sobota, 8 grudnia 2012

Niebo usiane gwiazdami

Ach te lakiery holograficzne od a-england. Jak ich nie kochać? Nie da się ;) Dragon i Saint George tak przypadły mi do gustu, że skusiłam się na kolejny lakier, pomimo sporej, jak na nasze warunki ceny. I wcale nie żałuję wdanych pieniędzy, bo Tristam jest piękny *_* Aplikacja bardzo przyjemna, schnięcia nie sprawdzałam, ale pewnie standardowe ;) Do pełnego krycia wystarczyły dwie warstwy.
Taki piękny lakier zasłużył na ozdobę w postaci ręcznie malowanych róż. Pewnie nie uwierzycie, ale najwięcej problemów miałam z dodaniem kropek >_< Nie umiem kropkować farbami akrylowymi.

 Zdjęcia w sztucznym świetle

 I jeszcze zdjęcia lakieru bez ozdób.
Zdjęcia w słońcu

50 komentarzy:

  1. Prześliczny ten lakier, broni się bez zdobienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja chce umieć robić takie wzorki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny mani :) Ja już nawet nie liczę ile czasu wzdycham za lakierami a-england

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wolno Tristama zakrywać wzorkami!!! Obiecaj, że to ostatni raz :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny <3 A z tymi różyczkami jest jeszcze piękniejszy ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Jakie cudo! Jedne z najpiękniejszych stylizacji paznokci jakie w życiu widziałam *.*

    OdpowiedzUsuń
  7. Jest przecudowny. Podoba mi się jego głębia.

    OdpowiedzUsuń
  8. super efekt! i bez ozdób pięknie się prezentują!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ♥ zakochałam się w tym lakierze. wygląda nieziemsko: taki mam teraz wyraz twarzy
    O_O mogłabym patrzeć i patrzeć.

    piękny mani, idealnie dopracowany, na kropki nie narzekaj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie widziałaś tych robionych lewą ręką XD

      Usuń
  10. bardzo ciekawy lakier, chociaż dużo bardziej podoba mi się solo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny zarówno w pierwszej jak i drugiej odsłonie....
    Gdzie kupujesz i ile kosztują lakiery a-england ? Nie mam jeszcze żadnego i chciałabym jakiś przygarnąć.Boje się, że jak wymienisz cenę to padnę ale zaryzykuje pytanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj kupuję te lakiery. Cena przeważnie 9 funtów, czyli na nasze 45zł >_< Ale bywają promocje i przesyłka zawsze gratis. Raz na jakiś czas pozwalam sobie zaszaleć. Po jednym lakierze cena tak nie boli ;)

      Usuń
  12. Bardzo lubię takie połączenie farbek i lakieru ^^ super Ci wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowny kolor lakieru holograficznego!

    OdpowiedzUsuń
  14. To jest... namalowane ręcznie?! Nie no, nie wierzę...

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny, uwielbiam różnokolorowe drobinki ^^ a i zdobienia takie, hm, 'bizantyjskie' ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zbieram szczękę z podłogi.. Niesamowicie mi się ten mani podoba..
    Coś pięknego :)

    OdpowiedzUsuń
  17. perfekcja w każdym calu, uwielbiam Twoje wzorki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zabiłaś mnie tym zdobieniem*,* zaczynam cię nie lubić. za ładnie malujesz...
    :D

    OdpowiedzUsuń
  19. ja tez nie umiem kropkowac farbkami :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale boski *-* Wzorki fantastyczne, jednak ten lakier podoba mi się bardziej sam bez zdobień.

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne zdobienie! Zazdroszczę talentu!

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam napisać, że świetne stemple. Aż doczytałam, że to ręcznie malowane. :o

    OdpowiedzUsuń
  23. Zdobienie jest zarąbiste, ale dopóki nie przeczytałam, że to róże to nie wpadłam na to :> ja tutaj widziałam kota przedstawionego w bardzo artystyczny sposób (zwłaszcza środkowy paznokieć), za co miałam wstać i bić brawa na stojąco... no a teraz zepsułam sobie wrażenie czytając w notce, że to jednak róże XD

    Tak czy siak całość zwala z nóg!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jakim cudem koty tam zobaczyłaś, podziwiam wyobraźnię XD

      Usuń
    2. Aa serio, serio - widać, jak się przyjrzy : ]
      Kocie głowy, gdzie środki róż to oczy, płatki - pręgi i wąsy, listki to uszy ;)
      ejndzel - świetna interpretacja! :D

      Usuń
  24. Wooow ale masz talent, myślałam że to stempelki :)

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne paznokcie :)
    Mam pytanko: Gdzie zazwyczaj kupujesz naklejki wodne na paznokcie?
    Bo spodobało mi się kilka wzorków na Allegro i są po 3 zł sztuka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Różnie bywa. Czasem kupuję na allegro, ostatnio dzięki przyjaciółce w chińskim sklepie wysyłkowym. Kupowałam też z sklepach internetowych Dobra rada i Alphanailstylist

      Usuń
    2. dziękuję

      Usuń
  26. Przepiękny lakier. Przepiękny!
    Zdobienie również, ale do tego już się przyzwyczaiłam :D
    - Ty zawsze przepięknie zdobisz :P

    OdpowiedzUsuń
  27. cudny ten lakier :)
    a zdobienie po prostu mistrzostwo!

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdobienie i lakier również :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.