poniedziałek, 12 listopada 2012

Wibo Glamour Nails nr 05

Jaki piękny dzisiaj poniedziałek :D Słońce niestety już zaszło za chmury, co chwilę kaszę i zdaje się, że mam lekką gorączkę, ale za to przyszedł do mnie lakier a-england Tristam <3 I wreszcie dorwałam PSMove (dzisiaj mam zamiar postrzelać z łuku) :D Musiałam się z Wami podzielić moim szczęściem, bo w domu nikt mnie i moich świrów nie rozumie ^^"

Dzisiaj pokażę Wam to co w tytule, czyli Wibo Glamour Nails nr 05
Od razu uprzedzam, że nie traktuję tego pokazywania jako swatcha z prawdziwego zdarzenia, ponieważ przez okoliczności przyrody musiałam ograniczyć się tylko do zdjęć w sztucznym świetle. W oświetleniu naturalnym wygląda on trochę inaczej, ale niestety podczas noszenia go na paznokciach nie trafiłam na porządne naturalne światło ;p
Wibo Glamour Nails nr 05 ma kolor trudny do sprecyzowania. Raz wydaje się po prostu srebrny, innym razem podszyty złotem. Co prawda wylądował u mnie na wzorniku z szarymi i srebrnymi lakierami, ale na moich paznokciach zdecydowanie trąci już srebrem. Wykończenie za to nie budzi wątpliwości, zdecydowanie foliowe. 
Lakier po pierwszej warstwie kryje na tyle dobrze, że można by się pokusić o nałożenie jednej grubej warstwy. Ja tradycyjnie wolałam dać dwie cieńsze. Ponieważ nie miałam czasu sprawdzać czy szybko wysycha poczęstowałam go warstwą Poshe. O trwałości się nie wypowiadam, bo długo u mnie nie gościł. Zmywanie normalne.







70 komentarzy:

  1. całkiem ładny, ale z tej serii najbardziej zauroczył mnie nr 2

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba. Nie wiem jak bym się czuła w takim kolorze, ale mimo to podoba mi sie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiesz, do czego by idealnie pasował? Do czarnego matu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. a mnie zachwycił- uwielbiam 'foliowe' efekty.

    OdpowiedzUsuń
  5. w ogóle mi się nie podoba jakoś

    OdpowiedzUsuń
  6. MI sie wydaje że tak bardziej złotawy jest, choć na pewno duzo zależy od tego, przy czym "leży". Tak czy siak, osobiscie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo zależy przy czym leży i od światła też. Dlatego żałuję, że nie trafiłam na porządne naturalne, może wtedy byłby bardziej srebrny :)

      Usuń
  7. Mi na zdjęciach wygląda bardziej złotawo :). Jakoś nieszczególnie mi się podoba - tzn. niby ładny ale nie żałuję, że go nie mam.

    OdpowiedzUsuń
  8. O ja, ale Ci dobrze. Tristam, strzelanie z łuku i jeszcze ten piękny lakier. Tak zupełnie obojętnie potraktowałam tę serię Wibo, a tu taki skarb. Mam ochotę przywdziać trzewiki i przejechać się do Rossmanna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. baaardzo mi dobrze :)
      Rossmann nie zając nie ucieknie, jutro też będzie na miejscu ;)

      Usuń
    2. Rossmann Rossmannem, ale czy lakier będzie...

      Zaraz wywołasz Zająca z lasu ;)

      Usuń
    3. Zając się dwa razy zastanowi, bo jestem uzbrojona w uk i szczały ;> A pasztet by się do chlebka na kolację przydał ;>

      Usuń
    4. Właśnie siedziałam w kiblu, kiedy ktoś mnie bezlitośnie wywołał aż tutaj!
      Łobuzeria.
      I jeszcze wyzywa od pasztetów, tentego, wypraszam sobie, foch :<

      Usuń
    5. ale za pasztet ze zmysłowym ciałem ;p

      Usuń
    6. A to przepraszam, to już zmienia postać rzeczy, no.

