wtorek, 11 września 2012

Colour Alike nr 208

Barbro, Barbro, jak tak można? Błyskoteka ciągle bez nazwy :/ Takie piękne lakiery zdecydowanie zasługują na imiona, a tu cisza od paru tygodni. Nie podoba mi się to ;p
Na paznokciach dzisiaj goszczą (chyba) dwie warstwy Colour Alike nr 208 z serii Błyskoteka. Malowanie wspominam bardzo przyjemnie, a schnięcia nie pamiętam wcale. Zapomniałam porobić notatki, a po prawie dwóch tygodniach ciężko coś sobie przypomnieć. Ale jedna rzecz utkwiła mi w pamięci - zapach. Nie wiem czy to był manewr zamierzony, ani czy wszystkie egzemplarze tak pachną, ale ja podczas aplikacji i jeszcze przez dobę od malowaniu wyraźnie czułam coś miętowego, np. czekoladki After Eight *_*

W słońcu:



 W cieniu:
 




51 komentarzy:

  1. Mam mieszane odczucia co do tego koloru. W cieniu podoba mi się zdecydowanie bardziej niż w słońcu, ale to nadal nie to..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ogólnie za turkusowymi tonami nie przepadam, ale ten moje serce podbił. Ciekawe czy spodobałby Ci się na żywo ;>

      Usuń
    2. Bardzo możliwe. Już nie jeden na lakier na żywo podbijał me serce mimo, że swatche nie zachwycały..

      Usuń
  2. następny lakier który wodzi mnie na pokuszenie

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna błyskotka, mam podobny odcień z Hean ale jakoś do tej pory nie zagościł na moich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  4. kolor niezły :) i zaintrygował mnie ten zapach... kusi mnie ta mięta :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny kolor! Na letnią imprezę idealny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie prezentuje się na Twoich paznokciach. Kolor niby ładny, ale jest jakby nie do końca "mój":(

    OdpowiedzUsuń
  7. kolor szalenie mi się podoba, ale nie wiem czemu nie wyobrażam sobie wszystkich takich paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny lakier! Ja się przymierzam na zamówionko z alikami ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To powodzenia i cierpliwości życzę, bo Barbra ostatnio wolno działa ;)

      Usuń
    2. A przynajmniej tak było w sierpniu, gdy składałam zamówienie ^^"

      Usuń
  9. Mój kolor ♥ Ciekawe kiedy ta kolekcja pojawi się w Jasminie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No idea ;) Ja w ogóle jeszcze Barbry na żywo nie widziałam >_<

      Usuń
  10. Kolorek ładny, ale nie przepadam za takimi błyszczącymi lakierami :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Właściwie wszystkie kolory z błyskoteki mi się podobają, świetne są:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jest taki ładny i pachnie miętowo? :D omnomnom :>

    OdpowiedzUsuń
  13. masz tak niesamowite paznokcie i tak profesjonalnie pomalowane, że to aż nieprawdopodobne - zazdroszczę pasji i umiejętności.

    OdpowiedzUsuń
  14. Też zauważyłam, że pachnie miętą :D Mam błękitną wersję, myślałam, że ten zapach mi się przywidział :D. Czyli rzeczywiście musieli coś do nich dorzucić... ;> Kolor mnie intryguje, ale nie mam dostępu do tych lakierów, a żeby zamawiać z internetu to musiałabym już kilka bo jednego się nie opłaca...:D Chyba porzucę oszczędzanie ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo, bardzo łądny odcień. podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląda to naprawdę ślicznie :) ostatnio jakoś polubiłam niebieski na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorek przypada mi go gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak nie przepadam za błyskotkami tak ten lakier wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  19. ładniutki, choć mi z tej kolekcji bardziej wpadł w oko fiolecik :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękny kolor. Masz bardzo ładne pazurki :)

    OdpowiedzUsuń
  21. jakbyś szukała nabywców lakierów z tej serii, to daj znać, bo PRZEPADŁAM! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nie nie nie nie ... maluszki zostają ze mną na zawsze ;p

      Usuń
  22. Aaaa, czyli umiesz pomalowac pazur jednolicie?! :P

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękny! Kusi mnie kilka odcieni z Błyskoteki:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny! Lubię takie błyszczące niebieskie lakiery, podobny mam z Revlona. :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Błyskoteka - tego jeszcze u Ciebie nie było! poproszę o jakieś mocne granie - coś mrocznego, metalicznego ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.