poniedziałek, 8 października 2012

George Blueney

Weszłam ja w tamtym tygodniu do Natury, tak zupełnie bez celu, tylko po to żeby się pokręcić po sklepie, a tam nowe kolory w stałej kolekcji Catrice. Wyszłam z czterema ^^" Dawno nic w stacjonarnej drogerii mnie nie zainteresowało tak mocno.
Dzisiaj pokażę Wam jedną z tych czterech nowości. Na paznokciach jedna warstwa Catrice 915 George Blueney. Nie nastawiajcie się jednak, że to jednowastwowiec, bo przy takich króciakach jak moje w chwili obecnej brak widocznych końcówek po jednej warstwie jeszcze tego nie gwarantuje ;p
Malowanie jak dla mnie średnio przyjemne przez pędzel. Dla mnie za gruby i w dodatku ucięty jakoś niesymetrycznie. Nie moja bajka. Schnięcie takie sobie. 
Dla ochrony papierów w pracy dołożyłam warstwę topu Color Club. 
O trwałości się wolę nie wypowiadać, bo na takich krótkich paznokciach wszystko ściera mi się trzy razy szybciej.


 
 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie, 
co lakierom o wykończeniu glassfleckowym wychodzi tylko na dobre :)

35 komentarzy:

  1. Też go kupiłam, w buteleczce jest piękny! A na swój debiut musi jeszcze poczekać :P

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę ja go też dzisiaj pokazałam u siebie na blogu;) Świetnie u Ciebie wygląda:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze dzisiaj po blogach nie latałam ;)

      Usuń
  3. Twoje krotkie paznokcie baaardzo mi się podobają. Chociaż wiem, ze niewiele da sie na takich zmalować :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zanim bym się rozpędziła już by mi się paznokieć skończył XD

      Usuń
  4. Super kolorek, a pazurki dziwnie wyglądają takie krótkie ale nie martw się na pewno szybko odrosną :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny kolor, na jesień jak znalazł, gratuluję świetnego bloga i zapraszam do mnie:
    http://alutka-nails.blogspot.com/
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. jak już dziś stwierdziłam - jest cudny. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tych nowych Catrice chyba najbardziej popularny na blogach z tego co słyszę ;)

      Usuń
  7. no i będę musiała odwiedzić Naturę w najbliższym czasie bo kolor jest bardzo fajny :) czekam z niecierpliwością na swatche kolejnych :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będzie czekał na Ciebie :)

      Usuń
  8. Świetny kolor. Na pewno na Twoich normalnych (długich) paznokciach będzie jeszcze bardziej zjawiskowy, chociaż już teraz nie można odmówić mu uroku :D
    Uwielbiam Twoją częstotliwość dodawania kolejnych postów, przez to nikt nie ma prawa się nudzić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tutaj nie miał gdzie się pokazać ;>
      Staram się jak mogę, tylko praca mi czasem w tym strasznie przeszkadza ;)

      Usuń
  9. Kolor bardzo mi się podoba. I nazwa tym bardziej xD
    Na krótkich pazurkach lakier ściera się szybciej? Mi się wydawało, że przy długich będzie szybciej, ale to była tylko moja hipoteza- nigdy nie miałam długich paznokci xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie zależy od osoby. Ja większość życia mam dłuższe paznokcie, więc z automatu już tak operuję, że chronię je podświadomie (przeważnie, bo czasem coś im się przytrafi jak widać XD), a przy okazji i lakier się uchowa. Krótkimi szoruję po wszystkim, więc też ściera się szybciej.

      Usuń
  10. można by rzec, że poszalałaś na łonie Natury :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny odcień, idealny na dzisiejszą niepogodę.

    OdpowiedzUsuń
  12. boski! i jutro będę przechodzić obok natury... i pewnie go kupię xD

    OdpowiedzUsuń
  13. też od razu zwróciłam na niego uwagę :) wzięłam jeszcze złociaka oh my goldness!i zastanawiam się nad jeszcze jednym :) ale te pędzle faktycznie są straszne i to mnie dość skutecznie zniechęca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też się na złoto skusiłam, niedługo pewnie będzie na blogu ;>

      Usuń
  14. Wygląda jak dobry kandydat na tło do galaxy nails :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mi się takie lusterka podobają :) paznokietki masz bardzo ładne - krótkie i urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.