czwartek, 1 listopada 2012

A jednak zrobiłam

Obiecałam sobie, że dzisiaj porobię porządki na blogu. A że nie chciało mi się uaktualniać zakładek, to jednak pogrzebałam w Internecie w poszukiwaniu kodu rozwijanego menu. I powiem Wam, że nawet go zastosowałam ;)
Sprawdzałam jak nowe menu się prezentuje na dwóch monitorach na Mozilli i Chrome chodzi bez problemów. Natomiast IE nie ogarnia i nic mu się nie rozwija >_< Wniosek: IE jest niedorozwinięty XD
I teraz mam pytanie do Was. Nie rozwala Wam strony? Mieści się wszystko w jednej linii? Może ktoś z Operą powie czy w Operze wszystko działa?

38 komentarzy:

  1. u mnie wszystko ok :) ale ja mam chrome więc sama wiesz że jest ok ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Chromie (monitor 15,6") wszystko działa bez zarzutu, pasek się rozwija. :) Podoba mi się Twoje nowe menu.

    OdpowiedzUsuń
  3. W operze jest wszystko idealnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam operę i wszystko jest okej :))

    / jeśli byłabyś zainteresowana, to u mnie rozdanie MegaKrzemu - aż cztery opakowania / makiazas23.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja korzystam z Google Chrome i u mnie wszystko jest ok :) super to zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nooo, klasa, tylko ten "kontakt" jakoś tak na dole od czapy. Niby pośrodku, ale przy tych rzeczach z wyżej linijki nie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli coś nie ten tegens, bo powinno być w jednej linii >_<
      Tego się bałam ;_;

      Usuń
    2. To zależy od szerokości monitora bądź po prostu głównego ekranu przeglądarki. U mnie wszystko śmiga, a jak np włączę pasek z zakładkami to automatycznie zwęża mi Twojego bloga i kontakt spada na dół. Nad tym nie zapanujesz :)

      Usuń
    3. Oj Wy i Wasze tentego kontakty. U mnie cacy :D

      Usuń
    4. Że od rozdzielczości ekranu zależy to wiem, ale powinno się dopasować z automatu >_< Ewentualnie pozmieniałabym odległości między elementami, ale niestety nie trafiłam, które to w kodzie.

      Usuń
    5. jest takie coś jak: Crtl + "-" i się zmniejsza wszystko (na danej karcie w przeglądarce - mam Mozillę) - jak komuś zależy to chyba może 2 klawisze wcisnąć chyba, prawda?

      Usuń
    6. przesadziłam z ilością "chyba" :P

      Usuń
    7. No tak, to moja wina, bo oczywiście mam trochę inną rozdzielczość XD
      A dopasowywać, się dopasowuje - właśnie tym spadaniem w dół.

      Usuń
  7. U mnie wszystko działa :) Lubię to :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam chrome i jest GIT !

    Fajne ^.^

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie (Chrome) wszystko gra :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I Lisowi [Lisu :P] wszystko działa. Wypełnia mnie szczery podziw dla Ciebie, że wszystko posegregowałaś i jeszcze miałaś siłę odpowiadać na nasze komentarstwo :*

    OdpowiedzUsuń
  11. wszystko elegancko śmiga ;D bardzo fajne to menu ;) może bym tak i u siebie jakieś porządki zrobiła, hmm ;>

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie "Kontakt" jest w drugiej linii. Mam chrome

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie (na Mozilli) wszystko gra. Super to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Na Operze wszystko w jak najlepszym porządku, świetnie teraz to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. u mnie okej :) świetnie to teraz wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mam chrome i u mnie wszystko si ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. IE tak ma ;) wszyscy programiści klną ;p

    OdpowiedzUsuń
  18. Dla mnie to wciąż zbyt skomplikowane, żeby coś takiego zrobić.
    U Ciebie wszystko ślicznie śmiga :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja z moim Google Chrome podziwiamy i zachwycamy się nowym paseczkiem :3

    OdpowiedzUsuń
  20. IE...nikt już tego nie używa, więc luz:)

    OdpowiedzUsuń
  21. w operze wszystko elegancko ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. eee no cacy jest :D
    a IE... ktoś tego jeszcze używa w ogóle? ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie na Mozilli wszystko w jak najlepszym porządku :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko świetnie działa, na dodatek jest o wiele wygodniej!

    OdpowiedzUsuń
  25. No to świetnie, że się spodobało :D Dziękuję wszystkim za komentarze :D

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie na IE się rozwija bez problemu ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooooo
      mój IE sto lat nie był aktualizowany, może dla tego świrował
      Dzięki za info :D

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.