piątek, 9 listopada 2012

Trochę jakby militarnie

Czemu taki tytuł? Bo nie mogę się odpędzić od skojarzenia z belkami na pagonach ;)
Kolor taki trochę khaki to China Glaze Cling On z kolekcji Magnetix. Lakiery magnetyczne niezbyt mnie podniecają, ale musiałam spróbować tych od China Glaze. W sumie ciekawa odmiana od zwykłego malowania i robienia wzorów ręcznie. W lutym pokazywałam na blogu China Glaze Instant Chemistry przy okazji tłumacząc jak obsługiwać lakier i magnes.
W przypadku Cling On nałożyłam cienką warstwę lakieru i poczekałam aż wyschnie. Później na każdy palec nakładałam drugą warstwę lakieru i natychmiast przykładałam magnes. Wystarczyło parę sekund, by wzór się ukazał. Całość ostrożnie utrwaliłam topem. Niektóre lakiery nawierzchniowe (szczególnie te przyspieszające wysuszanie) mają tendencję do rozmazywania wzoru, więc łatwo o przykre niespodzianki.

 Zdjęcia w słońcu



33 komentarze:

  1. Fajnie wygląda, rzeczywiście trochę militarnie, mi tez przyszły na myśl łuski jakiejś ryby dennej :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. o, takiego skojarzenia nie złapałam ;)

      Usuń
  2. Rrrraz dwa lllewa!
    Rrrraz dwa lllewa!
    Idzie sobie żoooołnierz...

    Ładnie namagnesowałaś, ładnie - ja oczywiście prawdopodobnie jednak rozmazałabym wzór podczas utrwalania :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To i tak nieźle, ja zazwyczaj pierdyknę paznokciem w magnes. :>

      Usuń
    2. ja pewnie tez bym tak zrobiła:P dlatego nawet sie za nie nie zabieram:P

      Usuń
    3. Bywa i tak XD Wtedy robię do skutku ;)

      Usuń
    4. Ja też, Hatsu, ja też...

      Usuń
  3. Magnetycznych chinek jeszcze nie testowalam..
    W sumie lubię ten efekt, ale rzadko kiedy wzorek wychodzi mi idealnie..
    O dotykaniu pazurami magnesu to już nawet nie wspomnę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za daleko niedobrze, za blisko jeszcze gorzej XD

      Usuń
  4. całkiem fajne ;) mi również się militarnie kojarzą

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny lakier! Chociaż mi układający się wzorek bardziej przypomina choinki :) Tylko brakuej czerwonych bombek i złotej gwiazdy na czubku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, widzę, że już świąteczny nastrój załapałaś XD

      Usuń
    2. Tak! Odkąd 2 listopada weszłam do molocha i napadły mnie całe palety bombek, łańcuchów, lampek i choinek xD

      Usuń
  6. wyszło świetnie, jak zebra w krzakach;)

    OdpowiedzUsuń
  7. mi to się z jodłowaniem skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. usiłowałam stworzyć jodłowanie za pomocą literek, ale poległam XD

      Usuń
    2. nie, no co Ty! nawet zgrabnie Ci poszło XD

      Usuń
  8. mnie to się żadne magnetycznie nie podobają

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi to bardziej iglaste drzewko przypomina ;D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładnie się namagnetyzował, co do magnetycznych lakierów to raz czy dwa można pomalować, potem się nudzi - przynajmniej u mnie tak było.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też, użyłam w lutym raz a później w październiku XD

      Usuń
  11. Też mi się tak skojarzyło :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny efekt uzyskałaś,taki maskujący :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak płaszczyk w jodełkę :P. Ten wzorek i ukośne paski to moje ulubione magnetyczne wzory.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja bym chciała nowy magnes ze wzorem w kółka.

      Usuń
  14. Czy to jest ta druga seria ChG? Magnes jest chyba mocniejszy :D Wygląda super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I magnes i lakier są z pierwszej części. Mocny wzór to zasługa lakieru chyba. Dali duży kontrast między bazą a drobinkami :)

      Usuń
  15. aż mi się przypomniało jak uczyłam się tego na PO xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie, nie wiem po co było się tego uczyć... i tak już nic nie pamiętam :P
      ale bardzo, bardzo mi się podoba :) gdyby była jakaś impreza przebierana o temacie militarnym - byłyby idealne!

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.