wtorek, 25 grudnia 2012

Na Gwiazdkę

Dobrze, że po palcach nie widać wzrostu wagi wywołanego nadmiernym jedzeniem potraw świątecznych, bo jeszcze pomyślałybyście, że zrobiłam mani jakimś serdelkom albo parówkom ;)
Obiecuję, że to ostatni świąteczny mani w tym roku. W zasadzie to wyszedł taki świąteczno-sylwestrowy. Na jedną warstwę Color Club 928 Antiquated z kolekcji Foiled nałożyłam dwie warstwy Color Club Gingerbread z kolekcji Beyond The Mistletoe. Na jeszcze mokry lakier przykleiłam gwiazdki z brokatowego papieru wycięte ozdobnym dziurkaczem. Końce gwiazdek nie bardzo chciały przylegać do lakieru, więc dodałam na to wszystko warstwę Poshe spod której końce i tak trochę wystawały. Warstwa Golden Rose Gel Look Top Coat wyrównała wszystko.

 Zdjęcia w sztucznym świetle

 Arkusz samoprzylepnego brokatowego papieru kupiony dawno temu w Empiku.

Dziurkacz kupiony dawno temu w Biedronce

23 komentarze:

  1. Czaderski dziurkacz! Piękne paznokcie, połączenie złota i czerwieni zawsze się broni :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne pazurki, wycinałam takim dziurkaczem gwiazdki do posypania po białym obrusie, nie myślałam, że do paznokci też się może przydać:)

    OdpowiedzUsuń
  3. wygląda genialnie- wszystko pięknie błyszczy, idealnie się komponuje :)
    jak dla mnie to mani bardziej sylwestrowy. super.

    OdpowiedzUsuń
  4. O, to ja napiszę tylko tu komentarz i robię natarcie na Google w poszukiwaniu takich dziurkaczy - no bajer niesamowity, chcę go mieć^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pomysłowe! Zawsze chciałam takie dziurkacze, ale przed zakupem myślałam "dziewczyno, po co Ci to" i nie kupowałam w końcu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda genialnie! gwiazdki niby świąteczne, ale na sylwestra też by taki mani pasował, bosko się mieni =)

    hm mam kawałek błyszczącego papieru i tez kiedyś myślałam, żeby wyciąć z niego coś na paznokcie.... tylko no właśnie nie mam takiego pro dziurkacza :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajowy dziurkacz, zawsze się zastanawiałam do czego mogą się takie przydawać i nie wpadałbym na to ;) Paznokcie są świetne, faktycznie nadają się i na Święta i na Sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wyglądają pięknie! Fajny pomysł z wykorzystaniem tego dziurkacza :) Sama mam podobny, ale gwiazdki wychodzą za duże na paznokieć :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow O.O Pomysł genialny :) No po prostu śliczne :D Wesołych ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Nooo pomysł przedni:) Bardzo fajny mani:)

    OdpowiedzUsuń
  11. No ja bym tego tak nie wymyśliła. Pięknie

    OdpowiedzUsuń
  12. a ja tam byłabym ciekawa serdelkowej mani ! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. nie pomyślałam nigdy żeby tych dziurkaczy użyć do paznokci ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. tak się błyszczy, że aż oczopląsu dostałam. :P

    OdpowiedzUsuń
  15. pomysł z papierem i dziurkaczem rewelacyjny. śliczny mani;)

    OdpowiedzUsuń
  16. haha w palce Ci poszło!? piękny mani <3

    OdpowiedzUsuń
  17. To już widzę, kto nadrabia za mnie pięknymi paznokciami w święta. Super sprawa. Już postanowiłam, że jak jeszcze kiedyś rzucą takie dziurkacze w biedrze (albo lidlu, bo w lidlu chyba też były) to sobie zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny pomysł z tymi dziurkaczami :) Mam ich sporo i nie wpadłam na to :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.