niedziela, 9 grudnia 2012

Etude House Lucy Darling Shimmering 03 Mint

Nie ma to jak długaśna nazwa lakieru ;) Żeby było jasne, na opakowaniu tego nie przeczytałam, tylko na stronie z koreańskimi kosmetykami i nie do końca jestem pewna na ile odpowiada ona rzeczywistej nazwie ;p 
Jakiś czas temu pokazywałam Wam zakupy lakierowe z Azji i pora wreszcie było coś zarzucić na paznokcie. Padło na Etude House Lucy Darling Shimmering 03 Mint. Nie przepadam za kolorami zbliżonymi do turkusu, ale ten kolor bardzo mi podpasował. Na żywo jest sto razy piękniejszy i mieni się jak głupi. Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy. Schnięcia nie sprawdzałam, tylko od razu dołożyłam mu warstwę Poshe. 

  Zdjęcia w słońcu

 Zdjęcia w cieniu
 

29 komentarzy:

  1. na moich paznokciach takie kolory średnio mi się podobają, ale na Twoich jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. w słońcu wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam nadzieję, że na żywo piękniejszy, bo mnie troszkę rozczarował. Za zimny, mimo ze ja kocham niebieski i zielony.

    OdpowiedzUsuń
  4. O rety, jaki piękny musi być na żywo w takim razie 8_8

    OdpowiedzUsuń
  5. Skąd zamawiałaś koreańskie lakiery?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam TUTAJ, przesyłka zależna od wagi. Ale na ebay'u też mają konto TTAJ, przesyłka za darmo, ale ceny wyższe. Więc najlepiej sobie sprawdzić gdzie taniej wychodzi.
      Raz zamawiałam u nich na ebay'u, a raz w sklepie i była w obu przypadkach zadowolona z obsługi :)

      Usuń
  6. Faktycznie piękny, znów zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. jejku, ale długaśka ta nazwa!
    rzeczywiście "mieni się jak głupi" :) jest piękny...

    OdpowiedzUsuń
  8. Ładnie wygląda,ale nazwa powalająca :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobra, lakier klakier. Pokazuj, jaki wzorek mu zrobiłaś!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kiedy jakoś go w spokoju zostawiłam XD

      Usuń
  10. wygląda świetnie i faktycznie - pięknie błyszczy :) taki lekko arktyczny efekt!
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja turkus lubię, ale niekoniecznie w takim wykończeniu..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja właśnie odwrotnie, nie lubię, chyba, że w takim wykończeniu ;>

      Usuń
  12. czemu Ty masz same ładne lakiery? :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny kolor uwielbiam takie wykończenie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.