niedziela, 25 listopada 2012

Czerń ze srebrem

Przyszła kolej na mój ostatni zakup z limitki Essence Breaking Dawn czyli nr 04 Edward's Love. W użyciu lakier przypomina swoich braci, nic zachwycającego >_< Na szczęście dzięki czarnej bazie i całej masie przeważnie srebrnych drobinek podbił moje serce. Co prawda po wyschnięciu trochę traci na uroku, ale nabłyszczający top powinien ładnie wydobyć na powierzchnię wszelkie błyski.
Znowu postawiłam na ozdabianie metodą one stroke. Tym razem użyłam jedynie srebrnej farby, drugi koniec pędzla zostawiając suchym. Do wymalowanych w ten sposób kwiatów dodałam maziaje wykonane cienkim pędzlem. Całość utrwaliłam topem. Jestem wyjątkowo dumna z tego mani, do tego stopnia, że nosiłam go 3,5 dnia ;)

 Zdjęcia w sztucznym świetle

I jeszcze w ramach ciekawostki zdjęcie tego, co udało mi się wymalować lewą ręką. Okazuje się, że zdobienie zdjęcia lewą ręką to dla mnie cięższe przeżycie niż malowanie lewą ręką XD

35 komentarzy:

  1. Ciekawy :D
    Kwiatowe wzory wychodzą Ci świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prześlicznie po mimo tego że zdobienia one stroke całkowicie mi się nie podobają.

    OdpowiedzUsuń
  3. mani wykonany absolutnie perfekcyjnie ! jeszcze lewą ręką robisz tak samo ładnie, ja sie tak nie bawie, foch ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja.... Na początku myślałam, ze to taki ładny stempelek a to odręcznie :o
    No i kolory, które lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. przepięknie to wygląda! pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownie Ci to wyszło. A na prawej ręce to już mistrzostwo. Nie m ieści mi się w głowie namalować coś takiego prawą, a co dopiero lewą ręką!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny :) Bardzo, bardzo elegancki, zimowy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O masakra!!!! Jest niesamowicie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. wzroki zawsze świetnie Ci wychodzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dawno tutaj nie wpadałam i widzę po tym manicure, że muszę nadrobić! genialnie!
    pozdrawiam
    MadameBijou

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie Ci wyszło, niesamowicie :)

    ja też nie umiem obsługiwać aparatu lewą ręką :P nie jesteś sama!

    OdpowiedzUsuń
  12. Patrze na zdjęcie -myślę - o! ciekawy stempelek!
    Czytam - i nie dowierzam! piękne zdobienie! Mistrz!

    OdpowiedzUsuń
  13. Będę świnia jak napiszę, że bardziej podoba mi się to malowane lewą?? :D Chociaż Ty i tak wiesz, że prawa czy lewa, jesteś najlepsza :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Oddaj mi trochę swojego talentu ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. No no! :D co ja widzę ^^ bardzo ładnie Ci to wyszło, ostatnio też się zbieram, żeby znowu coś one stroke zmalować ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Coraz zimniej się robi - ślicznie oszroniło Ci paznokiety!
    Skoro nosiłaś to aż trzy i pół dnia - jak na osobę z twórczym ADHD to naprawdę wyczyn - rzeczywiście musisz być dumien* człowiek :)

    _________________

    * pewny - pewien
    godny - godzien
    dumny - dumien :P

    OdpowiedzUsuń
  17. nie mogę się napatrzeć. Wzorek wygląda jakby był z gotowych naklejek:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Och Hatsu, kiedy do mnie przyjedziesz zrobic mi pazury?

    OdpowiedzUsuń
  19. Boskie jest to zdobienie. Uwielbiam Cię :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie dziwię się, że jesteś z niego dumna;) Coś pięknego!

    OdpowiedzUsuń
  21. ja chcę malować chociaż prawą ręką takie kwiaty, jakie Ty malujesz lewą... :D

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne masz boski talent :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przepiękne! bardzo mi się podoba połączenie czarnej bazy ze srebrnymi dodatkami

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.