poniedziałek, 6 sierpnia 2012

Wakcje w Egipcie

Sialalalala sialalala... wy-gra-łam :D  Sialalalala sialalala wy-gra-łam :D

Gorzej mi XD 

No ale chyba się nie dziwicie, skoro dzisiaj wygrałam piękny zestaw Orly Feel the Vibe w Wakacyjnym konkursie z ORLY zorganizowanym na blogu ecosmetics ;> Jeżeli chcecie zobaczyć inne konkursowe prace, a jeszcze nie trafiłyście na bloga Antii, to zapraszam TUTAJ.

Sialalalala sialalala... wy-gra-łam :D

Dobra, dobra, postaram się opanować ;p O czym to ja miałam ... a o mani.

Za niebo robi tutaj lakier P2 530 Charming, na nim lekkie cieniowanie przy pomocy gąbki tym samym błękitnym lakierem wymieszanym z białym China Glaze Snow.
Piasek to mix China Glaze Sydney Sands i Milani 55 Gold Crush. Całą resztę wymalowałam farbami akrylowymi. Na zakończenie dodałam trochę brokatu China Glaze I Herd That i całość utrwaliłam topem :)



Na koniec jeszcze raz bardzo serdecznie dziękuję Antii i firmie Helmark za zorganizowanie takiego świetnego konkursu :D

Sialalalala sialalala... ;p

127 komentarzy:

  1. Zazdroszczę Ci talentu i gratuluję wygranej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Niczym fototapeta ;D Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję gratuluję:D
    Nagroda pierwsza klasa, podobnie jak pazury:D

    OdpowiedzUsuń
  4. już myślałam, że gratis wycieczkę dorzucili ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahahaha XD to by było niezłe: "wymaluj sobie na paznokciach wymarzoną wycieczkę" ;> ale wtedy musiałabym jakieś japońskie świątynie zmalować, byłoby trudniej ;)

      Usuń
  5. Wygrana w pełni zasłużona, mani jak obrazek z folderów wakacyjnych;)

    OdpowiedzUsuń
  6. W 100% zasłużona wygrana! W pierwszej chwili myślałam, że to jakieś naklejki wodne, czy coś takiego! Wspaniałe są <3

    OdpowiedzUsuń
  7. super, ale się napracowałaś. gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  8. ZA-NIE-MÓ-WI-ŁAM /wytrzeszcz/

    OdpowiedzUsuń
  9. zasłużona wygrana :) gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  10. Hihihihi wariatka :))))))))
    właśnie spakowałam Twoje lakiry, a jutro o świcie wdepnę na pocztę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na swoje usprawiedliwienie powiem, że spałam dzisiaj tylko 4 godziny, a do tego się strułam i pół dnia w toalecie spędziłam XD To z wyczerpania organizmu XD

      Sialalalala sialalala ;p

      Usuń
    2. jak już dojdą do Ciebie to daj koniecznie znać, bo będę się martwić :)
      noo i myślę że coś nimi pięknego zmalujesz :D

      Usuń
    3. Oczywiście, że dam znać :D
      Już się zastanawiam do czego ich użyć ;>

      Usuń
  11. Pazurki są fenomenalne...;) Widziałam już wcześniej, bo też brałam udział:) Ale zdecydowanie zasługiwały na wygraną:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To Twoje są te z jeziorem? Uroczy wzorek :D

      Usuń
  12. No nie dziwię się, że wygrałaś. Zdobienie jest świetne !!! Gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. zasluzona wygrana :D baaardzo mi sie to podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję! Nagroda należała Ci się w 100%! Pazurki jak nadrukowane, masz niesamowity talent! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje! Nie dziwie sie ze wygralas bo chyba na panokciach nie da sie namalowac czegos piekniejszego, po prostu sie nie da :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że jednak się da, bo w końcu chcę zmalować jeszcze wiele pięknych mani ;)

      Usuń
  16. talent powinien być nagradzany :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygrana w pełni zasłużona! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale poszalałaś a ja tu z kropkami wyskakuje :D
    gratki, dzielimy sie na pół? XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no problemo, mogę ci oddać 2 piramidy, jednego wielbłąda i 99 ton piachu ;p

