poniedziałek, 1 października 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 7: Holo #1

To będzie piękny tydzień, bo pod znakiem wykończenia holograficznego. Planuję co najmniej 4 holograficzne notki, bo mnie ostatnio na holo wzięło ;)
Zaczynam od jednego z najmocniejszych efektów holo jakie widziałam. Jessica Disco Diva z zestawu Hologram Chic. Lakier znowu nie jest mój, tylko Ali, ale nie mogłam przepuścić okazji wypróbowania. Powiem Wam szczęka opada. 
W zestawie oprócz lakieru znajduje się różnież baza Retro Revival specjalnie stworzona dla lakierów holo. Tą bazę nałożyłam na dwóch paznokciach, resztę pokryłam podobną bazą Make Up Store Aqua Fix. Różnicy w końcowym efekcie między obiema bazami nie ma. Lakier na obu rozprowadzał się tak samo łatwo. Pełne krycie uzyskałam po trzech cienkich warstwach Disco Diva.
Na zdjęciach prezentuję lakier bez topu. Jednak nie odważyłam się pójść do pracy bez utrwalenia mani, bo lakier na paznokciach wydawał mi się delikatny. Co ciekawe przy nakładaniu topu efekt holo znika przez co wrażliwsze osoby mogą dostać palpitacji serca. Ale po wyschnięciu całości holo wygląda dokładnie tak samo jak przed nałożeniem topu, więc nie ma co się denerwować ;) 

W słońcu




 W cieniu



Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ

43 komentarze:

  1. uwielbiam ten efekt, chyba właśnie zmobilizowałaś mnie do wygrzebania z mojego pudła tego duetu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a rzeczywiście, teraz sobie przypomniałam, że kiedyś pokazywałaś :D

      Usuń
  2. Jaki on piękny ♥
    Zazdroszczę takiego cudnego holosia, choć i mój Flormar też jest piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Marzy mi się taki holoś z prawdziwego zdarzenia jak ten, nie takie błyskotki jak Golden Rose czy Eveline, którymi zaspokajam lakieroholizm. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może zdobędziesz coś z Color Clubu jak wreszcie wydadzą serię holo. Zapowiada się niezły błysk ;>

      Usuń
  4. efekt jest naprawdę super. chociaż mi bardziej podoba się taki "spokojny", który zaprezentowałaś w cieniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. o dżizas, w słońcu daje czadu:D

    OdpowiedzUsuń
  6. taki prawdziwi holo marzy mi się już długo, uwielbiam takie efekty;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Już od dawna też szukam takiego holo. Efekt jest powalający zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny mani ;)
    Cudownie mieni się w słonku :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Podzielam twą miłość do holo.. Cuuudne są.. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Niezwykle mi się podobają te pazurki, mimo że nie przepadam za tego typu manicure :)

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hologramy- cudowny !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. W cieniu wydaje się zwyczajnym srebrniakiem, jednak w słońcu... nieziemski!

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham holo mocno i coraz mocniej!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zestaw zobaczyłam kiedyś u Pauli (one little smile) i się zakochałam. Potem zapomniałam, a teraz... Miłość zakwitła od nowa. Piękny jest!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale zbieg okoliczności, też dzisiaj dodałam notkę z identycznym lakierem tylko innej firmy :p

    OdpowiedzUsuń
  16. gały mi (że tak powiem) wyleźli na te widok o_O

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo mi się holosy podobają a żadnego jeszcze nie mam:( Muszę to zmienić....

    OdpowiedzUsuń
  18. już widząc go u Pauli się śliniłam, gdy go widzę u Ciebie to znowu zazdroszczę i obśliniam wszystko :P

    OdpowiedzUsuń
  19. faktycznie zbieram szczenę z podłogi :P zaje fajny - muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.