      Usuń
    7. Wy tu o zmysłowych pasztetach, a ja przywdziałam trzewiki i się przejechałam. :>

      Usuń
    8. przejechałaś się i kupiłaś, czy przejechałaś się i się przejechałaś? XD

      Usuń
    9. No przecież wiesz... :>

      Usuń
  9. U Ciebie mi się bardzo podoba, ostatnio nawet szukałam takiego koloru :D A na innych blogach przebijały inne tony, więc sama już nie wiem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie wiem XD Na mnie wyglądał zdecydowanie bardziej złoto niż na blogach widziałam, więc dużo zależy od otoczenia w jakim przebywa ;)

      Usuń
  10. alee piękny :) kupiłam ostatnio złoty lakier z Caterice i mam cichą nadzieję, że właśnie tak będzie się prezentować na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to życzę, żeby się nadzieja spełniła :)

      Usuń
  11. ja zakupiłam nr 3 czerwień ze złotymi drobinkami ale to złoto wygląda cudownie chyba się skuszę bo trzymałam go w ręku ale odstawiłam :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście majątku nie kosztuje ;) Ale lepiej go dobrze obejrzyj, bo na Tobie może się bardziej srebrnie prezentować :]

      Usuń
  12. cudnie się prezentuje, aż dziwne, że to Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo sobie pomyślałam, to niepodobne do Wibo :)

      Usuń
    2. wibo robi coraz ciekawsze rzeczy :)

      Usuń
  13. Jak dl mnie jest piękny. Podoba mi się w nim to, że jest czymś pośrednim między złotem a srebrem. Cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam ten lakier, muszę go w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. skusiłaś mnie na ten lakier :P

    OdpowiedzUsuń
  16. mnie jeszcze wykończenie typu foil nie kręci, ale kto wie :) może za jakiś czas. na twoich paznokciach bardzo mi się podoba, ale jak tylko wylądował by na moich, to pewnie nie wytrzymał by godziny. też tak czasami masz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ale świetny! u mnie ich jeszcze nie ma...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że mniej więcej równo w Rossmanach wystawiają nowości O.o

      Usuń
  18. Baardzo fajny i zdecydowanie jak dla mnie błyska złotkiem.. Ale tak subtelnie, nienachalnie.. O ile takiego tradycyjnego "złota" nie lubię, to taki odcień podoba mi się strasznie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. błyszczysz się u mnie blogrollu z daleka :) no piękny jest - właśnie noszę takie fioletowe lustereczko więc jest mi mniej żal, że go nie mam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lustereczko powiedz przecie kto jest najpiękniejszy w świecie ;>

      Usuń
  20. Mam trzy pozostałe z tej serii a ten i numer 4 uważałam za brzydkie, ale jak go u Ciebie zobaczyłam to żałuję że nie kupiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też tak czasem mam z niektórymi lakierami ;>

      Usuń
  21. Świetny ;] Wibo się poprawia ;D

    OdpowiedzUsuń
  22. moja miłość od pierwszego wejrzenia!!!

    OdpowiedzUsuń
  23. trzeba wybrać się do rossa jeszcze raz... :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Na zdjęciach wygląda jak złoty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wpływ mojej karnacji XD i sztucznego światła ;)

      Usuń
  25. bardzo, ale to bardzo ładny odcień ! mam podobny, ale z innej firmy i ostatnio czesto maluje nim paznokcie :) teraz złoto na czasie, więc kolor lakieru idealny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczny! Chyba jutro po niego polecę!

    OdpowiedzUsuń
  27. a dopiero pisałam, że muszę go kupić :D no i muszę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba chciałaś napisać "trąci złotem"? :)

      Usuń
  28. to coś zdecydowanie dla mnie bo ja się lubuję w złocie:]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja podobnie.
      Widzisz? My są szlachta, no.

      Usuń
  29. Taaak. Cudowny jest. Posiadam go i po pomalowaniu nie mogłam przestać się gapić i na pazurki śliniąc się niemiłosiernie. To cudowny odcień białego złota. :) Odniosłam wrażenie, że lakiery z tej serii nie sa jednak najtrwalsze. Pokryty topem INM Out the door wytrzymał 3 dni.
    U Ciebie także piękny.

    OdpowiedzUsuń
  30. u mnie w rossmannie nie ma ani tych lakierów ani tych nowych pomadek :|
    a kolor rewelka !

    OdpowiedzUsuń
  31. Dla mnie fajny, lubię takie na swoich paznokciach:).

    OdpowiedzUsuń
  32. dziś kupiłam i na szybko nałożyłam jedną warstwę:) póki co jestem zachwycona:) na sylwestra jak znalazł:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.