piątek, 2 listopada 2012

Cast a Spell

Właśnie wróciłam z Wrocławia i padam na twarz. Wydałam masę kasy, nawet nie wiem na co. A nie, wiem, udało mi się kupić m.in. pęknięte lusterko (sprawdziłam nawet czy nie jest pęknięte, ale to sprawdzone wymieniłam na inne i tego już nie sprawdziłam ;_;) oraz 3 pary pałeczek, które zostawiłam w sklepie. Pałeczki kosztowały w sumie 90 groszy, ale ich brak w torbie z zakupami mnie przytłoczył, dobił i zepsuł humor XD Ogólnie mam wrażenie portfelowej katastrofy ;_; Na pocieszenie mam świeczkę Yankee Candle Witches Brew, którą dostałam w prezencie od Ali :D

Ale nie przyszłam pisać o zakupach. Dzisiaj pokażę Wam piękny lakier China Glaze Cast a Spell z kolekcji Wicked. Od razu uprzedzam, że na żywo jest sto razy piękniejszy niż na zdjęciach. 
W sumie z kolekcji halloweenowej Wicked chciałam tylko zieleń. Na zapowiedziach wyglądała ładnie, ale jakoś tak bez szału. Mimo to chciałam ją, bo moją małą tradycją jest zaopatrzyć się w zieleń z chinkowej kolekcji na Halloween ;) Zawsze serwują interesujące odcienie.
Na zapowiedziach szału nie było, za to zaczął się jak zobaczyłam lakier na żywo. Już w butelce wyglądał świetnie, a po pierwszym maźnięciu po paznokciu było już tylko łoooooo *_* 
Lakier to czarna baza z sekstylionem glassflekowych drobinek nadających lakierowi zielony kolor. Gdybym się postarała, to do pełnego krycia wystarczyłaby jedna warstwa, przynajmniej na tych króciznach, które widać na zdęciach. Ale się nie starałam, bo lubię malować ładnymi mieniącymi się lakierami ;P Dlatego dałam dwie warstwy, a całość utrwaliłam Poshe, bo nie chciało mi się sprawdzać czy szybko schnie.

 Zdjęcia robione w słoneczny dzień

 Zdjęcia robione w pochmurny dzień


53 komentarze:

  1. Podoba mi się, jest prześliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawy kolor, glassflecki zawsze są piękne ;>

    OdpowiedzUsuń
  3. Boski.. Aż żałuję, że go nie wzięłam.. Ale, no właśnie.. Na zapowiedziach aż tak nie zachwycał..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystko przed Tobą, w końcu na pewno jeszcze będziesz coś zamawiać ;)

      Usuń
    2. Teraz też żałuję, że go nie kupiłam :(

      Usuń
  4. A ja wręcz przeciwnie - nie planuję zakupu :-) zasadzałam się na Immortala, ale jakoś tak wciąż znajduję wymówkę.
    Goopie lusterko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :)
      Immortal też kupiłam, ale na paznokciach jeszcze nie wylądował.

      Usuń
  5. Fiuu, podziwiam Cię, że tak racjonalnie opisałaś przygodę z lusterkiem i pałeczkami :D Ja to bym u siebie zaraz cały poemat, caaaaaaaałę epistołę spłodziła, taka bym była rozemocjonowana. Łączę się w bulu i całuję w czółko.

    Lakier jest interesujący, jak wszyscy wiedzą kocham drobinkowce. Na moich skórkowanych w sensie dosłownym paznokciach jednak lepiej wyglądałby jako jakiś ażurowy ornament, stąd moje umiarkowane zachwycanie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ty to byś zrobiła jeden wpis o lusterku, a kolejne trzy o pałeczkach XD

      Usuń
    2. Och nie, przejrzałaś mnie! xD

      Usuń
  6. Taki typowo jesienny kolor :) Jak w wakacje kupowałam lakiery to widziałam mnóstwo tego typu lakierów ale myślałam - kupię jesienią ;) Niestety teraz nie mogę znaleźć nic ciekawego :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny! :) najładniejszy z całej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Make a Spectacle chyba jeszcze ładniejszy, ale to glitter i niestety jeszcze go nie mam.

      Usuń
  8. podoba mi sie kolor, ale ja na sobie wole pastele

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi, ja na przykład pastele lubię oglądać na innych ;)

      Usuń
  9. żałuję Twoich pałeczek :( kiedyś zostawiłam kilka przedmiotów przy kasie w Ikei, wzięłam te większe i pojechałam do domu - znam ten ból :( uwielbiam lakiery z sekstylionem drobinek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedziałam, że przynajmniej jedna osoba mnie tu zrozumie :]

      Usuń
  10. wow, piękny jest! taki... dostojny :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla dostojnej czarownicy rzucającej zaklęcie ;)

      Usuń
  11. Oj :(
    Cast a Spell przypomina mi trochę Gold Old Buffy z zeszłej wampirzej limitki Essence.
    O, sprawdziłam, że masz go na stanie. Jak one wypadają w porównaniu? Pewnie chinka ciekawsza...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę zrobić porównanie w jakiś słoneczny dzień :D Będę miała powód, żeby Cast a Spel znowu ruszyć ;>

      Usuń
    2. Dla mnie te dwa lakiery też wydają się bardzo podobne ;D koniecznie zrób ich porównanie ;)

      Usuń
  12. Wygląda bardzo podobnie do WIBO Glamour Nails nr 2 z nowej jesiennej kolekcji, tyle, że Wibo jest jaśniejszy, bo w brązowawej bazie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedynie wykończenie mają podobne. Kolor a nawet wielkość drobinek są zupełnie inne. Ale oba piękne :)

      Usuń
  13. Bardzo lubię takie kolory.

    OdpowiedzUsuń
  14. Czarny z drobinkami to zdecydowanie mój ulubieniec ostatnimi czasy! Ślicznie się prezentuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda jakby mienił się na złoto :) Uwielbiam takie "czarodziejskie lakiery" jak ja to nazywam :) dużo mieniących się duperełków to jest to! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście glassfleck głównie zielony, ale potrafi błysnąć starym złotem :)

      Usuń
  16. wygląda bardzo ładnie.
    Co do pałeczek i lusterka, znam ten ból - też często tak robię a potem mam uczucie kasy wyrzuconej w błoto i jestem zła sama na siebie

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie na monitorze też wygląda bardziej złoto niż zielono ale wierzę na słowo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Złoto też błyska, ale jednak głównie zielono :)

      Usuń
  18. Ładny :). Szkoda, że na moich paznokciach takie lakiery nie wyglądają dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety takie kolory potrafią być problematyczne :(

      Usuń
  19. Ciekawy kolor - ale ja bym się w takim ciemnym lakierze na paznokciach źle czuła.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny lakier, na żywo to dopiero musi być WOW! :D

    OdpowiedzUsuń
  21. brakuje Ci pałeczek? to Ci prześlę ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. spróbowałam uzyskać taki efekt :) ale nie wyszło tak pięknie jak u Ciebie:D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.