sobota, 10 listopada 2012

Dawno nic nie kupowałam

No z tym "nic", to grubo przesadziłam. Dawno nie kupowałam lakierów do paznokci. Ale jak już zdecydowałam się coś kupić, to tama się zerwała ^^" 
O dziwo skusiłam się na kilka drogeryjnych propozycji.

Zaczęło się od całej nowej serii Wibo Glamour Nails.

Później było niewinnie, bo do koszyka wpadł lakier Miss Sporty Clubbing Colours nr 313.

A później trochę mnie poniosło. 
Jak Zmierzchu (książek/filmów) nie znam wcale, tak lakiery wydały mi się bardzo kuszące.
3/4 lakierowej oferty z limitki Essence Breaking Dawn, czyli
01 Jacob's Protection
02 Alice Had A Vision - Again
04 Edward's Love

A później odebrałam paczkę z kosmetykami z Korei. Lakiery były tylko miłym dodatkiem, ale i tak okazało się, że jest ich sporo. 
Skin Food Nail Vita BL509 Apple Milk i Skin Food Nail Vita RE102 Pink Red

Etude House Lucy Darling Shimmering 01 Satin Purple 
Etude House Lucy Darling Shimmering 03 Mint

Etude House Petit Darling Nails HD BeamWH703 Modern Gray 
i
Etude House Petit Darling Nails HD BeamWH702 Star Pearl Gray

Skin Food Byulsatang Nail 03 Purple Byul i Skin Food Fruit Drink Nail 08 Grape Drink

Tak sobie myślę, że Kajtek nie byłby sobą, gdyby nie wsadził tyłka w kadr XD

Na szczęście później pokazał się z bardziej reprezentacyjnej strony ;)



48 komentarzy:

  1. o nie, przesadziłaś! kupujesz lakiery całymi seriami?;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak serie są w "moich" wykończeniach i nie mają za dużo sztuk, a jeszcze przyjemną dla portfela cenę :D

      Usuń
  2. też capnęłam wszystkie te 3 ze zmierzchu.. wibo wyglądają bardzo zachęcająco!
    muszę w końcu pokazać swojego Tonymoly u siebie ;)
    A kot - mistrz xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co masz z Tonymoly? Ja się skusiłam ostatnio na lekko peelingujący krem do masażu twarzy, głównie dlatego, że opakowanie to zielone jabłuszko XD

      Usuń
    2. ja mam właśnie lakier :) taki z brokatem w różnych kolorach. oprócz tego tusz do rzęs w kocim opakowaniu ;) ale tyle rzeczy mi się od nich podoba, że na pewno niebawem coś zamówię :)

      Usuń
  3. Kajtek bez majtek! :D
    Widzę podobne zakupy - Wibo i mnie zauroczyło (jeszcze 'kolekcja' Lovley "Moulin Rouge" ;) ) i zmierzchowa limitka ujęła mnie za serce, co zaowocowało lakierowym piątkiem, yaaay! I nawet tego Miss Sporty mam... czuję więź :D
    A koreanki mają świetne buteleczki, tzn - te pierwsze i ostatnie : ]

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo nowych ciekawych kolorów widzę :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Lakieroholiczka z Ciebie! ;D Mam jeden z Essence, a te z Wibo jakoś mnie nie zachęcają :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ze Zmierzchu wyglądają ciekawie, chyba się przejdę do Natury :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wibo też mnie skusił i kupiłam jedną buteleczkę (drugą od lewej) ale totalnie mnie rozczarował...
    A te koreańskie przysmaki wyglądają ciekawe- lubię lakiery w nietypowych buteleczkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten beż? A mi się wydaje taki ładny. Ale jeszcze nie używałam.

