sobota, 22 września 2012

Stemplowania ciąg dalszy

Przedwczoraj pokazywałam Wam pierwszą próbę stemplowania przy pomocy nowych płytek Cheeky i nowego miękkiego stempla. Dzisiaj pora na próbę nr 2. Moim zdaniem wyszło sto razy lepiej ;)
W tle Inglot 342. O ile dobrze pamiętam pełne krycie uzyskałam po trzech cienkich warstwach. Ponieważ do stemplowania podłoże musi być utwardzone Inglota potraktowałam warstwą Poshe. Na tym wylądował stempel z płyty Cheeky C wykonany lakierem China Glaze 2030. Całość utrwaliłam topem Konad, a później topem Color Club i poszłam spać. Na niektórych paznokciach niestety odgniotła mi się pościel, ale prawie tego nie widać.



Ps. Cały tydzień notki leciały z automatu (dzięki niech będą bloggerowi za harmonogram), bo ja niestety musiałam się zakopać w papierach do pracy :/ Następny tydzień też się różowo nie zapowiada :(
Ja nie mam nic przeciwko pracowaniu, są chwile, że nawet jakbym to lubiła ;) Ale brakuje mi Waszych blogów, totalnie nie mam pojęcia co się u Was dzieje i czuję się odcięta od świata. Mam nadzieję, że w październiku się wreszcie uspokoi i znowu zacznę się udzielać w blogosferze. Na razie w planach na niedzielę mam pisanie postów na cały następny tydzień.

53 komentarze:

  1. nam Cię też brakuje! :* jestem tym wzorkiem oczarowana! muszę nauczyć się stemplowania!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. awww ;*
      skoro musisz, to ja Cię nie powstrzymuję :D

      Usuń
  2. cudownie to wygląda! ;)
    dałabyś proszę obrazkowy instruktaż to stempli z pisaną instrukcją? Twój styl pisania jest dla mnie najbardziej czytelny, a mam ochotę zacząć zabawę ze stempelkami:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę spróbować coś takiego stworzyć, ale prędzej niż w połowie października raczej mi się nie uda ^^"

      Usuń
    2. jestem za, bo ze swoimi to się schować mogę ;))

      Usuń
    3. O, ja również bardzo poproszę!

      Usuń
  3. Cudowne zdobienie :D. Ponieważ jest zimno, jakoś mi się z bombką skojarzyło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdobienie jest niesamowite! Pięknie i w pełni odbijasz stemple :-D

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne, wyglądają jak taki stary, orientalny ornament. (Na widok Twoich zdobień zawsze mi się zbiera na takie wymyślne porównania:D)

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się kojarzy z jakąś starożytną wazą :D jest suuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudowne! Jak zwykle pięknie dobrałaś kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyszło.. Mam akurat płytkę C, póki co czekam aż mi jeden złamany paznokieć odrośnie i też zacznę ją solidnie testować :)

    Ps. Witam w klubie.. Ja też w weekend siedzę i "produkuję" notki na tydzień lub dwa do przodu ;) A wieczorami, po treningach podczytuję wybrane blogi.. Trzeba sobie jakoś radzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zakochana w twoich paznokciach!

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładny wzorek. Świetnie dobrałas kolory, ach zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładne, bardzo bardzo, ale niestety nigdy bym sobie tego nei zrobiła. Dla mnie to takie typowo " do zdjęcia" na codzień za odważne, a do wieczorowej stylizacji za kiczowe ;) Nie wiem jakoś ja tak to odbieram

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, to zdobienie jest przepiękne! Kolorystyka mi się podoba, a wzorek po prostu zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne zestawienie kolorów, idealne na jesień. wczoraj zamówiłam płytkę Bundle Monster i mam nadzieję, że nauczę się w końcu stemplować, a z płytkami Essence średnio mi to wychodziło.

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale ślicznie! Piękny ten stempelek:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zatkało mnie! Świetnie to wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  16. tak barokowo mi sie skojarzylo,akurat sie wpisuje w tegoroczne trendy jesien/zima :)

    OdpowiedzUsuń
  17. cuuuudowne, aż nie wiem co powiedzieć bo wygląda to rewelacyjnie, połączenie kolorów idealne jeśli o mnie chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Rewelacja! Bardzo mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  19. ajajaj! wygląda to super efektownie... ale mi się nie chcę w takie coś bawić... maluję jednym lakierem wszystko i jest XD

    OdpowiedzUsuń
  20. no właśnie! zastój aż się sennie robi ;)
    mani śliczny, taki sobie orientalny

    OdpowiedzUsuń
  21. świetny efekt :) ja tez ostatnio stawiam na stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wspaniale się odbił wzorek *_*

    OdpowiedzUsuń
  23. No, dobrze, moje potrzeby estetyczne zostały dziś zaspokojone. :D

    OdpowiedzUsuń
  24. wpaniale wygląda ten mani :) super kolory i wzorek!

    OdpowiedzUsuń
  25. brakuje mi słów zachwytu, żeby opisać Twoje paznokcie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Bo się nam zapracujesz! ;) Też chciałabym posługiwać się tymi blaszkami, ale nie za ładnie mi to wychodzi ;(

    OdpowiedzUsuń
  27. jesteś moim paznokciowym góru !!

    OdpowiedzUsuń
  28. Piękny wzór, a kolory bardzo do siebie pasują.

    OdpowiedzUsuń
  29. Efekt super, moze kiedys sie przekonam do stempelkow :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny wzorek, przez to połączenie kolorystyczne kojarzy mi się z taką "ciężką" biżuterią.

    OdpowiedzUsuń
  31. Co ja mam powiedzieć. Zajebi.ście wyszło i tyle ;]

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne !! swietny efekt !!!

    OdpowiedzUsuń
  33. Nie wiem jak Ty to robisz,że wzorki wychodzą Ci takie wyraźne.
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raz wychodzą, raz nie wychodzą. Nie zliczę ile razy zmywałam paznokcie, bo wzór się źle odbił >_< Dużo zależy od lakieru którym się stempluje.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.