poniedziałek, 17 września 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 5: Metallic

Stanowczo odrzucam wersję perłową tego tygodnia XD
Tym razem postawiłam na wykończenie metaliczne, chociaż jak się patrzę teraz na zdjęcia, to trochę trudno mi określić wykończenie lakieru, który występuje w roli głównej. Ale chyba najbliżej mu do metallika. Z nazwy na pewno ;)
Gwiazda odcinka to Catrice 800 Heavy Metallilac. Do pełnego krycia wystarczyły mu dwie warstwy. Schnięcia nie pamiętam, więc raczej przyzwoite. Drut kolczasty to stempel wykonany czarnym lakierem Konad przy pomocy płytki Bundle Monster BM-323. Całość utrwaliłam topem Konad i Color Club (lubię porządne utrwalenie ;p).

 

Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ

39 komentarzy:

  1. Wpadnę kiedyś do Ciebie na mani :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i znowu się szykuje imprezka ;)

      Usuń
    2. haha czujesz jakbyśmy wszystkie się zjechały :P

      Usuń
    3. chyba bym Was wszystkie na Rynek zapędziła, bo mam blisko ;) kto wie, może i jakiś dziennikarz by się zainteresował XD

      Usuń
  2. Kiedy moje monsterki w końcu do mnie przywędrują :(
    Bardzo ładny odcień fioletu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam obsesje na punkcie Twoich paznokci ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Też nie lubię perłowego wykończenia i kijem go nie tykam. Efekt mi się podoba, zwłaszcza ten drut kolczasty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. wygląda super!! ja niestety zdolności "ozdobnych" na paznokciach nie mam więc zazdroszczę każdej z Was, która potrafi zrobić coś niecodziennego:)

    OdpowiedzUsuń
  6. mnie się bardzo podobają, kolor jest cudny, taki elektryzujący :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Jak nie lubię fioletu, to to zestawienie jednak mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny ten drut kolczasty ci wyszedł ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudo po prostu co tu dużo mówić ;)
    +Obserwuje ;)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się, ładny efekt :)) Fioletu nie lubię, ale na paznokciach go toleruję, bo uwielbiam wszystkie kolory paznokci:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie lubię Cię za to, że masz takie fajne płytki do stempli ;P

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. hej czy Ty w ogóle zmieniasz kształt paznokci? xD

      Usuń
    2. zmieniam ;p od soboty mam inny, o! ;p na blogu pewnie będzie widać dopiero w przyszłym tygodniu XD
      ale niedługo wracam do starego ;)

      Usuń
  13. świetny blog i świetne paznokcie, znalazłam fotki w gazecie "paznokcie" i tak do Ciebie trafiłam, super :) mam pytanie, gdzie kupiłaś tę płytkę? bo w sklepie internetowym (gdzie kupuję) ich nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na stronie producenta czyli http://www.bundlemonster.com/
      Te płytki sprzedawane są w setach, więc trzeba wydać więcej za jednym zamachem, ale dostaje się 25 różnych płytek. U nas nie widziałam, żeby płytki Bundle Monster były w sprzedaży, ale jakoś specjalnie się nie rozglądałam ;)

      Usuń
    2. Na Allegro ostatnio ktoś sprzedawał pojedyncze sztuki, ale to się zupełnie nie kalkuluje..

      Usuń
  14. Bardzo fajny lakier.. Idealny stempelek do niego dobrałaś. Calość prezentuje się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny kolor! i świetne te druty ;) bardzo efektowny mani.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten fiolet Catrice boski! A stempelek też ładny:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem jak Ty to robisz,ale pazurki jak zwykle boskie! Natknęłam się ostatnio na Twoje zdobienia w gazecie- gratuluję!!! Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Otrzymałaś słodkie wyróżnienie: http://niecierpek.blogspot.com/2012/09/so-sweet-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.