środa, 17 października 2012

Here Comes Trouble

Czemu doba ma tylko 24 godziny? Czemu człowiek musi przesypiać prawie 1/3 z tego, żeby prawidłowo działać? No może nie każdy człowiek, ale ja na pewno ;p Blog znowu leży odłogiem, bo mi praca w paradę wchodzi. Co nadgonię, to kolejne rzeczy wyskakują i tak w kółko. Jako potwierdzenie moich narzekań na brak czasu powiem Wam, że przez trzy dni z jednym mani chodziłam. Istna męka ;p I znowu nie wiem co się w blogosferze dzieje i źle mi z tym bardzo :( Mam nadzieję, że u Was wszystko w porządku.
Wczoraj wieczorem siadłam do obrabiania zdjęć i okazało się, że same swatche mi zostały. Nuudyyy ;) To chyba przedostatnia notka w tym tygodniu, bo w piątek jadę na wycieczkę "zakładową" i wracam w niedzielę ;p
Dzisiaj mam do pokazania Orly Here Comes Trouble. Przymierzałam się do kupna tego lakieru kilka razy, ale ciągle bałam się, że odcień będzie się gryzł z moją karnacją. Na szczęście się nie gryzie ;) Jakimś cudem przy tym przymierzaniu się do kupna udało mi się zignorować fakt, że ten lakier to glitter, więc miałam niespodziankę XD Jak widać na zdjęciach brokat jest zatopiony w przezroczystej (czy przeźroczystej? kto wie?), a jednak zielonej bazie. Mieni się jak szalony i nie da się tego lakieru na paznokciach nie zauważyć. Do pełnego krycia potrzebowałam trzech raczej cienkich warstw. Całość potraktowałam od razu warstwą Poshe i dobrze, bo ponoć kiepsko schnie.

 W słońcu


 W cieniu <3


49 komentarzy:

  1. Pięknościowy!
    Mnie też by się trochę dłuższa doba przydała :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładny, ale faktycznie nie zauważyć to się go chyba nie da ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Też o tym pomyślałam :D
      Pokażmy jej język[i] za karę. Trzy-czteeery!
      :P

      ...ale lakier bynajmniej nie wygląda jak kłopoty *;* [chyba że ze zdobyciem :P]

      I jedno i drugie dobrze z tą przeźroczystostią. No.
      [zacjongam czasem z rosyjska]

      Usuń
    2. Krowa ma dłuższy i się nie chwali ;p

      Usuń
  4. do tego ciut czerwieni i święta na pazurach jak się patrzą :D piękny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  5. niesamowicie się prezentuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ cudo! ja takie chce na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kolorek, ładne refleksy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przecudne! Wygląda jak dywan z trawy. Glittery to coś cudownego, każdej sroczce się spodobają :D
    Mimo braku czasu dajesz sobie rade doskonale :) Spisujesz się na szósteczkę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie... nie umiem się przekonać do tego koloru...Choćbym i do góry nogami na nie patrzyła... Wykonanie perfecto, ale ten kolor... Przepraszam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Jako zieleniomaniaczka - już jestem w nim zakochana <3

    OdpowiedzUsuń
  11. No no, ale błyskotka:). Też nie lubię nosić tyle dni jednego mani, zawsze po dwóch dniach mam wrażenie, że to chyba już tydzień minął :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście błyszczy,aż oczy bolą ;-P
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny, kojarzy mi się z Bożym Narodzeniem ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja troche nie na temat, sorki. Chciałam zapytać o jedna rzecz mianowicie chce kupic farbki akrylowe ale mam takie do malowania na kartce, decoupagu itp.(tez akrylowe) i chciała bym sie dowiedziec czzy takie tez sie nadaja czy musza byc jakies specjalne do paznokci?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kupowałam tylko takie z przeznaczeniem dla paznokci, więc nie mam porównania. Ale jeżeli po zaschnięciu nie da się ich wodą rozpuścić, to czemu nie. Wcale bym się nie zdziwiła, gdyby się okazało, że te "specjalnie do zdobienia paznokci" to takie same jak farby akrylowe do prac plastycznych.

      Usuń
  15. Jak nie lubię zieleni na pznokciach, tak ta zieleń owładnęła moją duszę :D

    OdpowiedzUsuń
  16. myślałam, że to holo :) no lakier z pewnością nie przeciętny :) a widzisz kochana - dla mnie często noszenie 5 dni tego samego lakieru to normalka o ile jest bez uszczerbku oczywiście, więc grunt to mieć trwały lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulala! Przepiękny. W cieniu the best! <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też do mnie z cienia najbardziej przemawia :D

      Usuń
  18. Great post! :) I'm you new Follower! I hope you visit my blog sometimes.. Thank's! Kisses from VV!!

    OdpowiedzUsuń
  19. Zostałaś wyróżniona - po szczegóły zapraszam do mnie na bloga :))

    OdpowiedzUsuń
  20. Chcę go, idealnie do mnie pasuje :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.