sobota, 27 października 2012

W sieci pająka

Miałam takie wielkie lakierowo-haloweenowe plany na weekend... No i z samego rana oparzyłam sobie opuszek środkowego palca o żarówkę. Ałaaaaaa ;_; Notabene na tej samej lampce kot parę miesięcy temu spalił sobie sierść na ogonie >_< Na szczęście w domu znalazł się świetny żel chłodzący na oparzenia (termcool), ale i tak jestem upośledzona rękowo i wolę zmywacza do paznokci nie ruszać. Nawet ze stukaniem w klawiaturę mam problem, bo ciągle usiłuję walić kontuzjowanym palcem.

Mimo przeciwności losu udało mi się zrobić zdjęcia i nawet je obrobić, więc mam co pokazać. Z tego mani jestem bardzo zadowolona. Na dwie warstwy pięknego Orly Smolder z kolekcji Fired Up nałożyłam w przypadkowych miejscach czarny Essence 05 Hunt Me If You Can z limitki Vampire's Love. Chodziło mi o efekt korozji, więc posłużyłam się gąbką z grubymi pęcherzykami. Żeby przyspieszyć robienie mani nałożyłam na to warstwę Poshe i poczekałam aż całość wyschnie. Następnie dołożyłam kupione przez Ali naklejki z pajęczyną i pająkami. Całość utrwaliłam topem Color Club, który już chyba kończy swój żywot i jakościowo już nie daje rady.


 


63 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. dobrze, że się nie ruszają, bo bym zwiała gdzie pieprz rośnie XD

      Usuń
  2. jestem pod wrażeniem, wygląda to prześlicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Złota pajęczyna bardzo mi się widzi :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, była jeszcze srebrna, ale złota bardziej w moim guście ;>

      Usuń
  4. Świetny efekt dało połączenie Orly i tej czerni.. Muszę wypróbować takie zestawienie..

    Ps. Byłam pewna, że to stemple :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, bardzo mi się podoba ten mani :)

    Współczuję oparzenia opuszka... Przerabiałam to latem, gdy podczas obracania kotletów na patelni chlapnęło mi rozgrzanym tłuszczem centralnie na opuszek tuż pod paznokieć, btw też środkowy paluch ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te środkowe palce przyciągają chyba nieszczęścia XD

      Usuń
  6. bardzo lubię smolder - na paznokciach solo wygląda świetnie :) smolder plus naciapana czerń wygląda świetnie, złote naklejki również, ale motyw naklejek już zupełnie mi się nie łączy z kolorami...

    OdpowiedzUsuń
  7. Smolder świetny, a pająków się boję :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wyglądają te kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie to wygląda. Bardzo podoba mi się połączenie kolorów. Pajączki super!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. A to naklejki są! Myślałam, że sama malowałaś :P Podoba mi się połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kiedyś spróbuję pajęczynę wymalować ;>

      Usuń
  11. ja dzisiaj poparzyłam palca prostownicą, nieźle bolało ;_;

    OdpowiedzUsuń
  12. Takie pajęczyny to mi nie straszne, świetnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takich też się nie boję, ale wystarczy jak jakaś prawdziwa się do mnie przyczepi, to już mam atak paniki XD

      Usuń
  13. Bardzo ładny manicure.
    Gratuluję wytrwałości i samozaparcia :)

    Ps. Mój (czarny) kot kiedyś ubabrał sobie ogon w wybielaczu i ten (ogon) stał się rudy :D
    Nie bardzo na temat, ale tak mi się skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Biedactwo, z drugiej strony zawsze chciałam mieć rudego kota XD

      Usuń
    2. Ja też chciałam mieć grubego rudego kota, takiego jak Garfield.
      A skończyło się tak, że mam dwa grube czarne koty i grubego szarego szczura :D

      Usuń
    3. Ja się jeszcze nie poddałam XD Chociaż jestem na etapie wahania się między rudym a foldem szkockim zwisłouchym, który jest esencją kociej słodkości XD

