niedziela, 2 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 2: Matt #2

Czasem zdarza mi się nudzić. A jak się nudzę, to lubię sobie spróbować jakiś nowy dla mnie mani. Efekt ostatniego próbowania na zdjęciach ;)
Malowanie bezbarwnym lakierem na matowych lakierach od dawna pojawiało się na blogach, ale jakoś nie mogłam się za to zabrać. Przeważnie widziałam taki mani w postaci błyszczącego frencha, ale french to nie mój styl. Dlatego skończyło się malowaniem przypadkowych wzorków, żeby spróbować jak to wygląda. Najbardziej mi się podoba mały palec ;>
Sczegóły techniczne:
Zoya Valerie - jedna warstwa
Flormar Matifying Top-Coat - jedna warstwa
Do malowania użyłam sondy i top coat Color Club
Aparat stwierdził, że Valerie jest fioletowa >_< Trochę mu to razem z programem graficznym wyperswadowałam, ale kolor i tak jest trochę przekłamany.




Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ

63 komentarze:

  1. Bardzo lubię takie połączenie matu z błyskiem:) Mały paluch super, i czyżby na wskazującym była panterka?:P Też mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nienawidzę Cię za te paznokcie! :P

    A tak na poważnie to według mnie manicure perfekcyjny. Cudownie dobrany kolor, wzorek, no i paznokcie cudownie zadbane.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna piękność! Muszę spróbować tego na swoich paznokciach. Pierwszy raz widzę taki pomysł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A myślałam, że to dosyć popularny sposób ozdabiania :)

      Usuń
  4. Śliczny ten lakier *_* Panterka i kropeczki na małym palcu najlepsze ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładne !
    masz talent .

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie to wygląda ale tylko na ciemnych lakierach bo na jasnych to nic nie widać xD

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja byłam przekonana, ze ten efekt uzyskuje się malując paznokcie kolorem bazowym, następnie matując je, a wzorki dodając tym samym lakierem, który bez topa się błyszczy (ale zagmawana wypowiedź ;) )
    Nie wpadłam na to żeby po prostu bezbarwnym lakierem spróbować.. Dzięki za oświecenie mnie :D
    Na pewno spróbuję, bo podobają mi się takie mani.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)
      Tym kolorowym lakierem w sumie też można, ale bezbarwne ładniej się błyszczą ;>

      Usuń
  8. Kolejny mani do wypróbowania, świetny:)

    OdpowiedzUsuń
  9. widziałam gdzieś kiedyś mani w tym stylu i podoba mi się, ale jeszcze sama nie wyprobowałam :P Tobie wyszło bardzo ładnie, zwłaszcza te kropeczki mi wpadły w oko

    OdpowiedzUsuń
  10. mi podobają się wszystkie, ale chyba mały jest rzeczywiście najfajniejszy:) poza tym kolor lakieru jest świetny.
    i zazdroszczę chwili nudy! u mnie nie ma czasu na nic!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie czas też już się skończył ;)

      Usuń
  11. mały palec też mi się najbardziej podoba, a zaraz po nim serdeczny :). taki wesoły :D.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda świetnie, a kropeczki są urocze.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się najbardziej panterka spodobała ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie Ci wyszło, przyciąga wzrok. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam oglądać Twoje pazurkowe dzieła :)

    OdpowiedzUsuń
  16. A mnie się podobają te pseudo-frenche ;) Chociaż Twoja wersja jest równie urocza, szczególnie ten jęzor :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajne w tej metodzie jest to, że każdy może mat ozdobić czym chce ;)

      Usuń
    2. Zła kobieto! Kliknęłam przez Ciebie Valerie :P przyleciała właśnie i właśnie się nią zachwycam :D

      Usuń
    3. Ojojojojoj... wcale mi nie jest przykro, skoro się zachwycasz ;p

      Usuń
  17. Świetne :))
    Bardzo ciekawa metoda, nie słyszałam jeszcze o niej ;)
    Muszę ją wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A byłam pewna, że to dosyć popularny sposób ozdabiania :)

      Usuń
  18. pierwszy raz słyszę o tej metodzie:) muszę wypróbowac, bo super wyglada

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz świetne pomysły, skąd bierzesz inspirację?:) Super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to różnie, kiedyś głownie z Internetu i gazet, a teraz większość z głowy przychodzi, tyle tego się naoglądałam ;)

      Usuń
  20. Wiedziałam, że Hatsu w matowym tygodniu wykombinuje coś niezwykłego!

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam takie błyszcząco-matowe motywy :P ale się zamotałam :P widziałam właśnie taką stempelkową błyszczącą panterkę na czarnym matowym :) ale Twój też jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Moja płytka Cheeky doleciała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczęściara ;p ja też chce ;_;

      Usuń
    2. Hehe.. Chyba nawet dziś coś szybko na pazurki wrzucę :D

      Usuń
    3. Lubisz, lubisz..
      A zazdrościć to ja dopiero będę jak przyjdzie twój sześciopak.. I bynajmniej nie mam tu na myśli piwka :D

      Usuń
    4. Ach, nie dałaś się nabrać ;)
      W sumie sześciopak piwa też byłby mile widziany jako gratis :D

      Usuń
    5. Wpadaj do Poznania z wizytą, ugoszczę Cię sześciopakiem i nie tylko :D

      Usuń
    6. Ci powiem, że pierwsze wrażenia nie bardzo :(
      Nie wiem czego to kwestia ale coś średnio mi idzie. Raz, że stempel jest za mały i momentami mam wrażenie jakby na bokach wyciskał nadmiar lakieru przez co są one rozmyte, a dwa że chyba te nowe lakiery które testuję do stempli średnio się spisują.. Niby jak podnoszę to na stemplu jest ok a jak przekładam na paznokieć to mi się wzór rozmywa :(
      Oj muszę z nimi powalczyć..
      Aha.. Orientujesz się czy gdzieś u nas są takie waciki bezpyłowe czy jak tam je zwał? Strasznie łapią włoski te płytki..

      Usuń
    7. Może spróbuj wypróbowanym lakierem najpierw. Ostatnio miałam problemy straszne z odbiciem stempli z BM na lakierze holograficznym, też mi się rozmazywały i wszystko musiałam zmyć. A robiłam niebieską proncesską, która kiedyś dobrze na innym holo działała. Nie trafisz za stemplami >_<
      Waciki powinnaś znaleźć na allegro, a jak nie to może jeszcze są na http://www.dobrarada.com.pl/ Ja tam rok temu kupowałam wielki wałek.
      Tylko to "bezpyłowe" to lekka przesada, bo jak się trochę podrą to zostawiają śmieci. Ale używałam je właśnie do przecierania płytek i stempla i jakoś dawały radę. No chyba, że są jakieś inne bezpyłowe, ale nie trafiłam.

      Usuń
    8. Dzięki.. Popróbuję :)

      Usuń
  23. Mnie się najbardziej podoba serdeczny ;)) no i kropki, bardzo fajnie wyglądają na macie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kropki muszę kiedyś zrobić po całości, bo świetnie to wyglądało :)

      Usuń
  24. sobie też taki mam w zamyśle tylko wzorek będzie jenolity :] no i czas muszę wygospodarowac XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym miała w nim chodzić też bym zrobiła jednolity, w kropki najlepiej ;)

      Usuń
  25. O kurczę... To jest PIĘKNE. Kropeczki wygrywają jak dla mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  26. piękne :)
    wyglądają jakby były zaparowane a z tego utworzony wzorek :))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.