poniedziałek, 19 listopada 2012

Bite in the Red

Pamiętam, które lakiery użyłam w tym mani. Nawet warstwy pamiętam, ale jakoś nie mogę sobie przypomnieć, w którym momencie dodałam Poshe. A dodałam na 99%, bo w końcu przecież nie chciałoby mi się czekać na wysychanie tylu warstw ^^"
Strzelam, że było tak:
- dwie warstwy Kleancolor 198 Bite Me,
- warstwa Poshe,
- warstwa China Glaze Ring in the Red z kolekcji Let It Snow.
W każdym razie combo bardzo w  moim guście ;>

 Zdjęcia w słońcu


 Zdjęcia w cieniu



32 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Moje pierwsze skojarzenie to Walentynki :P
      Piekny kolor i taki błyszczący ♥

      Usuń
  2. 'coraz bliżej święta, coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... idą święęęta!' - tak mi się z reklamą Coli skojarzyły :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Dokładnie kojarzą się ze świetami!:) Ale cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! efekt jest mega... dokładnie tak, kojarzy się ze świętami;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny kolor, idealny na święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor bardzo pasuje do kształtu Twoich paznokci i wygląda bardzo efektownie! Podziwiam za cierpliwość do takich COMBO :) Pozdrawiam, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  7. No! To jest coś, co mię się podoba!
    Wchodząc tutaj wiem, że nie zawiodę się na prezentowanym lakierze. Chyba D: <- widzisz? to taka nowa emotikona, właśnie ją na Was testuję

    Pominąwszy podobanie się, dzięki takim lakierom grzeczne zajęczaki wiedzą, że zbliża się Zwiezdka i Died Maroz :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czemu takie smutne mordki na mnie testujesz? D:
      Uważaj, bo zamiast Zwiezdki Wilk się pojawi ;p

      Usuń
  8. Świetnie wygląda i cudownie się mieni :) Ach...na święta będzie idealny :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Też pomyślałam, że świetny kolor na święta właśnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne kolory! Jak takie bombki na paznokciach :) Bardzo świąteczne, eleganckie i seksowne. W ogóle czerwienie <3

    OdpowiedzUsuń
  11. jakąś godzine temu pisałam tu komentarz, ale go nie widzę, hmm chyba na innym blogu napisałam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobra znalazłam na innym blogu :P

      Usuń
    2. zdolniacha XD mi się jak do tej pory udało komentarz umieścić pod inną notką, ale na tym samym blogu ;p

      Usuń
    3. ah bo mnie zakręciłaś :P

      Usuń
  12. świetny efekt końcowy! taka mocna, piękna czerwień. a masz swoją czerwień idealną? taką w jednym egzemplarzu, nie kilku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie to czerwienie rzadko noszę, chociaż dużo posiadam i trudno mi stwierdzić, która jest idealna ;)

      Usuń
  13. Ostatnio zauważyłam, że czerwień na paznokciach coraz bardziej do mnie przemawia to też straszliwie mi się podoba ten mani :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubie, bardzo lubię :) Jak ja kocham krwiste czerwienie. Chyba pójde wybrać coś z pudełka właśnie w tym kolorze...

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.