wtorek, 9 października 2012

It's Raining Men

Nie, nie, nie, nie chodzi o piosenkę, chociaż oczywiście lata mi teraz po głowie (stara wersja The Weather Girls ;p). Chodzi o lakier SpaRitual o tej wdzięcznej nazwie. Ten lakier ani nie jest w moich ulubionych kolorach, ani nie ma mojego ulubionego wykończenia. Kupiłam go jedynie dlatego, że Ali mi powiedziała, że na Eurofashion jest za 9 zł ;> Na szczęście po nałożeniu na palce stwierdziłam, że jest niczego sobie, więc zakup zaklasyfikowałam do udanych.
Z technicznych spraw: krycie kiepskie, po 3 warstwach dalej widoczne końcówki (chociaż niezbyt mocno), ponoć po 4 można uzyskać pełne krycie. Mimo, że malowało się nim całkiem fajnie, to do 4 warstw nie dojechałam ;) Po trzeciej warstwie dodałam na końcówki glitter BK 68, który dostosował się do podłoża. Całość poczęstowałam warstwą Poshe, żeby szybciej wyschło.

 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie

Tak się złożyło, że akurat po zrobieniu tych zdjęć przyszła do mnie paczka od antiii z zakupami, które zrobiła w moim imieniu na targach kosmetycznych (jeszcze raz dziękuję ;*). Od razu wzięłam się za próbowanie i na końcówkach wylądował lakier Jordana Glitters 04 Outer Space.

 Znowu zdjęcia przy zachmurzonym niebie

Pozostanę w temacie paczek. Wczoraj dostałam tajemnicze awizo do odebrania na dzisiaj. Tajemnicze było z dwóch powodów. Po pierwsze nie spodziewałam się akurat żadnej przesyłki poleconej. Po drugie wg trackingu Poczty Polskiej przesyłka o takim numerze nie istniała. Cud jakiś, nie ma paczki, a jest do odebrania.
Dzisiaj po pracy doczłapałam się na pocztę i od razu jak zobaczyłam nadawcę wiedziałam kto mi taką niespodziankę urządził. Winowajcą okazała się MadAsAHatter. Poczuła najwyraźniej, że musi się zrewanżować za zakupy, które dla niej zrobiłam w Rossmannie. Moim zdaniem przesadziła, ale nie protestuję. Powiem więcej: dziękuję :D ;*

Oczywiście od razu poleciałam na balkon zrobić zdjęcia zawartości pudełka (grecki lakier, sto tysięcy saszetek z próbkami kremów i innych cudów, próbki szamponów, wody termalne, jakiś micel i jeszcze parę rzeczy, których nie pamiętam, ale na pewno są mi niezbędne do życia ;>). Kajtek jak widać też poleciał na balkon, tyle że pozować ;)

 Kajtkowi na początku pozowanie szło całkiem nieźle, nawet się ładnie komponował z kosmetykami.

 Później postanowił jak rasowy model zmienić pozycję i zalotnie zaglądał na mnie przez ramię...

... a na końcu sam się wziął za higienę (chyba przy tych kosmetykach tak go wzięło) 
i porozwalał wszystko kończąc sesję ^^"

A na koniec pokażę Wam mój najnowszy zakup - świeczka Yankee Candle. 
O jej cenie nie będę się wypowiadać, żeby się nie denerwować. Oprócz ceny wszystko mi się w niej podoba. Jest śliczna, urocza i cudnie pachnie. Po cichu liczę, że może w tym roku nie zapomnę o Halloween i zmaluję coś strasznego z tej okazji. Nie żeby mnie to święto specjalnie rajcowało, ale nie mogę przegapić wymówki na czaszki, duszki i inne straszydła na paznokciach ;)

58 komentarzy:

  1. Świetnie wygląda ten mani w 1 wersji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. A mi się bardzo podoba ten lakier ;) i od razu jak zobaczyłam tytuł posta to zaczęłam śpiewać ;D gdzie można dostać taką cudowną świeczkę? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam tutaj: http://swiatzapachow.pl/ (świetna obsługa i błyskawiczna wysyłka), ale inne sklepy pewnie też są. Wiem, że te świeczki można też stacjonarnie kupić, tyle że nie trafiłam.
      Świece mają ceny zniechęcające (chociaż w przeliczeniu zbliżone do oryginalnych amerykańskich cen), za to woski do topienia w kominkach mają ceny przyjazne.

      Usuń
    2. Ja też przeczytałam tytuł nucąc ;) Bardzo podoba mi się ten manicure :)

      Usuń
  3. piękne paznokcie :)
    A mój Tyson(Tajson) jest identyczny jak Twój kocurek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja kiedyś myślałam, że mam takiego oryginalnego tygryska ;)

      Usuń
  4. Tak coś ten kolor do mnie nie przemawia ;p

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne paznokcie :o mega ;p a co do paczuszki to super, dużo testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie się ten kolorek (jak i ozdobniki na końcówkach) podobają.. Chyba muszę zajrzeć na eurofashion :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A tak przy okazji.. Coś jeszcze z ich oferty w ramach SpaRitual możesz polecić? :)

      Usuń
    2. Nic nie mogę polecić, bo to mój jedyny lakier tej firmy XD Gapiłam się na ofertę eurofashion długo, ale nic mu nie dobrałam ostatecznie, bo to nie moje kolory. Wiem, że SpaRitual ma ładną zieleń (mogę poszukać jak chcesz), ale na eyrofashion jej nie ma i trzeba by kupować na stronie firmy za prawie 40zł :/

