wtorek, 25 września 2012

Kwiaty one stroke

O ile mnie pamięć nie myli to drugi mani na moim blogu z wykorzystaniem techniki one stroke. Wymiatam ;)
Kolor w tle to zasługa dwóch warstw Orly Pure Porcelain. Lakier należy do Ali i jak zwykle robiąc dla niej zakupy wypróbowałam co nieco na sobie ;) Chociaż lakier wysycha w dobrym tempie, to chciałam mieć pewność idealnego utwardzenia warstwy robiącej za tło, więc dorzuciłam mu Poshe.
Na tym płaskim pędzlem oraz fioletową i kremową farbą akrylową wykonałam one stroke. Resztę szczegółów domalowałam również farbami akrylowymi. Całość utrwaliłam dwoma warstwami topu Color Club.




 I jeszcze bonusowo prawa ręka, żeby udowodnić, że lewą też potrafię coś zdziałać ;)
Inspirację do tego mani zaczerpnęłam z TEJ notki. Moje paznokcie przy tych to mały pikuś ;)
Bardzo polecam blog Nature Nails Nail Art by Tenshi no Hana. Jest w całości pisany po francusku i kompletnie nic nie rozumiem, ale mogłabym go godzinami oglądać, szczególnie wszelkie "nail art" :D

51 komentarzy:

  1. Twój manicure to takie małe dzieło sztuki. Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  2. cudne! i widzę, że dodałaś zdjęcia w trochę innej pozycji ręki, fajnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak na kciuku pojawia się coś innego niż na reszcie paznokci, to uprawiam gimnastykę ręczną i robię zdjęcie całości ;) Ale to ciężka praca ze sprzętem ważącym 1,5 kg i obiektywem stałoogniskowym.

      Usuń
  3. Zakochałam się ! Chciałabym mieć taki talent.

    OdpowiedzUsuń
  4. o jaaa!! [pauza na zebranie szczęki z podłogi] ale piękne =)

    OdpowiedzUsuń
  5. Interesujący wzorek :) Ja bym go preferowała na dwóch paznokciach u ręki reszta gładka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne! nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, Ty tworzysz paznokciowe dzieła sztuki!

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest piękne! Też chcę tak umieć! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jeżeli stworzą muzeum paznokci to Twoje paznokcie na pewno nie raz się tam znajdą XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że to nie znaczy, że wieją starociem ;)

      Usuń
  10. Jak ja bym chciała umieć malować tą metodą, Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne!! Ja próbowałam kilka razy, ale one-stroke nie wychodzi mi wcale...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trenowanie zaczynałam od malowania po kartce, bo na paznokciach wszystko mi jeździło i wyglądało mało interesująco.

      Usuń
  12. śliczne, takie troszkę folkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jak zawsze;) Cudnie znaczy się;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cudne zarówno Twoje jak i tej dziewczyny - jesteś zbyt skromna bo myślę, że Twój nie jest gorszy od oryginału :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne te kwiatuszki wyszły. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja bym chciała umieć coś takiego zrobić na pazurkach :) Siostra mówi mi że to nic trudnego,ale może dlatego że ona potrafi no i ma talent plastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może popróbuj na spokojnie na kartce. Ja tak zaczynałam :)

      Usuń
  17. ojej cudowne! ja nie potrafię posługiwac się tą metodą:( a szkoda, bo wygląda fantastycznie

    OdpowiedzUsuń
  18. wow ... zachwycające! piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ooo, takie ludowe :) bardzo pozytywne!

    OdpowiedzUsuń
  20. o jezusie! boskie! cudowne! zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  21. Jest przepiękny! kwiatuszki są idealne!! jak ja Ci talentu zazdroszczę!! :)
    Ja póki co to robiłam pseudo bratki i obrysowywałam czarnym lakierem linerem do wzorków :D że tez mi wyszło hehe, choć było ciężko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. muszę popróbować one stroke z dodaniem czarnego konturu, zawsze mi się takie mani podobały :)

      Usuń
  22. ale .... pacz co mi zrobiłaś:
    http://www.youtube.com/watch?v=McaV4Ua-QMA

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne... Żałuję, że ja tak nie potrafię;) Uwielbiam Twoje zdobienia dlatego też zostałaś odznaczona na moim blogu "słodką babeczką":)

    OdpowiedzUsuń
  24. http://ecosmetics.blogspot.com/2012/09/nieze-ciacha-czyli-so-sweet-blog-award.html u mnie również zostałaś sweet babeczką :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Wyszło Ci naprawę perfect!!! Ja ostatnio nawet nie mam czasu poćwiczyć :(
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.