poniedziałek, 5 listopada 2012

Steel My Heart

Lakier Catrice 900 Steel My Heart pojawił się w szafach Catrice gdzieś na początku października i od razu wpadł mi w oko. Mniej więcej w tym czasie wylądował też na moich paznokciach, ale na notkę musiał trochę poczekać. Gorzej, bo teraz nie bardzo pamiętam jakie miał właściwości ^^" W październiku notek podczas malowania paznokci nie miałam i chyba będę musiała zmyślać ;p

Na zakrętce Steel My Heart ma napis "Brushed Metal Effect". Pod tą nazwą kryje się wykończenie składające się z mikroskopijnych drobinek zatopionych w kolorowej bazie. Schnie to to na coś w rodzaju matu, o ile można tak nazwać migoczący lakier ;)
Ponieważ wszelkie matowe wykończenia mają tendencję do wycierania się w te tony kartek, które codziennie przewracam miałam zamiar nałożyć 2 warstwy  Steel My Heart, warstwę Poshe dla utrwalenia i znowu warstwę Steel My Heart. Plany zrealizowałam częściowo. Po dwóch warstwach i Poshe doszłam do wniosku, że tak lakier podoba mi się bardziej. Dopiero następnego dnia dołożyłam na wierzch jeszcze jedną warstwę Steel My Heart, żeby uchwycić to dziwne wykończenie na zdjęciach.
Jak wynika z tekstu schnięcia nie sprawdzałam. Trwałości też nie, bo na krótkich paznokciach wszystko mi się szybko ściera, a nudzi jeszcze szybciej ;) Zmywanie bezproblemowe.

 2 warstwy + Poshe + 1 warstwa


 2 warstwy + Poshe

Zdjęcia w cieniu też zrobiłam, ale wyszły jakieś niebieskie, to Wam nie pokażę ;p

44 komentarze:

  1. Pierwsza wersja ze SMH na wierzchu wygląda świetnie, obłędne wykończenie :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda bardzo fajnie, tak elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne wykończenie - coś w stylu satynowego ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny ten pół matowy efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. z tym matem jakoś mi się bardziej podoba

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładne, gustowne wykończenie, akurat pasuje do pogody za oknem :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam i bardzo lubię.
    Świetny jest też jego "duszny" brat ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się bardzo, chyba muszę zrobić napad na szafę catrice :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko pamiętaj, za napad z bronią w ręku dostaje się więcej do odsiadki ;p

      Usuń
  9. Kolor intrygujący... Ciekawa jestem, jak sobie radzi z trwałością na pazurkach i z wysychaniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może gdzieś w blogosferze znajdziesz odpowiedź ;)

      Usuń
  10. E krótkie paznokcie fajne. :) A lakier też bomba, wzięłabym ale obiecałam sobie, że Catrice nie biorę. Pufpufpuf. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może i fajne, ale mi nie służą. Szybciej mi się niszczą niż długie ;_;

      Usuń
  11. Fajny lakier o świetnym wykończeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. umarłam i nie mogę się obudzic... cuuuudowny, porażający. chcę go natychmiast...

    OdpowiedzUsuń
  13. ostatnio matowym lakierem z GR malowałam końcówkami pejzaże na dokumentach w pracy :) widziałam już ten catrice i z topem mam wrażenie takiego holoska :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z topem drobinki mają chyba większe pole do popisu ;)

      Usuń
  14. Lubię takie lakiery, kojarzy mi się z Beam me Scotty! z kosmicznej limitowanki :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale cudo.. Zarówno kolor jak i wykończenie niesamowicie mi się podobają.. Muszę go mieć..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to tylko musisz do Natury wstąpić ;)

      Usuń
  16. Wreszcie jakiś lakier, który mogę mieć ! ;D zazdroszczę Ci tych niedostępnych w Polsce :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak pomyślałam, że powinnam chyba dawać więcej drogeryjnych rzeczy ^^"

      Usuń
  17. Podobają mi się takie lakiery

    OdpowiedzUsuń
  18. Z Poshe podoba mi się bardziej, ale może dlatego, że nie lubię matowego wykończenia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. obledny kolor, szczegolnie wersja z matowym wykonczeniem ... :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Super kolor, mam podobny z Wibo, ale ten mi się bardziej podoba:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noe kojarzę podobnego z Wibo, ale Wibo mało znam ;)

      Usuń
  21. Twoje paznokcie w takim krotkim wydaniu baaaardzo mi sie podobaja. I juz! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dobrze, że mi paznokci nie piłujesz, bo widzę, że ciągle w krótkich bym chodziła XD

      Usuń
  22. Buuu, dlaczego prawie wszystko, co u Ciebie wygląda interesująco, u mnie wygląda jak zapadła wieś ;<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.