czwartek, 25 października 2012

Mam nowe światełko

Nie da się ukryć, że jesień już w pełni i porządnego światła po przyjściu z pracy trudno uświadczyć. Dlatego też pomna zeszłorocznych kombinacji z robieniem zdjęć, zakupiłam nowy zestaw oświetleniowy. Składa się on ze stojaka, pasującej do niego oprawki na żarówkę, srebrnej parasolki i oczywiście żarówki. Żarówka ma 6500K, co dla mnie daje zbyt białe światło, ale ponieważ nie chciało mi się takiego zestawu samej składać postawiłam na zakup całości. Na razie szukam optymalnych ustawień sprzętu do robienia jak najpiękniejszych zdjęć, niestety nie bardzo mam czas na to. Pierwsze (niezbyt udane) próby pokażę dzisiaj. 

Ostatnio znowu wzięło mnie na gradienty, ciekawe kiedy mi się znudzą ;) Tym razem postanowiłam połączyć dwa glassfleckowe lakiery. Zaczęłam od nałożenia warstwy pomarańczowego China Glaze Riveting. Następnie mieszając go z China Glaze Midtown Magic wykonałam cieniowanie. Całość pokryłam warstwą Poshe dla szybszego utrwalenia mani. Bardzo mi się spodobało to połączenie kolorystyczne.

 



62 komentarze:

  1. kolorystycznie to kojarzy mi się z diabłem XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się :) diabelskie połączenie :p

      Usuń
    2. też mi się tak skojarzyło :P
      co nie zmienia faktu, że podoba mi się :)

      Usuń
    3. Bardzo dobrze się Wam skojarzyło :D

      Usuń
  2. Świetne mani!! Takie piekielno-ogniste ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. tez lubie gradienty,bardzo fajne polaczenie kolorow :]

    OdpowiedzUsuń
  4. No czerń z czerwienią - klasa.
    Riveting znów mnie zachwyca. Jest jak sukienka Katniss. Jeszcze nie wiem, jak to zrobię, ale będzie mój.

    Zamieszkaj ze mną. Ja Ci będę piekła ciasta, a Ty mi będziesz robić piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tyle że to pomarańcz i brąz XD
      A mani sama będziesz sobie robić? ;p

      Usuń
    2. Wiedziałam, że coś jest na rzeczy, bo riveting wydał mi się bardziej czerwony niż na wcześniejszych słoczach. Ale mówię Ci, u mnie jest czerwono-czarno. XD

      Tak, obiecuję, że sama. Będę się tylko jopić na Twoje.

      Usuń
    3. Choć jak tak patrzę na świeżą notkę, to wiem, że będzie ciężko.
      Nic to, dam radę.

      Usuń
    4. Jak coś to udostępnię Ci płytki, w końcu chyba ich nie popsujesz? ;>

      Usuń
    5. Jakbyś tylko była facetem ^^"

      Usuń
    6. Nie takie rzeczy... *gulp*

      Usuń
  5. Odpowiedzi
    1. Ale kolory nie do końca takie jak w rzeczywistości :)

      Usuń
  6. Takie halloweenowe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Co mogę powiedzieć?.... jak zawsze cudownie. Ostatnio próbowałam zrobić gradient manicure, ale moje zdolności to brak zdolności niestety:(

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny diabełek. ;)
    Ile Cię mniej więcej kosztował taki zestaw z oświetleniem ? :>

    OdpowiedzUsuń
  9. Ślicznie, podoba mi się jak zawsze :D

    OdpowiedzUsuń
  10. zdjęciom nie mogę nic zarzucić więc jak dla mnie twój nowy zestaw sprawdza się w 100% :)
    A gradient świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samym zdjęciom nic nie zarzucam, jednak kolory nie są do końca takie jak w rzeczywistości, muszę znaleźć idealny balans bieli :>

      Usuń
  11. Przepiękne połączenie :) Jak pazurki wampirzycy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z wampirzycą bardziej mi się ciemne czerwienie kojarzą, ale też może być :D

      Usuń
  12. Prześliczne połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naprawdę podstawa jest pomarańczowa? Wygląda jak czerwona ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomarańczowa, nie doszłam jeszcze do porozumienia z ustawieniami, więc kolor trochę przeinaczony. Ale u mnie na monitorze, jednak pomarańcz (chociaż nie dokładnie taki jak powinien być) ;>

      Usuń
  14. Pięknie i klimatycznie; mi również gradienty wciąż podobają się tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  15. A ja nie o mani tylko o fotkach.. Nie wiem dlaczego jesteś z nich niezadowolona. Moim zdaniem wyszły bardzo fajnie.. Ja byłabym zadowolona gdyby udało mi się takie zrobić.. Niestety w tym temacie u mnie nadal lipa.. Mam namiot a fotki nadal kiepskie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odwzorowanie kolorów nie bardzo mi się podoba. Same zdjęcia prezentują się nie najgorzej.
      Z namiotu zrezygnowałam w zeszłym roku po kilku razach. Mam wrażenie, że trzeba do niego prawdziwych jupiterów, żeby światło przedarło się przez materiał >_<

      Usuń
    2. Eh, no właśnie.. Mam dokładnie takie samo wrażenie.. Zwłaszcza, że wzięłam trochę za duży z myślą o zdjęciach innych przedmiotów np na Allegro. Teraz mam 3 żarówki 100 Wat i w sumie zdjęcia wychodzą w miarę jasne, ale ciągle nie dość ostre. Za to jak zwiększam przesłonę to już światła brakuje.. Fakt, że nie mam obiektywu makro, ale myślę że przy lepszym świetle zrobiłby przyzwoite fotki..

      A byłabyś tak miła i podała gdzie kupiłaś ten zestaw i jak z niego korzystasz? Może być na mail :)

      Usuń
    3. Postaram się jutro wszystko opisać, pewnie na maila Ci wyślę :)

      Usuń
  16. takie zestawienie kolorów gradientu "chodzi" za mną od dawna ale brakowało mi czasu
    bardzo mi się podoba i faktycznie kojarzą się z diabłem

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne cieniowanie :) bardzo lubię taki mani tylko brak czasu nie pozwala mi na jego wykonanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak się dojdzie do wprawy i ma pod ręką lakier wysuszający, to całość można w godzinę załatwić, łącznie z wysychaniem :>

      Usuń
  18. Kojarzy mi się z diabełkiem. :D

    OdpowiedzUsuń
  19. próba nie udano no proszę Cie oświetlenie b. dobre - a pazur piękny jak zawsze

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do oświetlenia nic nie mam, to odwzorowanie kolorów mi nie pasuje ;)

      Usuń
  20. Ale pięknie to połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetnie wygląda, lubię to połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  22. o w mordę ! (przepraszam) jakie pazurki !

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.