach jest po prostu nieziemski! Z takimi pazurkami można podbijać świat ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. A dla mnie jest zbyt perłowy, chociaż odcień ma ładny :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę mi tu nie mieszać wykończeń ;p
      do perły mu daleko ;p

      Usuń
  14. No co Ty! Świetnie jest nałożony! Wygląda idealnie! Ja mam tylko srebrny i nigdy tak pięknie mi się nie pomalowało :o)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się marzy taka idealna tafla jak z reklamy po photoshopie XD

      Usuń
  15. niesamowity, az rudno uwierzyc ze to lakier :D

    OdpowiedzUsuń
  16. lustereczko powiedz przecie... :) cudowne wręcz - a czy jest srebrny ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ja kupowałam to nie było, ale później chyba dowieźli ;>

      Usuń
  17. cudowna kolorystyka , niespotykane

    OdpowiedzUsuń
  18. Chyba za dużo w nim widzę niebieskiego;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Błyskawiczne malowanie to nie Twoja działka? Nie jestem specjalistką w malowaniu paznokci, ale dla mnie wyglądają fenomenalnie! Lakier bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Odpowiedzi
    1. na razie jestem antystargazer za to jak jeden mi odpryskiwal po godzinie :D

      Usuń
    2. a to cham O.o mnie się trzymały, ale Ty zdaje się z wieloma masz ten problem ^^"

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.