      Usuń
  8. Kajtek jest przecudny! Lakiery zresztą też prezentują się zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tam, takie małe szaleństwo (i mówi to ta, która obiecała sobie nie kupować już w tym roku lakierów - taaa, właśnie zamówiłam 3 chinki xD)
    Te koreańskie wyglądają niesamowicie ciekawie =)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chinki się nie liczą, to Chinki, a nie lakiery XD

      Usuń
  10. Kajtek pokazał swoje dwa oblicza XD

    Poka poka lakiery z Korei.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ten Apple Milk jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ty nic dawno nie kupowałaś ???????? :P:PPPPP
    oczywiście kuszą mnie skin foody, zaraz pokazę co ja kupiłam, choć u mnie skromnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ciiiii ;p Miesiąc bez kupowania lakierów jest jak wieczność ;p

      Usuń
  13. skąd ja to znam... "Kupię jeden, upatrzony lakier. Kupię jeden!"- powtarzam sobie przed drogerią/sklepem itp. A kończy się na kilku! :) standard.

    Pierwszy raz widzę markę Skin Food! Jakie masz zdanie o tych lakierach?

    Świetny kot! (jestem kociarą!)

    Pozdrawiam :) (Kajtka też!)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie mam zdania, bo używałam chyba tylko ozdobnego topu, który w prezencie dostałam. Ale cenę mają bardzo przyjemną (kupowałam za 1,5$).

      Kajtek też pozdrawia ;>

      Usuń
    2. dziękuję :)

      czekam zatem na recenzje!

      Usuń
  14. Z tymi lakierami to istne szaleństwo, chyba będziesz musiała malować każdy paznokieć na inny kolor :) Pozdrawiam i miłego użytkowania, Blogging Novi.

    OdpowiedzUsuń
  15. Przecudowna kolekcja lakierów :)Etude House i Grape Dring wyglądają bosko! :) A kocur cudowny! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lakiery świetne ;] Ale kota nic nie przebije :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie dość, że mocne zakupy to jeszcze mocna zagraniczna paczka :D Zazdroszczę piekielnie!
    Te bloggerki coś mają z kotami :D Wszędzie koty! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ktoś powinien zrobić pracę magisterską na ten temat XD

      Usuń
  18. Ale piękne, kot też fajny ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najpierw przeleciałam zdjęcia i pomyślałam.... "o kurde Ona kota dostała gratis do lakierów", ale jak się doczytałam, to nic z tego;) Zakupy świetne, kot boski:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niee XD
      ale za to gratis do darmowego kota dostałam jajka bez cholesterolu XD

      Usuń
  20. nooo ile piękności :D czekam na swatche limitki essence :>

    OdpowiedzUsuń
  21. Pokazuj prędko swatche wampirzej limitki i nowości Wibo.. Nie wiem czy lecieć do Natury czy się wstrzymać :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Też się dzisiaj skusiłam na dwa lakiery ze 'zmierzchowej' limitowanki :). Po pierwszych maźnięciach nadal jestem zachwycona :).

    OdpowiedzUsuń
  23. Skin Food ma fajne buteleczki :> i mrau, słodki zadek pełen miłości <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Ile nowych lakierów mam trzy z Wibo z nowej kolekcji, ale jeszcze ich nie używałam :)

    OdpowiedzUsuń
  25. kiciuś <3 :D
    też mam (dwa) lakiery glamour nails - srebrno-platynowy i ten cudny złoty który w zależności od światła czasem zyskuje fantastyczny zielony poblask :D jak dla mnie sprawdzają się super :D
    z serii ze zmierzchu dorwałam filetowy - naprawdę jest śliczny, właśnie pomalowałam nim paznokcie i jestem zachwycona :D tylko ten szeroki pędzelek jest koszmarny, lakier się słabo rozprowadza, muszę poprawiać końcówki i sporo się namęczyć, żeby dobrze pomalować przy skórkach. całe szczęscie piękny efekt końcowy wynagradza mi ciężką aplikację :D

    OdpowiedzUsuń
  26. mam kolor 01 Jacob's Protection i mi totalnie nie przypadł do gustu...jestem bardzo ciekawa swatchy pozostałej dwójki, której już nie kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Kajtek jest po prostu dumny z Twoich zakupów :)

    OdpowiedzUsuń
  28. czy tylko u mnie brak zmierzchowej edycji jeszcze? ;< Jestem ciekawa tych koreańskich.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.