środa, 19 września 2012

Angel Fire

Dzisiaj będzie mało tekstu, za to dużo zdjęć. Chyba jeszcze nie dałam tyle zdjęć jednego mani, ale nie miałam serca żadnego wywalać ;p
W kolejności nakładania:
- Orly Bonder (baza)
- China Glaze Liquid Leather - jedna warstwa
- MaxFactor Fantasy Fire - jedna warstwa
- Poshe (wysuszający top) - jedna warstwa
- Orly Angel Eyes  - jedna warstwa
- top Color Club.
Wszystkie zdjęcia można powiększać, co moim zdaniem wychodzi temu mani na dobre ;)

W słońcu:




 W cieniu:


 Pod lampką:



54 komentarze:

  1. Wow, kosmicznie wyglądają, jak z filmu sf:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda znakomicie! Muszę sama poeksperymentować z różnymi topami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. można ciekawe efekty uzyskać :) chociaż paskudne też się zdarzają XD

      Usuń
  3. nieprawdopodobny efekt - istny kosmos w dosłownym tego słowa znaczeniu. Piękne paznokcie i piękny manicure - uwielbiam podglądać co tez nowego zmalowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny efekt udało Ci się uzyskać

    OdpowiedzUsuń
  5. łaaaał, kosmiczny mani :D świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale iskrzy! Coś cudownego. Nic dziwnego, że trudno było Ci wywalić zdjęcia, wszystkie są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowny efekt!! niebiesko żółto zielony jest sliczny ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż mi się zachciało zmienić lakier na paznokciach na coś błyszczącego ;).

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor śliczny :) Super zdjęcia :D

    OdpowiedzUsuń
  10. brak mi słów, wspaniałe to za mało. piękny efekt, świetnie uchwyciłaś to na zdjęciach. dobrze że żadnego zdj nie wyrzuciłaś bo wszystkie wspaniałe, też mam taki problem często ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. oh jak się cudnie mienią! normalnie hipnotyzują mnie swym blaskiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantasy Fire uwielbiam, więc nie zdziwi Cię, jak Ci powiem, że masakrycznie mi się podoba to co Ci wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  13. orzesz..normalnie mam ochotę nabyć to wszystko i zgapić!

    OdpowiedzUsuń
  14. Efekt jest po prostu nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny efekt uzyskałaś cudny kolorek. Piękne paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Efekt jest fantastyczny, taki niecodzienny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudnie wygląda! Ty to masz talent do takiego mieszania lakierów ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem coś się uda, chociaż wolę jednak bawić się wzorkami ;)

      Usuń
  18. gdyby istniał lakier na bazie takiej mieszanki, ciągle byłby by braki na stanie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, że pewnie jako mieszanka tak dobrze by się nie prezentował ;)

      Usuń
  19. Świetny efekt, powinnaś robić lakiery na zamówienie, genialnie wychodzi Ci to mieszanie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowne połączenie. Doskonale dobrałaś lakiery.. Tym niemniej mnie i tak najbardziej zachwycają twoje dłonie.. Co ja bym dała by umieć doprowadzić swoje do takiego stanu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat miały dobry okres, od paru dni prawa zaczyna podupadać na wyglądzie i nic nie pomaga :/

      Usuń
  21. Bajkowy efekt, gdybym to miała na paznokciach i jechała np. samochodem wypadek gwarantowany, cały czas gapiłabym się na pazury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja akurat miałam samochód w naprawie, więc drogi były bezpieczne ;)

      Usuń
  22. efekt sząłowy i strasznie ale to strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny :)
    Jak iskry w popiele.

    OdpowiedzUsuń
  24. P.S. Przyznałam Ci wyróżnienie: So Sweet Blog Award.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ile błyskotek! Nie mogłabym przestać patrzeć na paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. holograficzne cudo :) a jak się zmywało? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, drobne brokaty nie sprawiają mi problemów :)

      Usuń
  27. Mieszanka wybuchowa? :)
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.