czwartek, 4 października 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 7: Holo #4

Dzisiaj efekt holograficzny trochę bardziej dyskretny, chociaż sam lakier do dyskretnych nie należy ;) 
Orly Miss Conduct z kolekcji Naughty or Nice to lakier, który zrobił na mnie ostatnio największe wrażenie. Czuję, że w okresie zimowym to będzie jeden z nielicznych lakierów używanych przeze mniej częściej. Mówicie sobie co chcecie jest piękny ;p
Na paznokciach dwie warstwy Orly Miss Conduct. Na tym znowu róże namalowane pędzlem i czarną, perłową farbą. Całość utrwaliłam jak zwykle topem. Nie zrobiłam notatek na temat używania, ale pewnie wszystko mieści się w normie ;)
Zdjęcia robiłam po dwóch dniach noszenia mani, końcówki lekko starte, a poza tym żadnych uszkodzeń.




Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ



42 komentarze:

  1. szkoda, że dopiero dziś go pokazałaś na blogu, bo właśnie lakiery Orly idą do mnie pocztą. :D jak to jest z lakierami Orly, wszystkie kolekcje są cały czas w sklepach, czy są sezonowo, jak np. lakiery Catrice lub Essence?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zależy chyba od sklepu. Np. na transdesig starszych (np. rocznych) kolekcji już się nie uświadczy. Dopóki ludzie nie wykupią i w hurtowniach jest to można kupić. A jak już zostanie wykupione to już więcej nie będzie. Czyli bardzo podobnie do drogeryjnych limitek. Mam wrażenie, że jedyna różnica to skala produkcji ;)

      Usuń
  2. kolor piękny, świetnie wygląda z czernią :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w necie z białym wzorkiem i też świetnie wyglądał :)

      Usuń
  3. łał , ślicznie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda prześlicznie, tak słodko :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja chce się nauczyć robić takie róże. Holo piękny ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardziej niż tutkiem z różą w roli głównej nie pomogę ;p Teraz Twoja kolej, żeby poćwiczyć ;)

      Usuń
  6. przyjemny kolor,
    widzę że szalejesz z tym tygodniem holo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś ostatnie dwa tygodnie przez piękne słońce wzięło mnie holograficznie XD
      Mam jeszcze dwa holo mani, ale już raczej nie dodam, bo się pewnie przejadły ;)

      Usuń
    2. dodaj dodaj, chętnie obejrzę :) i podejrzewam, że nie tylko ja

      Usuń
  7. Piękny kolorek a te czarne róże prezentują się świetnie na tym kolorku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jeden masz koment ode mnie na pociechę :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście piękny lakier. Bardzo ładny kolor i w dodatku nieziemski efekt holo. A róże idealnie do niego pasują- takie delikatne zdobienie w klasycznym kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam Twoje połączenia na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Weź już się schowaj z tymi ładnymi lakierami, wzorkami ! ;D Kolejny lakier bazowy, który aż prosi się o kupienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. mmm śliczne zdobienie!
    dzisiaj podziwiałam Twoje pazurki w gazecie Paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hmm ten motyw róży mi się coraz bardziej podoba, chyba to wykorzystam... :D
    Zostałaś odznaczona na moim blogu ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wykorzystaj :D Dzisiaj znowu róże będę pokazywać XD
      Dzięki za wyróżnienie :)

      Usuń
  14. holo faktycznie jest piękny i różyczki też nienachalnie się prezentują - całość do skopiowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kochana - uwierz, że przy takich misternych pracach mam w rękach parkinsona po prostu :) nawet się nie porwę, ale jak by mi ktoś chciał namalować to wzorek jak najbardziej mój ( kupiłam sobie właśnie płytkę z różyczkami ) - takie różyczki Audrey Hepburn :)

      Usuń
    2. No to ciekawa jestem wyników stemplowania :>

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.