piątek, 5 października 2012

Paznokciowy Projekt Finish - Tydzień 7: Holo #5

Miałam już sobie darować notki z wykończeniem holograficznym, ale skoro mam przygotowaną, to dam. Mam nadzieję, że nie uciekniecie na widok tytułu ;)
Znowu holo z różami XD Gdybym robiła te mani w takiej kolejności jak pokazuję, pewnie zauważyłabym, że ciągle robię ten sam zestaw wykończenie-wzór. Ale że robiłam je na zmianę z innymi mani, które pokażę w przyszłym tygodniu, to jakoś udało mi się ten fakt przeoczyć ^^"
Tym razem w tle lakier holograficzny Color Club Love 'Em/ Leave 'Em. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Róże wymalowałam tym razem lakierem (też holograficznym) Color Club Wild At Heart. Całość utrwaliłam topem Color Club.
Niech ten Color Club weźmie się w końcu do roboty i wypuści wreszcie nowe holo, które ponoć zapowiadali na koniec sierpnia >_<


  
Mani zaprezentowałam przy okazji akcji:
 Szczegóły TUTAJ
Linki do wszystkich notek opublikowanych na blogach ramach projektu TUTAJ


38 komentarzy:

  1. czemu mi to robisz? :< nie dość, że nie mam dostępu do lakierów CC, to jeszcze planuję lakierowy odwyk (od pół roku, ale co tam :D). wszystkie Twoje lakiery mi się podobają i nie mogę nic z tym zrobić, a holo to już w ogóle.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To moje jakiś CC przez neta na pocieszenie przed odwykiem? ^^"

      Usuń
  2. Szalejesz z tym holo:D Różyczki urocze.

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładne ! a różyczki zachwycają mnie najbardziej, bo sama nie potrafię ich zrobić:) żadne stempelki mi nie wychodzą, a z naklejkami jeszcze nigdy nie próbowałam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudownie. Idealnie się komponują. I ta tęcza kolorów! *_*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten holograficzny mani podoba mi się zdecydowanie najbardziej spośród tych, które do tej pory zaprezentowałaś w ramach tygodnia holo :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo, holo z CC chętnie bym zakupiła :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie dziwię się, wszystkie jak do tej pory dają piękny efekt holo :)

      Usuń
  7. Cudowny mani jeszcze ładniejszy od poprzedniego :)

    OdpowiedzUsuń
  8. ładny, wydaje mi się, że taki holo odcień miałam kiedyś z Eveline czy jakiejś innej podobnej firmy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możliwe, ale jeżeli z Eveline, to efekt holo był pewnie mniejszy :)

      Usuń
  9. Odnośnie ceny błotka to ciężko mi powiedzieć, bo to była nagroda i nie wiem dokładnie, ale myślę, że 20-30 zł za taką pojemność;-)

    Piękne różyczki;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie tak źle by było, nie znam jeszcze cen z tego sklepu i nastawiłam się na coś strasznie drogiego ;)

      Usuń
  10. Z daleka przypominały mi ... mantylkę na złotych włosach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż sobie wygooglowałam tą mantylkę, bo mi się "pelerynowo" kojarzyła ;)

      Usuń
  11. myślałam, że to stempelki a to od rączki :o uwielbiam Cię :*

    OdpowiedzUsuń
  12. czyżbym zamówiła sobie podobną chinkę? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja tam lubię takie wykończenie ;D więc jak dla mnie możesz nadal wstawiać takie notki ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja też mogę oglądać i oglądać takie wykończenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ach jak ja uwielbiam lakiery holograficzne ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. holo boskie po prostu :) podziwiam Twoje róże, o których znów myślałam, że są stemplowane :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zazdroszczę umiejętności :)
    Zapraszam do mnie: http://perfectbody-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.