środa, 24 października 2012

Glam Rock

Dzisiaj na paznokciach prezentuję dwie warstwy lakieru Orly Glam Rock. Dorwałam go dzięki uprzejmości antiii, która za mnie odwaliła podróż na targi ;>
Wedle notatek, które poczyniłam pod koniec września (ale mam tyły z dodawaniem postów >_<)  lakier schnie szybko. W zasadzie jedna grubsza warstwa mogłaby wystarczyć, ale wolałam dać dwie cieńsze. Wysycha do matu czy też może raczej suede. Trwałością nie grzeszy, ale to akurat standard dla takiego wykończenia (przynajmniej u mnie).


 


19 komentarzy:

  1. Uwielbiam wykończenie suede !!! Właśnie cieszę oczka moim najnowszym ulubieńcem - Stone Cold :D
    Niestety z trwałością u mnie podobnie.. Po pierwszej dobie mam już wytarte końcówki.. :( Ale jest tego wart.. Piękny lakier, mega szybkie schnięcie i to wykończenie.. <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny kolor! jeszcze nie mam w swoich zbiorach lakieru orly.. czuje ze czas to zmienić;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ubóstwiam tego typu lakiery :) Połączenie półmatu z wykończeniem holograficznym jest świetne! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny jest, świetne wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny, prześliczny! Uwielbiam takie wykończenie, no i świetny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Boski jest. Daję go na chciejlistę. :D Cudocudo.

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też standard.
    Ładne masz te tyły ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. A to na szczęście nie moja bajka :) Co nie zmienia faktu, że orly zamierzam w krótkim czasie przyjrzeć się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. lubię taki wykończenie - prawie tak bardzo jak kremowe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zapisany na liście chciejstw ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.