poniedziałek, 24 września 2012

Przypominam o konkursie


Już w środę o północy mija termin nadsyłania prac na "Gradientowy konkurs". Bardzo mi miło, że wzbudził on takie zainteresowanie. Jeżeli jeszcze nie skusiłyście się na udział, to zapraszam! Szczegóły znajdziecie TUTAJ.

Przy okazji mam miłą informację. Dzisiaj wstąpiłam do sklepu i dokupiłam dwie dodatkowe nagrody. 

Pierwsza z nich to zestaw trzech lakierów Kobo: New York, Shanghai i Stockholm

Druga to zestaw trzech lakierów Essence: I'm bluetiful, Gorgeous bling bling i Oh my glitter

Mam nadzieję, że dodatkowe nagrody się Wam spodobają :)

12 komentarzy:

  1. o gdybym tylko wiedziała o konkursie to wysłałabym mani ten co dziś wstawiłam ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielka szkoda, że wcześniej nie trafiłaś na info o moim konkursie :( Praca jak na niego robiona ;)

      Usuń
  2. Dzień dobry, ja do konkursu się nie nadaję, ale mam dla Ciebie coś innego http://made-up-world.blogspot.com/2012/09/love-or-hate.html
    Wiem, że się nie bawisz w takie rzeczy, lecz szczerze mówiąc, mam to w nosie. Chciałam Cię obdarować.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurcze, nie zdążę do środy. :( A takie super nagrody. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. Nagrody świetne! Powodzenia dla dziewczyn, które biorą udział :)

    OdpowiedzUsuń
  5. a miałam takie ambitne plany związane z Twoim konkursem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. domyślam się, że plany legły w gruzach XD

      Usuń
    2. hehe - no nie mam z czym do ludzi :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.