poniedziałek, 10 grudnia 2012

Jak jest zimo, to muszą być gwiazdki

Jeżeli myślicie, że wczorajszy lakier miał długą nazwę, to co powiecie na to: Etude House Petit Darling Nails HD Beam WH702 Star Pearl Gray? ;> Na butelce tej całej litanii nie widziałam, znowu przepisałam ze sklepu. W dodatku nazwa koloru to chyba wymysł sprzedawcy, ale że lubię nazwy własne, to będę ten lakier tak nazywać. W użyciu  lakier nie sprawia żadnych problemów, do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy.
W ramach ozdoby wystąpiły stare holograficzne naklejki Essence. Nawet nie wiem, czy w Naturze jeszcze je sprzedają. Aplikacja naklejek wymagała odrobinę uwagi, ale łatwo dały się odkleić od kartonika. Musiałam je trochę porozcinać, żeby jakiś rozsądny mani wyszedł, bo o ile pamiętam jakoś nie na 10 palców to rozplanowali O.o Oczywiście całość trzeba było pociągnąć topem. Na jednym palcu trochę się zagapiłam i maznęłam zbyt mocno ściągając kawałek holograficznej folii i zostawiając tylko czarny kontur. Ale na szczęście nie było to na "zdjęciowej" ręce ;) Na fotach nie bardzo widać, że naklejki są holograficzne, ale na żywo błyskały różnymi kolorami.

 


42 komentarze:

  1. gwiazdki ciekawie wyglądają, fajnie wyglądałyby na jakimś granacie *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na granacie mam świeżo zrobione śnieżynki :D

      Usuń
  2. Gwiazdki świetnie sie prezentują :)
    a kolor fajniutki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rzeczywiście niezła nazwa :D Świetny pomysł na mani, robi wrażenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne zdobienie i czekam na te śnieżynki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super :) Z niecierpliwością czekam na śnieżynki :P

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo mi się podoba te zdobienie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajne te gwiazdeczki. po mojej głowie tez jakieś gwiazdy chodzą, śnieżynki zmyłam kilka dni temu;)

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczna szarość, a te naklejki cudnie wyglądają :) Fajnie je rozmieściłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nawet nie wiedziałam, że Essence ma/miał w ofercie takie naklejki. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że to holo się nie uchwyciło bo musi ładnie wyglądać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie żaden zimowy mani jeszcze nie zagościł.. Czas to zmienić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żeby Ci się zima nie skończyła zanim coś w odpowiednim klimacie nie zrobisz ;)

      Usuń
  12. Śliczne te gwiazdki!!! ja to normalnie fanatyk gwiazdkowy od jakiś 10 lat xD
    a porządnych na pazurki od kilku lat znaleźć nie mogę ;/

    Cudowny kolor lakieru!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak tak teraz się zastanawiam, to rzeczywiście naklejek gwiazdkowych jakoś nie kojarzę za dużo O.o

      Usuń
  13. O, znowu mi się podoba :D
    Tym razem Twoje paznokcie są kadrami z disneyowskiej animowanki, powstałej w latach 30. Wtedy wszystko było w klimacie b-w^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a co to klimat b-w? bom się urodziła nieco później niż w latach 30. i nie kojarzę ;p

      Usuń
    2. b-w = b&w = black-and-white - czyly klymat czarnobiałyj :)

      Usuń
    3. Aha, co za pierdoła ze mnie:
      zapomniałam napomknąć o nazwie: nazwa jest urzekająca.
      Sama mogłabym się tak nazywać :D

      Usuń
    4. aaaa u mnie wszystko w kolorze, więc nie kojarzę skrótu ;p

      Jak Ci bardzo zależy, to mogę do Ciebie od dzisiaj pisać per Etude House Petit Darling Nails HD Beam WH702 Star Pearl Gray ;>

      Usuń
    5. Ojej, no... y... to duże wyróżnienie i w ogóle, no ale... tego... jak by Ci to powiedzieć... ;D

      Usuń
  14. ciekawa jestem, kto wymyśla tak długie nazwy! :)

    mani jest super- lakier idealnie komponuje się z gwiazdkami. Czekam na dalsze zimowe/świąteczne paznokcie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. mamy dowód na to, że szary nie zawsze znaczy smutny.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja właśnie robie śnieżynki ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam gwiazdkowe motywy, podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny kolorek i gwiazdki na nim prezentują się na nim super:)

    OdpowiedzUsuń
  19. lakier fajny, ale zdobienie jeszcze lepsze;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Rzeczywiście długa ta nazwa. Mani piękne

    OdpowiedzUsuń
  21. Wyglądają uroczo te gwiazdeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy mogę ukraść zdjęcie na fb - wzorki na paznokcie :)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ups, jakoś przegapiłam to pytanie.
      Kraść to nie bardzo, ale udostępnić z linkiem do mojego posta, to proszę bardzo ;P

      Usuń
  23. Cudownie wyszło. Coś wspaniałego :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ślicznie :) bardzo lubię motyw gwiazdek :)

    OdpowiedzUsuń
  25. przepięknie, szkoda, że tu nie widać jak gwiazdki się mienią :<

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.