sobota, 29 września 2012

Wyniki Gradientowego konkursu

Ogłaszając Gradientowy konkurs nie spodziewałam się, że będzie się cieszył aż takim zainteresowaniem. Prawdę mówiąc bałam się czy liczba zgłoszeń przekroczy 10. Skończyło się na 34 pracach - moim zdaniem świetny wynik :D Wszystkim biorącym udział w konkursie bardzo dziękuję za poświęcony czas. Żałuję, że nie stać mnie na ufundowanie nagród dla wszystkich. Może jak kiedyś zostanę milionerką... ;)

Trochę musiałyście się naczekać na ogłoszenie wyników, ale ustalając terminy nie mogłam przewidzieć, że koniec września będzie taki pracowity dla Komisji konkursowej. Dopiero dzisiaj udało się przeprowadzić obrady jury (w których trakcie Ali mi zginęła szorować linoleum i musiałam obradować sama z sobą >_<). Wreszcie mogę przedstawić Wam werdykt. Ocena jest oczywiście subiektywna, bo wiadomo, że każdemu podoba się coś innego. Najmniej problemów przysporzyło nam wybranie najpiękniejszej pracy. Później było już o wiele trudniej ;)

Nagroda główna - zestaw ośmiu lakierów Sally Hansen Hi-Definition 
wędruje do Odette Swan.
Blog Odette z jej pięknymi pracami znajdziecie TUTAJ


Parę dni temu ufundowałam dwie równorzędne dodatkowe nagrody. Mam nadzieję, że nagrodzone dziewczyny się z nich ucieszą.

Zestaw trzech lakierów Essence wędruje do Ewalucji
Jej blog znajdziecie TUTAJ.

Zestaw trzech lakierów Kobo wędruje do Panny Marchewki

Jeszcze parę mani miałam na oku, bo poziom prac konkursowych był naprawdę wysoki, ale niestety kasy w portfelu brak. Jednak moje miękkie serce nie wytrzymało i postanowiłam dołożyć nagrodę specjalną za przypomnienie mi lata (jeszcze nie wiem co, ale na pewno coś lakierowego) ;) Otrzyma ją ania!


Pozostałe prace prezentuję w kolejności nadsyłania.

Zgłoszenie nr 1 - Owidia

 Zgłoszenie nr 3 - patryshkaa

Zgłoszenie nr 4 - Ania (nulka)

Zgłoszenie nr 5 - klamarta.

Zgłoszenie nr 6 - Rebellious lady

Zgłoszenie nr 7 - Katie

Zgłoszenie nr 8 - Hazel Eyed

Zgłoszenie nr 9 - Karina (Distinguish_Yourself)

Zgłoszenie nr 10 - beauty-labyrinth

Zgłoszenie nr 11 - Agata G.

Zgłoszenie nr 12 - K.O.T.

Zgłoszenie nr 13 - niecierpek

Zgłoszenie nr 15 - Malgoska Malgosienka

Zgłoszenie nr 16 - Kokodylek

Zgłoszenie nr 17- efelinka (Ewelina H.)

Zgłoszenie nr 19 - MADA

Zgłoszenie nr 20 - Oczuchmurność (Czarna Orchidea)

Zgłoszenie nr 21 - Yasinisi

Zgłoszenie nr 22 - Panna Dominika

Zgłoszenie nr 23 - Chilli

Zgłoszenie nr 24 - SheLazY (ZjemCiKlapki)

Zgłoszenie nr 25 - miQsiaa

Zgłoszenie nr 26 - Ania

Zgłoszenie nr 27 - dzolls

Zgłoszenie nr 28 - wiolka94

Zgłoszenie nr 29 - kinia12345

Zgłoszenie nr 30 - annawanna

Zgłoszenie nr 32 - Paulina

Zgłoszenie nr 33 - jjjustii

Zgłoszenie nr 34 - agnieszka

Pozwoliłam sobie zmienić w niektórych pracach rozmiar zdjęć, ponieważ były ogromne i zajmowały dużo miejsca. Dodałam też do każdej pracy znak wodny z nazwą konkursu, żeby ewentualni złodzieje mieli utrudnione życie ;) Jeżeli któraś z autorek prac konkursowych ma coś przeciwko temu, niech da mi znać, to podmienię na zdjęcie w oryginalnym rozmiarze i bez znaku wodnego.
Jeżeli przegapiłam blog którejś z dziewczyn biorących udział w konkursie, to też dajcie znać, niech ma chociaż reklamę ;)

Jeszcze raz bardzo dziękuję wszystkim za udział w konkursie :)

47 komentarzy:

  1. Gratuluje!Sama przygotowalam gradient,ale nie odwazylam sie wyslac na konkurs,przy takiej rewelacyjnej konkurencji nie mialam szans;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba było wysłać, przynajmniej miałabyś darmową reklamę bloga ;)

      Usuń
  2. A mówiłam Pannie Marchewce, że wygra :D Gratulacje wszystkim, macie talent dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh no ale ja nie wygrałam głównej nagrody ^^ ale i tak się cieszę jak małe dziecko hihi :) dziękuję bardzo za takie wyróżnienie- jak się spodziewałam, konkurencja była ostra.

