wtorek, 4 września 2012

Nude w nienudnej wersji

Zanim obejrzycie zdjęcia od razu uprzedzę pytania. Nie namalowałam tego na prawej ręce. Poczułam, że zadanie mnie przerasta i ograniczyłam się do ręki "zdjęciowej" XD
W tle mój ulubiony ostatnio lakier, czyli China Glaze Kalahari Kiss z kolekcji On Safari. Już po pierwszej warstwie kryje bardzo dobrze, ale ponieważ miejscami zrobiłam niewielkie smugi potrzebowałam drugiej warstwy dla wyrównania. Malowanie tym lakierem to sama przyjemność, dobrze się rozprowadza, schnie w dobrym czasie i nie bąbluje.
Maziaje wykonałam cienkim pędzlem i czarną perłową farbą akrylową. Całość utrwaliłam topem Konad.






69 komentarzy:

  1. jeeee, nie tylko ja nie umiem namalować lewą ręką na prawej! XD

    OdpowiedzUsuń
  2. no cudo, i kolory (nude z czarnym, mm), i wzór <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, sama to zmalowałaś? Niezle niezle :)

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszczę talentu, sama nigdy bym nie wyczarowała takich pięknych wzorków na paznokciach. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te maziaje :) widzę tam zakamuflowane klucze wiolinowe :>
    Przydałoby się jakieś cudo przenoszące wzorki z lewych paznokci na prawe XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ktokolwiek by opatentował, zostałby milionerem ;)

      Usuń
  6. no przeca to wygląda jak naklejki!!! zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  7. Łooooooo i znów sama cudeńko zmalowałaś ;p

    OdpowiedzUsuń
  8. full wypas :) na miniaturce myślałam, że stemple, śliczny wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Byłam przekonana że to jakiś wzorek z płytki :O jesteś niesamowita

    OdpowiedzUsuń
  10. aaaaaaaaale boskie! mogłyby być rzeczywiście trochę wyraźniejsze, ale uważam, że jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne!!! Jesteś mistrzynią!:)

    OdpowiedzUsuń
  12. jak ja Ci zazdroszcze tej wprawnej reki!! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wow!1piekne maziaje!!jak naklejki wygladaja

    OdpowiedzUsuń
  14. Mistrzostwo;) Takiej ręce nie potrzebne stemple.

    OdpowiedzUsuń
  15. WWWWOOOWWW!!! Ja też myślałam, że to stepmle! Jesteś niesamowita. Przepiękny efekt, przepiękny...

    OdpowiedzUsuń
  16. Stemple to nędza przy twojej mistrzowskiej ręce :D

    OdpowiedzUsuń
  17. rewelacja! bardzo mi się podoba! z początku myślałam że to stemple, ale jak wczytałam się w treść to mi szczęka opadła do podłogi!

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz dziewczyno talent! Takie wzorki to tylko dla wybranych :)

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowne! moja pierwsza myśl - o jakie fajne stemple.. :D jestes niesamowita, piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jestem pod wrażeniem starannego malowania pędzelkiem, ja nie wiem jak to możliwe że tak idealnie Ci to wychodzi:P pinknie jak zawsze :)))

    OdpowiedzUsuń
  21. Perfekcja w każdym calu.. Bomba !!!

    OdpowiedzUsuń
  22. co tu jest nieudanego ja się pytam? :o jestem oburzona!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ktoś napisał, że coś nieudanego jest? No chyba, że za szybko tytuł przeczytałaś, a tam napisałam, że wersja nie jest nudna, a nie nieudana ;)

      Usuń
  23. WOOW :D Cud, miód i orzeszki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. cudne ornamenty :) ciekawa jestem jakie domysły snują Twoi uczniowie względem Twoich pazurków :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najczęściej wmawiają mi, że noszę tipsy ;)

      Usuń
  25. omg - napatrzeć się nie mogę!