      Usuń
    2. za piach podziękuję :P

      Usuń
    3. mogłabyś sobie w siatkę plażową pograć ;p

      Usuń
  19. Nie dziwię się, że wygrałaś. TO ja teraz pakuję walizki i jadę na wakacje... Na Twoje paznokcie!!! Piramidy, piasek, palmy, wielbłądy - czego chcieć więcej?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze zimny koktajl by się przydał i leżaczek ;)

      Usuń
  20. Piękna praca!!!!! Gratki :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  21. Wielkie WOW :D
    Przeeeepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. W pełni zasłużona wygrana.. Patrzę na ten twój mani i od razu wracają wspomnienia z wizyty w Gizie :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Gratuluję! Ale nawet nie chcę wiedzieć ile pracy w to włożyłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet gdybyś chciała, to nie umiałabym odpowiedzieć XD

      Usuń
  24. I bardzo dobrze! Biuro podróży "Hatsu Travel" dofinansowane, nie padnie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Chapeau bas!!Takiej precyzji i talentu tylko mozna pozazdrosic!!!PIEKNE

    OdpowiedzUsuń
  26. należała Ci się wygrana jak psu buda! gratulacje wielkie i czekam na mani w wykonaniu nowy nabytków ;) co to egipskiego mani.....opad szczeny kobiety Ty mega utalentowana......jeszcze4 raz gratuluje i zaśłużyłas jak mało kto!

    OdpowiedzUsuń
  27. NALEŻAŁO SIĘ! ZBIERAM SZCZENE Z PODŁOGI! Coś pięknego wow :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratulacje :)
    zasłużona nagroda bo jak patrzę to są najlepsze :))
    piękne i artystyczne mani : )

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetny mani i gratuluje wygranej :]

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękna pystynia :)
    Gratuluje wygranej, szczęściaro :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Gratuluję, ale należało ci się ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ogromne gratulacje! Całość robi wrażenie.;)

    OdpowiedzUsuń
  33. to jest zjawiskowe :O zasłużenie wygrałaś...ale serio myślałam, że wycieczkę wygrałaś :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z wycieczki chyba bym się zmartwiła XD

      Usuń
  34. świetnie Ci wyszły te pazurki, gratuluję talentu i zdolności manualnych ;D
    nagroda zasłużona ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Pięknie Ci to wyszło. Jak małe obrazki. No i gratuluję :) Należała Ci się ta nagroda.

    OdpowiedzUsuń
  36. ♥♥♥♥♥♥♥
    Piękne, nagroda w pełni zasłużona ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. ukłon w stronę Twojego talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Boskie pazury! Wioska, Egipt... Takich cudów na kartce nie umiem narysować, a co dopiero na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na papierze i w powiększeniu też miałabym problem, bo trzeba by było więcej szczegółów dodać XD

      Usuń
  39. Czy mogła bym umieścić twoje mani na blogu polskie-lakieromaniaczki w cyklu zdobienia czytelniczek?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz tam umieszczać co chcesz, nie musisz mnie za każdym razem pytać :)

      Usuń
  40. to jest dzieło sztuki! Ja też chce mieć takie!

    OdpowiedzUsuń
  41. jestes niesamowita, moja mama nie mogła uwierzyć, ze to prawdziwe

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna praca! Zasłużona wygrana!!! :)

    P.S. Akurat jutro lecę do Egiptu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahaha XD Ciekawe czy jak zobaczysz piramidy, to Ci się mój mani przypomni XD

      Usuń
  43. Gdybyś nie wygrała to byś liczyła na mój protest :D są niesamowite, Ty powinnaś malować obrazy czy coś XD GRATULUJĘ! :*

    OdpowiedzUsuń
  44. Świetny mani!! Nie dziwię się, że wygrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  45. Świetne piramidy :P chapeau bas:D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie
    littleblackkura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. fenomenalny mani :) nie mogę wyjść z podziwu ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.