sobota, 17 listopada 2012

Porównanie: China Glaze Cast a Spell vs. Essence Gold Old Buffy

Niedawno pokazywałam Wam China Glaze Cast a Spell z kolekcji Wicked. Słomka i Mafiozo przy okazji poprosiły o porównanie go z Essence nr 01 Gold Old Buffy ze starej limitki Vampire's Love. Sama byłam ciekawa jak się będą koło siebie prezentować, więc wykorzystałam słoneczną sobotę, żeby zrobić zdjęcia.

Do porównania stają: China Glaze Cast a Spell i Essence Gold Old Buffy

 Tak prezentują się pędzelki. Dla mnie oba wygodne. 

A tak wyglądają oba lakiery rozsmarowane na kartce. Przy Cast a Spell musiałam się ostro namachać, żeby go rozetrzeć, tyle ma w sobie drobinek. Gold Old Buffy jest pod tym względem mniej "napakowana" ;)

Po pierwszej warstwie Cast a Spell kryje prawie idealnie. Prześwity widać głównie pod światło. Odpowiednio nałożony ma szansę być porządnym jednowarstwowcem. Gold Old Buffy jest rzadszy i kryje po pierwszej warstwie słabo. Zdecydowanie potrzebuje drugiej grubszej warstwy.

Pod dwóch warstwach lakiery prezentują się w całej okazałości. Cast a Spell zdecydowanie zaczyna wpadać w zieleń i błyska gdzieniegdzie złotem. Gold Old Buffy kieruje się w stronę brązów. Mam nadzieję, że na Waszych monitorach dobrze to widać.

 
 

Oba lakiery schną podobnie, w przyzwoitym czasie. Trwałości oczywiście nie sprawdziłam, ale przecież ja wytrzymuję z lakierem max 3 dni ^^" Zmywanie obu lakierów nie sprawia większych problemów.

No i który się Wam bardziej podoba? Ja oddaję głos na Cast a Spell, ale oceniam zdecydowanie subiektywnie, bo wypuściła go moja ukochana firma lakierowa ;p

36 komentarzy:

  1. Faktycznie podobne, mam Gold Old Buffy i chyba ten lakier jednak przemawia do mnie bardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie podobne, choć na pewno nie identyczne. Jak dla mnie Cast a Spell ładniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. chinka świetna :) i ja robiłam porównanie tego lakieru z podobnym inglotowskim odcieniem (mniej drobinkowym) - wybrałam essence :) ale china glaze wygląda lepiej niż essence.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolorystycznie wolę cieplejsze tony, ale bardzo lubię gdy lakier dobrze kryje, więc wybrałabym chinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez pytanie? wiadomo ze chinka:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czajna wygrywa. Wiedziałam, wiedziałam to już zanim tu weszłam, tak bardzo wiedziałam.

    OdpowiedzUsuń
  7. ja zgadzam się z Tobą- dla mnie też wygrywa Cast a Spell!

    Superporównanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam Gold Old Buffy i faktycznie wpada raczej w brązowe tony ;D teraz przy porównaniu chyba bardziej podoba mi się Chinka co nie oznacza że Gold Old Buffy mi się już nie podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ChG jest ładniejszy i lepiej kryje, nie ma co :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Mnie się Buffy podoba bardziej, ta zieleń do mnie nie przemawia.
    Ale ja z kolei też mogę być mocno subiektywna bo uwielbiam serial ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Melduję, że:
    a) widzę
    b) dziękuję
    c) oba wygrywają.

    :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba są bardzo podobne i oba mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. mi bardziej podoba się Essence.

    OdpowiedzUsuń
  14. oczywiście wybrałabym CHinkę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zdecydowanie bardziej wolę china glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo pięknie oba wyglądają, ale zdecydowanie bardziej podoba mi się china glaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne są ! Szkoda, że nie mam ani tego ani tego :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Chinka wygrała ;] Essence coś brakuję.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładne cienie. I fajne nazwy! ;-)

    OdpowiedzUsuń
  20. Kolory bardzo do siebie podobne i w sumie oba mi się podobają :D.

    OdpowiedzUsuń
  21. a mi się bardziej podoba essence:D

    OdpowiedzUsuń
  22. Chineczka to mój typ.. A Cast a Spell to zdecydowanie wisi na liście zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Też mam Cast a Spell na wishliście :) Bardziej mi się podoba.

    OdpowiedzUsuń
  24. Lubię, gdy lakier kryje po pierwszej warstwie więc wybieram Cast a Spell :)

    OdpowiedzUsuń
  25. oba takie niezbyt moje więc nie wiem który mi się podoba bardziej ;p

    OdpowiedzUsuń
  26. Podobne ale jednak Cast a Spell ładniejszy, głębszy taki:)

    OdpowiedzUsuń
  27. teraz kocham się w Chinkach więc stawiam na Chinkę :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.