sobota, 13 października 2012

Oh My Goldness!

I znowu praca zeżarła mi dwa dni z życia >_< A mogłam w tym czasie tyle pożytecznych rzeczy na blogu zrobić ;)
Wracam do króciaków, które na szczęście zaczynają wyglądać przyzwoicie. 
Dzisiaj kolejna z nowości Catrice tym razem Oh My Goldness!. Na paznokciach prezentuję dwie warstwy z topem. Malowanie hmmmm... gdyby nie pędzel było by przyjemne ;p Przez te grubasy mam wrażenie jakbym co najmniej próbowała pomalować sobie oczy pędzlem do podkładu. Serio, nie potrafię się nimi sprawnie posługiwać, przez to odległość lakieru od skórek dzisiaj wyjątkowa ;p W dodatku zdaje mi się, że po wyschnięciu zauważyłam parę bąbli, ale wykończenie i kolor maskują wszystko. Co do koloru to w butli wydaje mi się ciemniejszy, bardziej wpadający w rudości. To pewnie wina zmasowanego ataku drobinek pływających w bazie. Zmywanie standardowe, bo w końcu to nie glitter. 
Starte końcówki to intensywnego grzebania w papierach przez cały dzień, krótkich paznokci i urok wykończenia.


 W słóńcu


 W cieniu
 


59 komentarzy:

  1. Ja w takich kolorach nie czuję się zupełnie.. Mam jeden nieco podobny, żeby mieć, ale póki co nie nosiłam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mam tak z niektórymi kolorami XD

      Usuń
    2. Kolor taki nieco...sraczkowaty.
      Złoty, ale sraszkowaty, zupełnie nie w moim guście :P

      Usuń
  2. Przepiękne żółte złoto! Bogactwo refleksów świetlnych w różnych odcieniach tegoż po prostu zamyka mi usta - piękny [wiesz, jak ja kocham błyszczeje wszelakie].

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I dlatego lubisz do mnie zaglądać ;>

      Usuń
    2. No... yyym... ekhm... tego, no... oj ciicho, wydało się ^^'
      {siedzi i przewija obrazki}

      Usuń
  3. ładny, choć ja jakoś za złotopodobnymi lakierami nie przepadam... i nie wiem, czy mi się kiedyś "odmieni" :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tego nikt nie jest w stanie przewidzieć ;p

      Usuń
  4. Połączyłabym go z czernią, fioletem lub granatem :) Sam w sobie jest dość przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jest świetny, widzę z nim w roli głównej mani z zachodzącym słońcem:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zachodzącego słońca na paznokciach jeszcze nie miałam ;)

      Usuń
  6. Piękne złotko!
    Właśnie mam je na serdecznych palcach, znaczy się paznokciach ;)
    Czy mogłabyś porównać go do orly glitz & glamour?
    Chociażby słownie, opisowo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porównywanie słowne kiepsko mi wychodzi, ale postaram się zrobić porównanie fotograficzne :)

      Usuń
    2. To świetnie, dziękuję.
      Czekam z niecierpliwością :)

      Usuń
  7. Fajne złotko w starym stylu.
    P.S. Chyba chodziło Ci o pędzel do podkładu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie chodziło o pędzel XD Tak to jest jak się spieszę i nie czytam tego co napisałam ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Dokładnie nad tym samym się zastanawiałam ;) O co kaman?? ;)

      Usuń
    2. Oj tam oj tam, jakbyście się nigdy nie pomyliły ;p

      Usuń
  9. Złoto boskie, ale jak dla mnie za dużo w nim żółtego.

    OdpowiedzUsuń
  10. to jest propozycja wprost dla mnie stworzona :] mam takie złotko od Orly i wielbię mocno

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie jednak zbyt żółty, takie odcienie źle komponują się przy moich dłoniach. Ale kolor sam w sobie ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak kupowałam, to miałam właśnie obawy jak się z moją cerą będzie komponować, ale okazało się, że dla mnie jest w porządku :)

      Usuń
  12. bardzo przypadł mi ten lakierek do gustu :) idealny na jesień. na razie próbowałam go jedynie w cieniowaniu, ale już czaję się na coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. uuu ;] a ja z 10 min stałam nad nim i w końcu go odłożyłam. Ale wiem że po niego wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brałam go do ręki ze trzy razy zanim się zdecydowałam. Ciągle mi się wydawało, że nie będzie pasować mi do cery ;)

      Usuń
  14. lubię złotka -ale muszę mieć na nie nastrój :) podobnego mam z opiaczków choć mój chyba bardziej w miedź wpada :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie wiedziałam, że Catrice robi takie cudowności! Wow!

    OdpowiedzUsuń
  16. ale cudo :D pasowałby do mojego Bronze Sparkle na oczach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. stare piękne złoto :) ale dajesz tymi lakierami swoim uczniom po oczach! ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przynajmniej patrzą tam gdzie macham rękami przy tablicy ;>

      Usuń
  18. Piękny! idealnie złoty, mocno napigmentowany :) Mam dwa złote lakiery, ale nie są tak intensywne, jak twój:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny odcień starego złota, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zobaczyłam miniaturkę tych zdjęć na innym blogu, od razu weszłam i polubiłam :) Piękny lakier, muszę go zgarnąć przy okazji jeżeli jeszcze jest taka szansa, pięknie łapiesz efekty na zdjęciach :)

    Bąble w wyschniętym lakierze oznaczają, że płytka nie była w 100% odtłuszczona przed malowaniem :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko ;p Bąble się robią na nierównej płytce albo przy nakładaniu niedawno wstrząśniętego lakieru. Albo tak jak u mnie, kiedy za dużo macha się pędzlem po płytce próbując wszystko wyrównać ;)

      Usuń
  21. Podoba mi się bardzo. Uwielbiam złoto na paznokciach. Chociaż do tej pory nie znalazłam lakieru idealnego pod tym względem ^^ Ten wydaje się być bardzo w porządku. Bardzo eleganckie złoto, bez wściekłego żółtego koloru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tym żółtym kolorem jest tak, że czasem go nie widać wcale, a po nałożeniu na palce przy danej karnacji pojawiają się żółte tony lub nie :[

      Usuń
  22. Tego nie wzięłam, ale mocno się nad nim zastanawiałam. Nadal to robię - przez Ciebie :P

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.