wtorek, 11 grudnia 2012

Halo z białą fabryką

No dobra, sama na to połączenie nie wpadłam, tylko bezczelnie zgapiłam od antiii z TEGO posta. Moim zdaniem pomysł na połączenie tych dwóch lakierów był genialny :D
W połączeniu wzięły udział:
- warstwa Orly Bonder w charakterze bazy,
- dwie warstwy Colour Alike nr 470 Bała fabryka z serii LDZ,
- warstwa Orly Halo z serii Naughty or Nice,
- warstwa Poshe w charakterze wysuszacza i wygładzacza.

Zdjęcia w sztucznym świetle


 Zdjęcia przy zachmurzonym niebie


30 komentarzy:

  1. najważniejsze że się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  2. o, widzę, że masz Orly Bonder :D zastanawiałam się kiedyś nad jej zakupem - może mogłabyś napisać kiedyś recenzję? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super efekt :)
    a ta Biała Fabryka coraz bardziej mi się podoba =)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo ładne połączenie.
    a ta Biała Fabryka jest przepiękna

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny efekt, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo gustowne połączenie. Na sylwestra czy święta idealne! :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dzisiejsze połączenie jest jak... lastryko. Lastryko zaś oznacza - nagrobek :D
    ...ale nie, nie martw się!

    Po pierwsze jest to bardzo trafne i efektowne połączenie, które kupuję, a po drugie ;]
    ...po drugie, to taki wesoły nagrobek.^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wesołym nagrobkiem zmiotłaś mnie z dywanu XD

      Usuń
    2. Coś w sam raz dla ożywionego trupa. :D

      Usuń
  8. jak sreberko z czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne połączenie!
    efekt końcowy jest super- taki zmrożony i zimowy, ale już bardziej karnawałowy niż świąteczny.
    pięknie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie efekt końcowy. Proste połączenie a urzeka wyglądem:)

    OdpowiedzUsuń
  11. wyszło pięknie, dobrze to widać w sztucznym świetle ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo sympatyczny zimowy duecik :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moje skojarzenie to śnieg z taka warstwą jaka zostaje po nocnym przymrozku :)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo mi się podoba ten mani;) Lubie takie połaczenie;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.