poniedziałek, 10 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 4: Shimmer

Z shimmerów najbardziej lubię te, które zdecydowanie różnią się kolorem od bazy. I dzisiaj właśnie lakier z takim shimmerem chciałam pokazać - Wibo Extreme Nails 399. Na paznokciach mam 3 warstwy, ale wystarczyłyby i dwie. Lakier to niebieska baza i różowy shimmer. Już w butelce widać to połączenie, ale na paznokciach zrobił na mnie większe wrażenie. Niestety pyłek jest lekko wstydliwy i widać go głównie na powiększeniu (aparat ostatnio dużo rzeczy nie ogarnia). Wysychania nie sprawdzałam, tylko nałożyłam warstwę Poshe, żeby było szybciej ;) 
Tym razem jako ozdobnik zastosowałam naklejki wodne. A że było mi mało różowego dodatku dołożyłam trochę ozdobników sondą oraz lakierem  Sensique Trendy Nails nr 110.  Całość utrwaliłam topem Konad.



 
Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ

53 komentarze:

  1. CUDOWNE! ♥
    Mój kolor lakieru i piękny wzór jak z filiżanki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mało konstruktywny komentarz ---> <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Awwww, przeuroczy wibosek z przeuroczym zawijaskiem.

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne, jak zawsze zresztą

    OdpowiedzUsuń
  5. O, zupełnie zapomniałam że czeka mnie kolejny mani do projektu finish :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo podoba mi się takie rozwiązanie:) ślicznie wyglądają naklejki na tym niebieskim podkładzie. sama nie miałam okazji jeszcze takich używać. a szkoda! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szkoda, bo wodne są najfajniejsze moim zdaniem :)

      Usuń
  7. Fajny wzorek :)
    Ten projekt paznokciowy jest ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne naklejki.. No i ten Wibo ciekawiutki.. Tyle, że ostatnio ze 4 niebieskie lakiery nabyłam.. Starczy.. Nie kuś już !!!

    Ps. Testowałaś już Cheeky?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Testowałam, mam nawet 2 mani przygotowane, ale czekają na swoją kolej, bo się zamotam. Jeden wyszedł tak sobie, za to zebrał sporo komplementów. Drugi wyszedł świetnie, ale komplementów nie zbierał, bo już nikomu się nie chciało odzywać XD

      Usuń
    2. Noo.. To czekam z niecierpliwością.. Ja za to dostałam dziś ich letnią kolekcję płytek.. :D Co dziwne, są większe niż standardowe. I nawet nie tyle wzory, co same płytki.. :)

      Usuń
  9. ostatnio polubiłam lakiery z shimmerem w innym kolorze:D

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW też takie chce!!!! są cuudowne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie to wygląda. Też takie poproszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo podobają mi się naklejki wodne, ale sama nie umiem ich nałożyć - albo dostałam jakieś trefne, albo mam dwie lewe ręce. nie wiem, czy dodałaś już kiedyś post z naklejkami wodnymi typu "how to use" - jeśli tak, proszę o link, jeśli nie, to reflektuję na taki post. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz - masz ;>
      http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/11/tutek-z-naklejkami-wodnymi-cz-1.html
      http://bottle-of-happiness.blogspot.com/2011/11/tutek-z-naklejkami-wodnymi-cz-2.html

      Usuń
  13. świetne są i idealnie wykonane ;]
    obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  14. sliczniusie pazurki, naklejki bardzo subtelne

    OdpowiedzUsuń
  15. widać, widać a te naklejki cudne! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne! Shimer wstydliwy, ale to nic- taki subtelny też fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam oglądać Twoje mani. I moja mama ostatnio też :D.

    OdpowiedzUsuń
  18. jak nie lubisz różu to skąd on tu? :P wole bez pyłka, podejrzany jakiś

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czasem potrzeba dla odmiany, żeby życie miało smaczek ;p

      Usuń
  19. ale te decalsy piękne, daj! :P

    paznokcie jak zawsze perfekcyjnie ozdobione!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie Ci to wyszło! Naprawdę podziwiam :) Efekt przegenialny!

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo fajne połączenie :) i te zawijaski <3

    OdpowiedzUsuń
  22. rany, te paznokcie są cudowne, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia :)
    pozdrawiam ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny wzorek , pasuje do koloru lakieru

    OdpowiedzUsuń
  24. przepiękne :) a jakiej firmy masz te naklejki?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie pamiętam, bo kartonik już dawno w koszu wylądował, ale chyba kupiłam na http://www.dobrarada.com.pl/

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.