niedziela, 16 grudnia 2012

Mały remanent

Weekend upłynął mi pod znakiem sprzątania. Na pierwszy ogień poszły nowe lakiery i wzorniki. Efekt jest taki, że znowu zaktualizowałam zakładkę "Moja kolekcja" i przy okazji zrobiłam zdjęcia najnowszym nabytkom. A skoro zrobiłam zdjęcia, to grzechem byłoby ich Wam nie pokazać ;)

 Colour Alike - 477 Złota Nitka i 470 Biała Fabryka

 a-england - Tristam z kolekcji The Mythicals, który już Wam pokazywałam TUTAJ

 Lakiery pękające w sumie dawno już mi się przejadły, 
ale pękacze od China Glaze w promocyjnej cenie 15zł w sklepie alphanails
jednak mnie skusiły.
Od lewej: Cracked Medallion, Oxidized Aqua i Latticed Lilac


I na koniec zakupy z Trans Design:
China Glaze - It's A Trap-Eze! i Water You Waiting For 
z najnowszej kolekcji Cirque Du Soleil Worlds Away

I jeszcze więcej China Glaze:
Full Spectrum z Prismatic
Glistening Snow z Holiday Joy
Make A Spectacle z Wicked
Positively In Love z Magnetix II

 Magnes z Magnetix II

I wreszcie coś co nie jest Chinką ;)
Misa Grey Matters i Epiphany

I Barielle Polished Princess

I byłabym tym wszystkim naprawdę zachwycona, gdyby nie fakt, że zakupy z Llarowe, na których zależało mi o wiele bardziej zaginęły gdzieś po drodze :/ Ehhhh... 

W ramach remanentu i sprzątania znalazłam mysz, która miała (nie)wątpliwą przyjemność nawiązać bliską znajomość z moim kotem. Same popatrzcie jak na tym wyszła XD



42 komentarze:

  1. ile dobroci, szczególnie te chineczki takie piękne ! :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. {mysz}
    O, ja tak wyglądam, kiedy z łóżka wstanę xD

    Cholera, tu nie ma ani jednego lakieru, który nie budziłby we mnie pożądania. Początkowo myślałam, że to Misa będzie, ale powiększyłam <3 aaa! Podziel się, no, nie bądź żyła! ;D
    Nie, tętnica też nie bądź.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo też Ci z boku watolina wychodzi? XD

      Nie podzielę się, mogę być żyła, tętnica czy inna arteria ;p

      Usuń
    2. Bokami mi wyłazi, no! :D

      Usuń
  3. kocham Tristama... bardzo Ci go zazdroszczę. ♥

    myszka nie miała szczęścia...
    dużo lakierów nie nadawało się już do użytku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kocham :)

      Nie sprawdzałam czy się nadają, zakładam, że jeszcze zipią ;)

      Usuń
    2. ech, mnie też ciężko jest się rozstawać z lakierami! ;)

      Usuń
  4. Ale piękne te wszystkie chinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Biedna myszka :). It's a Trap-Eze zapowiada się świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurczę! Mam nadzieję, że problem z paczką rozwiąże się pomyślnie i szybko!

    OdpowiedzUsuń
  7. biedna Mysz :( uczcijmy to minutą ciszy
    ..........................................................[60s]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kurdę, myślałam, że zrobiłaś 60 kropek.
      Ale brakuje dwóch :C

      Usuń
    2. Serio, chciało ci się liczyć? :D

      Usuń
    3. A Tobie się nie chciało??!11!1 {foch}

      Usuń
    4. Aż sobie sprawdziłam, rzeczywiście 58 XD

      Usuń
    5. Nie no, nie dajmy się zwariować - teraz mnie korci, żeby policzyć xD

      Usuń
    6. a miało być 60, nawet do pewnego momentu je liczyłam :D

      Usuń
    7. Hah, chciałam sprawdzić, ile z Was zacznie liczyć :P

      Usuń
    8. Poza tym - Word policzył za mnie :P

      Usuń
  8. Uuuu... Trzymam kciuki, żeby przesyłka od Llarowe się odnalazła! ChG It's a Trap-eze jest chyba w stylu GR któregoś Jolly Jewels - w butelce strasznie podobny mi sie wydaje.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rzeczywiście wydaje mi się podobny, mógłby ktoś porównanie zrobić, bo ciekawa jestem jak bardzo ;)

      Usuń
  9. sporo nowości. miłego użytkowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Barielle i Misę widzę po raz pierwszy:) Nie znam tych marek. Czy są porównywalne z Chinkami?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cenowo są nawet "lepsze" ;) A jakościowo trudno ocenić, bo tylko Misę nosiłam jeden raz :)

      Usuń
  11. Jak zawsze możesz liczyć na adekwatny komentarz z mojej strony: mniam :3

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzie można kupić lakiery Barielle ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Np. w sklepie transdesign, ale pewnie jeszcze parę zagranicznych sklepów oferuje. A w Polsce to się nie orientuję.

      Usuń
  13. uwielbiam lakiery China Glaze! Są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkie mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdraszczam przeokrutnie.. Kusicielko jedna.. Mnóstwo nowych chciejstw przez Ciebie mam.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. jak chcesz się jakiś pozbywać,dawaj znać!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na pewno będzie ogłoszenie na blogu ;)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.