poniedziałek, 15 października 2012

Kociaki-dziwaki

To chyba mój ulubiony mani ostatnich tygodni (o ile nie miesięcy). 
Na dwóch warstwach lakieru Zoya Caitlin wykonałam cieniowanie używając lakierów Zoya Caitlin i China Glaze Snow. Na to nałożyłam naklejki wodne rodem z Azji. Tam kosztuje to kilka złotych, więc Ali zrobiła mi zakupów na zapas. Nie wiem czy to przesunięcie białego i czarnego jest zamierzone, czy wzór jest felerny, ale kompletnie mi to nie przeszkadza.
Całość utrwaliłam topem Konad i warstwą Poshe, żeby jeszcze utwardzić nie do końca utwardzony gradient.



 


63 komentarze:

  1. Świetne naklejki, a gradient wyszedł ci fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gradient wyszedł obłędnie, a naklejki dodają całości uroku :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Gradientowe paznokcie to idealna baza pod, dosłownie, wszystko! Uwielbiam Twoje naklejki wodne. Masz cudowne wzory: pandy a teraz koty! Chyba też koci mani stanie się mój ulubiony :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zakochałam się! Jakie słodkie :D Gradient piękny. Ja mam tylko prośbę o tutorial jak Ty to wszystko naklejasz, bo mi takie paciaki zawsze wychodzą, że głowa mała...
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. ŁAAAA!!! BOSKIE!
    Świetni gradient, a koty cudne! Jako niereformowalna kociara zazdroszczę i bez pytania ;) kopiuję do swojego foldera z mani-kocimi inspiracjami.
    Też chcę taką Ali (pozdrowienia) co siedzi tam daleko i ma dostęp do takich fajnych naklejek. Hlip...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Źródełko mi wyschło, bo Ali już w Polsce siedzi ;_;

      Usuń
  6. Mi się wydaje, że to przesunięcie jest celowe. Super to wygląda. Też takie chcę ;x Jakieś namiary na te naklejki dostanę? :D Przynajmniej oczy nacieszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Akurat takich u nas nie widziałam, ale też nie szukałam intensywnie. Trzeba by było poszukać w necie. Wiem o dwóch sklepach, które mają naklejki wodne: dobrarada i alphanailstylist

      Usuń
  7. Prześliczny Ci wyszedł ten gradient.
    A naklejki są zabawne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej jakie słodkie :P a cieniowanie idealne! :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Boskie te naklejki, kocham koty! Też bym takie chciała ;p

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow jakie słodziaki.. Cuuuudne :D
    Normalnie nie mogę się napatrzeć !

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale słodziaśne!!! też chcę takie kociaki! i taki piękny gradient...

    OdpowiedzUsuń
  12. O JEZUSIU ! KOOOOOOOOTYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY! genialne!

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodkie te kocurki :). podoba mi się, że dobrałaś takie stonowane tło :)

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne kociaczki rodem z mangi :) a tło rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śmieszne te kotki, takie trochę śnięte ale za to przeurocze;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Powinno być chyba kociaki-słodziaki :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie wygląda ta przesunięta linia;)

    OdpowiedzUsuń
  18. samo cieniowanie jest już super, a w połączeniu z kociakami efekt jest naprawdę świetny:) ja chciałabym chociaż takie cieniowanie potrafić zrobić, ale chyba brak mi samozaparcia..

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę mieć te naklejki ! Jako fanka kotów, muszę je mieć ! ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. nie chciej wiedzieć jak przeczytałam tytuł, zamiast dziwaków :p ale kociaki za to uroczeee :))

    OdpowiedzUsuń
  21. Motyw tych kociaków jest po prostu bajeczny :D jest tak mega pozytywne że szok :D Uwielbiam go od kiedy widziałam jakąś kreskówkę dobrych pare lat temu :D
    Teraz tylko zastanowiić się można by było z kąd takie mogłabym dostac tu dzież kupić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U nas nie trafiłam na taki wzór, a z zagranicy jednak trochę drogo wychodzą takie duperele >_<

      Usuń
  22. aaaa chyba się zakochałam =) te kotki są przeurocze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Ten kociak na wskazującym jest po prostu rozbrajający *_*

    OdpowiedzUsuń
  24. Kurczę, genialne są te stworki!
    Podziwiam talent.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bombowe te naklejki :) śliczna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przesłodkie, ładnie się komponują z tym tłem :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Kiedyś, na Polonii 1
    będąc w czwartej klasie podstawówki,
    oglądałam sobie bajki... te kotki przypomniały mi jedną z nich^^

    OdpowiedzUsuń
  28. Gradient jest perfekcyjny, ale i tak kotki grają pierwsze skrzypce - boskie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Słodkie te kociaki :)
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.