      Usuń

    2. Marchewko, pięknie! zwłaszcza te chmurki i baloniki skradły me serce :)

      Usuń
  3. Jejku czuje się wyróżniona :D tyle pięknych prac a udało mi się być w czołówce. I miejsce jest cudne, szczęka mi opadła jak zobaczyłam to cudo:D Miałaś widzę ciężki orzech do zgryzienia wybierając prace:)
    zaraz wyślę do ciebie adres:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, miałam ;) Dobrze, że zębów na nim nie połamałam ;p

      Usuń
  4. super prace :D gratuluję zwycięstwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tyle pięknych prac naraz! Raj dla oczu :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, pierwsze miejsce na prawdę zasłużone, brawo! Aż mi kopara opadła =)
    Gratuluję wszystkim nagrodzonym :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre mani są bardzo pomysłowe.

    A pierwsze miejsce w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wszystkie prace są świetne i zasłużyły na nagrody :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje.. Praca Odette wymiata :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi sie dziewczyna ktora wygrala i nagroda specjalna :) brawo:)

    OdpowiedzUsuń
  11. gratuluje zwyciężczyniom, zdecydowanie zasłużyły na wygrane :)) cudne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje dziewczyny! :)
    I miejsce naprawdę zasłużone, świetna praca :)

    No i dziękuję za wyróżnienie, baaardzo miła niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratulacje dziewczyny! :)
    I miejsce naprawdę zasłużone, świetna praca :)

    No i baardzo dziękuję za wyróżnienie :) bardzo miła niespodzianka :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo proszę, mam nadzieję, że lakiery Ci się spodobają ;)

      Usuń
    2. Podobają się! są super :)

      Usuń
  14. kilka prac super mi się spodobało :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnóstwo świetnych prac! gratuluję dziewczyny! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. poziom naprawdę wysoki ;)
    gratulacje dla laureatów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Woow świetne prace, mistrzostwo :)

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo podobają mi się pazurki nr 4 :-)

    OdpowiedzUsuń
  19. no dziewczyny świetne paznokietki!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwsze miejsce absolutnie zasłużone ;)urzekła mnie jeszcze praca ani, dla której ma znaleźć się nagroda specjalna :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluję nagrodzonym i wszystkim uczestniczkom, bo konkurencja była na wysokim poziomie!

    OdpowiedzUsuń
  22. jaki kosmos, z czym ja do ludzi wystartowałam :D

    Ania, która zdobyła nagrodę pocieszenia skradła me serce:)

    OdpowiedzUsuń
  23. zasłużone nagrody. :) najbardziej podoba mi się praca Ani i Odette.

    OdpowiedzUsuń
  24. Tak jak myślałam, prace są nieziemskie! Ale ja też czuję się wyróżniona, bo wygrałam namalowanie samej sobie niecodzienny mani :D

    Gratulacje dla zwyciężczyń! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Gratulacje dla Odette - zachwycająca praca.

    OdpowiedzUsuń
  26. gratulacje !!! I miejsce w pełni zasłużone :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow, ja jestem w szoku! Dziękuję Ci jeszcze raz Kochana za wybranie mojej pracy! Wszystkie są piękne, gratuluje pozostałym nagrodzonym :)
    Dobra robota dziewczyny, wszystkim należą się brawa:)!

    Dziękuję wszystkim za miłe słowa:);*

    Pozdrawiam;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widzisz chyba by mnie zlinczowano, gdybyś nie dostała głównej nagrody ;)
      Praca niesamowita, w pełni zasłużyłaś :)

      Usuń
  28. wszystkie prace są piękne, ale Odette przeszłą samą siebie, wspaniałe. Zastanawia mnie skąd ona bierze te świetne pomysły? ;D gratulacje dla dziewczyn

    OdpowiedzUsuń
  29. Chmurki Panny Marchewki są słooodkie *.*
    Wata cukrowa prawie : ]

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję za miłe słowa, cieszę się że Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystkie prace świetne i naprawdę na wysokim poziomie:) Gratuluję zwyciężczyni, należało jej się:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Odette - należało się pierwsze miejsce ; ) świetna praca ; D

    zresztą wszystkie prace były świetne ; )

    OdpowiedzUsuń
  33. Każde mani ma coś w sobie, ale najbardziej mi się podoba Panny Marchewki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ale świetne!
    Istne artystki z Was są!
    Nie umiałabym wyłonić najlepszych prac, gdybym to ja miała przyznawać nagrody.

    OdpowiedzUsuń
  35. Gratulacje!
    Sprawiedliwie przyznane nagrody :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.