      Usuń
    4. Ojej, jaka słodka kocizna!
      Właśnie wygooglowałam tą rasę :)

      Usuń
  14. Śliczny, mogłabym taki teraz mieć :D
    A co do lampek i poparzeń, to wczoraj chciałam na oślep zgasić lampkę (nie odwracając się w jej stronę, bo laptop ważniejszy przecież) i złapałam ręką za żarówkę... Dobrze, że szybko się zorientowałam i nic mi się nie stało XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś złapała za taką żarówkę jak u mnie w lampce szybki refleks by nie pomógł, to cholerstwo jest o wiele bardziej gorące niż normalne żarówki >_<

      Usuń
  15. Jakie to ładne :)
    ...

    aaaaa!!!
    Pająk!

    [bierze klapkę na muchy]

    a masz!
    a masz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie. Poczułam się jak ostatni sadysta.
      Przecież nie mogę pacać packą na muchy paluszka, który się oparzył żarówą, wredną żarówą. Oj wiem jak to boli... kiedyś myłam kuchenkę tuż po zgaszeniu palnika i jakoś tak niechcący dotknęło mi się go - w efekcie każde zetknięcie z cieplejszą wodą [np kąpiel w wanience] było przeżywaniem jeszcze raz tego samego :|

      Usuń
    2. ała ała ała za późnooooo ;_; ałaaaaa
      mamo, a królik mnie bije ;_;
      na paaasztet goooo!

      Usuń
    3. Uciekać! Aaaa!!

      ...cholera, zjadłabym pasztetu.

      Usuń
  16. Biedactwo. :(
    Takie skorodowane paznokcie to ja z chęcią!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, że fajny manewr? muszę częściej go stosować :)

      Usuń
  17. Biedna :( Mimo wszystko paznokcie wyglądają po prostu mega ;]

    OdpowiedzUsuń
  18. o kurcze ale zonk! tym razem pomyślałam, że nie dam się nabrać bo pewnie sama to malowałaś a tu czytam o naklejkach ( swoją drogą idealnych do takiego podkładu ):P paluszka mogłaś włożyć do zsiadłego mleka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O zsiadłym mleku nie pomyślałam, a nawet jakbym pomyślała, to bym musiała najpierw po nie do sklepu lecieć XD

      Usuń
  19. świetne są :)
    znów coś co chodzi po mojej głowie od jakiegoś czasu :) muszę kiedyś wypróbować szkoda że nie mam takich naklejek, muszę jakoś się pomęczyć pędzelkiem chyba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam w necie całkiem fajne pajęczyny wymalowane ręcznie, może sama się skuszę :D

      Usuń
  20. Ty sobie oparzyłaś opuszek, a ja miałam bąbla pod paznokciem...to dopiero trzeba być sierotą :p
    ale pazurki cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne te pajęczynki! nie lubię pająków, ale takiego na paznokciu chętnie bym przygarnęła :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie nie trafisz z powrotem pod swój komentarz więc zamieszczę moją odpowiedź i tu:

      "no takim wzorkiem nie było tak strasznie, ale z całopaznokciowym by to nie przeszło :D tylko nie wiem jak Ty to zrobiłaś, że nie trafiłaś komentarzem pod odpowiednią notkę XD"

      Usuń
  22. Genialne ;D wyszły ci naprawdę świetnie ;D wpisują się idealnie w klimaty Haloween ;>

    OdpowiedzUsuń
  23. Super to wyszło :) Na halloween i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam Twoje paznokcie w każdej postaci!

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie cuda kobieto! Jaki Ty masz talent!

    OdpowiedzUsuń
  26. Wooow ta pajęczynka jest genialna :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Fantastyczny mani, jak zawsze. Jesteś niewyczerpaną studnią pomysłów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Smolder jest genialny! Muszę go mieć:) Pajączki ładnie się komponują z całością, tak trochę halloweenowo tutaj :)
    Nie raz oparzyłam sobie coś to bolało potwornie! Myślę, że zmywacz + oparzony palec, nie byłby to duet idealny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.