sobota, 24 listopada 2012

Zielono i niebiesko

Nie cierpię sezonu jesienno-zimowego >_< W pracy przeważnie urwanie głowy, a do mnie się prawie zawsze jakieś choróbsko przypląta. Brrrrr... Na pocieszenie zostają zakupy przez Internet i nowe lakiery ;>
À propos nowych lakierów, to chciałam Wam pokazać kolejny lakier z limitki Essence Breaking Dawn. Tym razem będzie to nr 01 Jacob's Protection. Lakier składa się z czarnej bazy z dodatkiem sporek liczny niebieskich drobinek, chociaż jak teraz patrzę, to dostrzegam w nim błyski srebra, a nawet różu. W obsłudze jest chyba jeszcze bardziej denerwujący niż pokazywany ostatnio nr 2. Ale i tak mi się podoba ;p Miałam pewne wątpliwości czy go kupować, bo przypominał mi Lovely Crystal Stranght nr 375, jednak okazał się bardziej czarny, a drobinki trochę większe niż w Lovely.
W ramach ćwiczeń wykonałam zdobienie teoretycznie "one stroke", bo w praktyce kolory za bardzo się wymieszały i musiałam niebieskim poprawiać środki tych niby liści/piór czy co tam Wam wyobraźnia podpowie. Całość utrwaliłam topem.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


33 komentarze:

  1. Wymieszały się czy nie i tak jest pięknie jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne kolorki.. Chyba muszę wreszcie sięgnąć po moje akryle :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przez stemple Ci się pewnie mocno przykurzyły ;)

      Usuń
  3. jest ślicznie, ja widzę liście, więc moja wyobraźnia nie jest zbyt oryginalna XD

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten Jackob całkiem ładny, choć jak myślę o Zmierzchu to mi się na pawia zbiera... Nie obrażając nikogo :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to nie myśl, jak widać myślenie szkodzi ;)

      Usuń
  5. bardzo lubię wszystkie nietypowe czernie. przyznaję się, że trzymałam dzisiaj tę limitkę w dłoni, ale odłożyłam ja na półkę. teraz trochę żałuję (pocieszam się, bo wiem, że u Ciebie i tak wszystko wygląda świetnie!).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też coraz bardziej lubię czernie z dodatkami :)

      Usuń
  6. Świetne połączenie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ładnie wyglądają, na miniaturce myślałam że to pawie piórka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się troszkę jak pawie piórka wyglądają i świetne są :)

      Usuń
  8. Wyszło Ci fantastycznie z resztą jak zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdybym ja tak potrafiła dbać o paznokcie!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przesliczy! jak dlugo zajmuje Ci wykonanie takiego manicure?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od zmazania poprzedniego mani do skończenia nowego, z przerwami na plątanie sie po necie i domu do dwóch godzin maksymalnie.

      Usuń
  11. aż sobie powiększyłam jak to zobaczyłam! takie z deczka świąteczne mani czy mi się wydaje?? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tylko dlatego, że się błyszczy XD

      Usuń
  12. Ja bym jeszcze doliczyła tak pomalowane pazurrry do tego, co zostaje na pocieszenie :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Lubię zielono-niebieskie połączenia :) Całkiem fajny manicure!
    Czy ty nie masz przypadkiem dziś imienin? Jeśli tak, to wszystkiego najlepszego Katarzyno :) A jeśli nie masz, to nie szkodzi, dziś wszystkie Kasie mogą świętować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo, chociaż imieniny obchodzę w kwietniu :D

      Usuń
  14. piękne i takie nietuzinkowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. wyglądają niesamowicie interesująco, nie wiem czy bardziej wzór przypomina mi pióra czy może jakąś egzotyczna roślinkę, ale podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.