    OdpowiedzUsuń
  26. WOW! WOW! WOW! Cudnie Ci wyszło i te połączenie kolorów. Naprawdę bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  27. ja tez dzis malowalam china glaze :) tyle ze u mnie neonek.
    http://napieknosc.blogspot.com/

    Twoje pazurki piękne :))

    OdpowiedzUsuń
  28. Hatsu Dziecino, Ty to sama malowałaś?! Bloody hell! Niewiarygodne! Dałabym się pociąć, że to stemple... Coś niesamowitego!

    OdpowiedzUsuń
  29. To jest przepiękne *_* myślałam, że to naklejki wodne na początku :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne wzorki, ja nawet na kartce nie umiem takich namalować ;). Coraz bardziej mi się podoba ta kolekcja On Safari, a jak pierwszy raz ją zobaczyłam to wydawało mi się, że same nudne kolory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo razem mało ciekawie wyglądają, bardzo smutnie. Ale z osobna na paznokciach zaczynają robić wrażenie :)

      Usuń
  31. prześwietne!!!!

    http://twoje-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Na pierwszy rzut oka widziałam klucze wiolinowe ;) Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  33. Mój stempel też dotarł.. Oczywiście czym prędzej popędziłam zrobić szybki test z płytką Jumbo Cheeky i powiem Ci, że to chyba najlepszy zakup ostatnich dni.. Świetnie się nim odbija wzorki, nawet płytka mi dziś "działała" z tym lakierami, z którymi nie współpracowała wcześniej.. Czary jakieś czy co? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogą być i czary, grunt, że działa :D szkoda tylko, że ten czerwony mały stempel taki twardy

      Usuń
    2. Czerwonego nie próbowałam ;)

      Tak jak piszesz, trzeba trochę poćwiczyć ale póki co pozytywnie bardzo.. Szkoda, że paznokieć złamałam i musiałam całość mocno skrócić, bo bym dziś jakiś wzorek juz wrzuciła.. A tak muszę czekać..

      Ps. U mnie ten duży zdrapak nie bardzo.. Co prawda spróbowałam tylko dwa razy i odpuściłam, ale kartą szło mi lepiej.. Może na spokojnie dam mu jeszcze szansę..

      Pps. A z tym niedorobieniem wzorków, to któreś konkretne masz na myśli? W necie bardzo je chwalili za jakość wykonania..

      Usuń
    3. Nie no wykonanie jest dobre, chodzi o sam wzór. Mam na płytce E kilka takich dziwnych maziajów, że nie mam pojęcia "co autor miał na myśli" ;P

      Usuń
    4. Aaa.. Rozumiem..
      To które płytki w sumie dostałaś? No i kiedy się nimi pochwalisz?? :D

      Usuń
    5. Mam ABCDEI
      Nie wiem kiedy pokaże, bo nie mogę się ogarnąć po powrocie do pracy >_<
      Z wszystkim jestem spóźniona ^^"

      Usuń
    6. No no.. To pokaźna kolekcja.. Czekam zatem aż się ogarniesz ;)

      Usuń
  34. Jak zwykle cudownie, masz prawdziwy talent. :)

    OdpowiedzUsuń
  35. po prostu zakochałam się w tym mani. <3

    pozdrawiam!

    Marysia.

    OdpowiedzUsuń
  36. nie umiałabym tak ładnie namalować nawet na mojej lewicy! :O

    OdpowiedzUsuń
  37. Coś czuję wjazd na (moją) ambicję i potrzebę wykazania się :p Jako, że uwielbiam "dzióbać" nie jest wykluczone, że nie zrobię czegoś podobnego :D Paznokcie, jak zawsze, piękne.

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje dzieło jest przepiękne! bardzo mi się podoba :)) Szkoda, że nie mam takiego talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. piekne piekne no cudo nie powiem bo trzeba miec naprawde sprawna reke by takie cos zamlowac.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie da się ukryć, że sprawna ręka (a nawet dwie) przydają się ;)

      Usuń
  40. az nie wierze ze to jest recznie malowane! super!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.