wtorek, 18 września 2012

Powrót holograficznej Pupy


Tym razem Pupa Holographic 032 Emerald. Malując starannie można uzyskać pełne krycie po jednej warstwie. Mi jakoś malowanie tego dnia nie szło, więc nałożyłam dwie. Poza tym w używaniu jest bardzo podobny do Pupa Holographic 034 Denim Blue. Jednak efekt holo jest bardziej widoczny. Co do koloru, to w butelce widziałam w nim zielonkawe tony, na paznokciach wydawał mi się tylko jasnoniebieski. Ale możliwe, że to przy mojej cerze zieleń znika ;)
Zdjęcia bez topu, jednak do noszenia jest on bardzo wskazany, ponieważ lakier szybko ulega różnym uszkodzeniom mechanicznym.

W słońcu




 W cieniu

48 komentarzy:

  1. w słońcu wygląda przepięknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam jeden holosek ;DD
    Ten piękny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. ojojojoj jaki cudny cudak... taki trochę w stylu Star Trek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. :O aż chciałoby się rzec "ale piekna ta Pupa" ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. piękny :) w cieniu bardzo się mi podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny ten kolorek. Pięknie mieni się w słońcu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No, nie ma jak to holograficzna pupa, tudzież tyłek :P

    OdpowiedzUsuń
  8. taką pupę to ja lubię :] zgrabna jest

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przynajmniej taką pupę mam zgrabną ;)

      Usuń
  9. bardzo ładnie prezentuje się ta pupa :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Ostatnio jak byłam w Douglasie to widziałam kilka kolorów z tej serii i bardzo spodobał mi się piaskowy. Ostatecznie go nie kupiłam bo nie znam tej marki, ale teraz wiem, że muszę po niego wrócić:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowity efekt! Zasługa tkwi chyba też w kształcie paznokci, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudny efekt na paznokciach! Taką Pupę to i ja bym chciała mieć ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja akurat mam na paznokciach też z tej serii lakier ale nr 034 - niebieski :) Też o nim pisałam dzisiaj na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ciekawy ! Przygarnęłabym z chęcią :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie pupy to mogłabym cały czas oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. choruję na takie lakiery, są przecudowne ;) muszę się koniecznie w jakiś zaopatrzyć. i nieziemskie zdjęcia, niby kawałek dłoni a jaki efekt...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak zdjęcie dobrego holo w słońcu :D

      Usuń
  17. Twoje paznokcie i zdjęcia są wspaniałe! Mogłabym siedzieć i gapić się godzinami :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam go obecnie na swoich paznokciach. Uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skoro Pupa powraca, to Słomka też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zauważam dziwne uzależnienie Słomki od Pupy, a może odwrotnie XD

      Usuń
  20. w słońcu wygląda genialnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. nooo piękny holo;)będę musiała go poszukac w moich drogeriach:)

    OdpowiedzUsuń
  22. kupilam rozowy i bylam bardzo zadowolona :)
    uwielbiam ten efekt holo !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie kuś mnie kolejną Pupą!!!!
    Wystarczy, że dokupiłam granatową po tamtym poście :-P

    OdpowiedzUsuń
  24. super musi wyglądać na paznokciach zimą, gdy dookoła jest śnieg.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.