      Usuń
    3. Ja mam też jeden lakier SpaRitual z wymianki-kolor Intrigued. Jest genialny. Super kryje, świetnie nadaje się do stempli.. Normalnie ich nie kupuję, bo są za drogie, ale z takiej promocji aż żal nie skorzystać.. ;)

      Usuń
  7. Kot jak zwykle musiał się trochę powciskać :D.
    Ciekawy ten lakier, choć mnie ten jego połysk kojarzy się z różańcem - do komunii miałam biały właśnie z takim dziwnym połyskiem :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja nie pamiętam różańca, pamiętam za to, że w białej plastikowej malutkiej torobusi go nosiłam XD

      Usuń
    2. Widzisz, ja torebki nie pamiętam :D

      Usuń
  8. jej ile wspaniałości u Ciebie :) kocurek jak widać z charakterkiem :P

    OdpowiedzUsuń
  9. ejjj, hola hola! skąd masz długie pazury? czuje tu jakiś szwindel :P
    takie te pazurki komunijno&ślubne ale podobają mi sie choć od kościoła to ja stronię XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pi.es gdzie kupujecie te w cholerę drogie świeczki? sobie jedną kupię, się szarpnę XD

      Usuń
    2. Czary mary i mam długie pazury, taka wiedźma ze nie bwahahahahaha (to chyba oczywiste, że do kościoła też często nie zaglądam ;>)

      Ja świeczkę kupowałam tutaj: http://swiatzapachow.pl/, 15 za kuriera do tego >_< Gdzieś kiedyś widziałam jakiś tańszy o parę złotych sklep, ale nie chciało mi się szukać, poza tym ten mam wypróbowany, szybko działają.
      Stacjonarnie też bywają, ale nie wiem gdzie ;_; Świat zapachów na pewno ma sklepy w Warszawie. Kto wie kto tą drożyznę jeszcze sprzedaje.

      Usuń
    3. Stacjonarnie można dostać np. w Organique :D

      Usuń
    4. Nic dziwnego, że nie wiedziałam, od miesięcy usiłuję tam trafić XD

      Usuń
  10. Pięknie wygląda ta druga wersja :)
    A kot rozkoszny! :3

    OdpowiedzUsuń
  11. Druga wersja mani mi się podoba bardziej. A świeczka wesoła :).

    OdpowiedzUsuń
  12. gdy chcę zrobić zdjęcie kotu, to zawsze, ale to zawsze odwraca głowę. :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i powiem Ci, że jak spojrzałam na tytuł postu, do w głowie zaczęła mi lecieć ta piosenka. :D

      Usuń
    2. mój na mnie zerka jak go po imieniu wołam XD

      Usuń
  13. przyjemnie wygląda do na paznokciach, chociaż długo bym z takimi nie wytrzymała;))

    OdpowiedzUsuń
  14. ahhh piękne pazury i do tego końcówki pokryte outer space <3
    znasz zamiennik tego lakieru SpaRitual ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie znam zamiennika, przydałoby się coś z lepszym kryciem ;)

      Usuń
    2. niby tak, ale kolor fajny mo :D

      Usuń
  15. Bardzo fajny kolor ma ten lakier ;) Nie widziałam jeszcze czegoś podobnego :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Mi się to mani najbardziej podoba w ostatecznej wersji :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Całkiem fajny kolor ale mnie bardziej zaciekawił lakier którym pomalowałaś końcówki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Kajtek pozuje jak topowa modelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wolę myśleć, że jak topowy model ;>

      Usuń
    2. Hehehe :)
      No racja, mógłby się obrazić, mimo iż wykastrowany :P

      Usuń
  19. 1. zazdroszczę Jordany ;)
    2. uff, fajnie że doszło, jutro miałam Cię o to pytać :D
    Kajtek jak zwykle super!
    3. YC opróżnia portfele blogerek, też niedawno uległam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam, że uległaś XD O ile dobrze pamiętam skusiłaś się na czarną ;>

      Usuń
  20. Ja tam widzę, że it's raining cats. Bez dogs.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ta świeca wygląda genialnie :) Czym pachnie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ponoć cukierkami candy corn. Mi zapach odpowiada bardzo, jest mniamuśny, a ja zawsze jedzeniowe zapachy lubiłam najbardziej ;)

      Usuń
  22. wow wow wow!
    Jak mi się to podoba!
    Pozdrawiam
    M

    OdpowiedzUsuń
  23. Paczka świetna. Każde zakupy to mnóstwo frajdy.
    Jeśli chodzi o paznokcie: z Jordana Glitters 04 Outer Space wyglądają obłędnie.

    OdpowiedzUsuń
  24. Piękne mani, ciekawy ten lakier, szkoda, że tak słabo kryje ja nie mam takiej cierpliwości

    OdpowiedzUsuń
  25. złamanie paznokci było karą za zmianę kształtu ;p ładniej Ci w migdałkach;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaha ciekawa teoria XD Chociaż nieprawdziwa, bo zdążyłam je ładnie zaokrąglić i dopiero po tym połamałam ;p

      Usuń
  26. piękny efekt *.*
    czemu mi się Twoje posty nie wyświetlają -.-'

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uroki bloggera :/ Też mam tak z niektórymi blogami >_< Spróbuj wywalić mnie z obserwowanych i dodaj jeszcze raz. Raz próbowałam takiej machinacji i wtedy mi pomogło.

      Usuń
  27. ładny mani,
    a kotek jak pozuje!
    fajne sa te swieczki, gdyby nie ceny to skusilabym sie na wiele

    OdpowiedzUsuń
  28. Pazurki kojarzą mi się z... Królową Śniegu :) Ale i tak najbardziej uroczy jest... kiciuś!!!
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.