wtorek, 18 grudnia 2012

Propozycja na wigilijną kolację ;)

Oczywiście nie będzie o jedzeniu, tylko o lakierach ;p
Nie wiem jak Wam, ale mi pękające lakiery przejadły się już jakiś rok temu. Pewnie dlatego, że każda firma lakierowa postawiła sobie za punkt honoru wpuszczenie co najmniej kilku. No ale jak zobaczyłam na alphanailstylist pękające Chinki po 15 zł sztuka, to nie mogłam nie kliknąć ;)
Z przygarniętej trójki najbardziej przypadł mi do gustu prezentowany dzisiaj China Glaze Cracked Medallion. Gdy zobaczyłam go na żywo od razu pomyślałam, że pięknie prezentowałby się na dwóch warstwach Orly Smolder. Same oceńcie czy miałam rację. Dla mnie mani jak znalazł na wigilijną kolację lub świąteczny obiad ;)
 PS. Całość jak zwykle utrwaliłam topem.

 Zdjęcia w słońcu

41 komentarzy:

  1. No wiesz? A już myślałam, że znajdę tu przepis na wigilijnego karpia ;)
    A tak poważnie, to połączenie w sam raz na święta :) wygląda pięknie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie w tym roku karpia nie będzie, więc najwyżej przepis na amura lub sandacza ;)

      Usuń
  2. Świetny ten złoty lakier ;) ja bym go wypróbowała z jaskrawszym odcieniem czerwonego :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie niedługo manicure w podobnych kolorach :) Ale nie z pękaczem, a z brokatem :) Kolory iście świąteczne, cudne!

    OdpowiedzUsuń
  4. jak nie przepadam za crackingami, pękaczami, tak to połączenie bardzo mi się podoba.
    pasuje do choinki i jest bardzo eleganckie!
    tytuł posta świetny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnego pękaczaaa! [sic!] ;_;
    Pierdoła Zając, pierdoła.

    Jakiś czas temu miałam tylko pęknięty w kilku
    miejscach flakonik, ale został zutylizowany.

    Bardzo dobra propozycja.
    Skorzystałabym z niej w jakiejś wariacji tejże, ale no właśnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zając jak Ty coś napiszesz, to ja czasem nie mam pojęcia jak to skomentować XD

      Usuń
  6. Jakie ty masz piękne paznokcie! Podziel się nimi :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam podobny pomysł :) złoty pękacz na czerwieni lub granacie. Błysk na święta jak znalazł :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Skojarzyło mi się z połamanym opłatkiem, pewnie zasugerowałam się tym tytułem notki :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakieś takie duże te pęknięcia, wolę drobniejsze :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Połączenie idealne. Świetnie się to komponuje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pękacze mi się już znudziły, ale takie połączenie koloryustyczne jest cudne i robi wrażenie. bardzo świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Można by tak patrzeć i patrzeć... Zraziłam się do pękających lakierów już po razie, ale u Ciebie to wygląda jak malowane - cudo! :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawde przepieknie! Aż żałuje że nie mam tego pękacza:( można patrzeć i i patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajnie wygląda ;] Idealnie wpasuje się w klimat świąt ;]

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląda nawet fajnie, ja jednak pękaczy już używać nie zamierzam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wróciłam;) Znalazłam swój srebrny pękacz od Wibo, który kupiłam rok temu. Nigdy go nie używałam, ale w butelce wygląda tak ładnie, że być może się skuszę;)

      Usuń
    2. Podoba mi się taka postawa :D

      Usuń
    3. Taka, że zmieniam zdanie?;)

      Usuń
    4. Ciekawa jestem czy się w końcu złamiesz :D

      Usuń
  16. Kojarzy mi się z jakimś "królewskim" klimatem :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oj tak, w razie poślizgu podczas przygotowań wigilijnych idealny mani do zrobienia w miarę szybkim czasie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. I mi się już przejadły pękacze, choć są takie połączenia, które będą podobać mi się zawsze! Tak jak np to ! Wyszło bardzo oryginalnie!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wiśnia ze złotem! Cudowne połączenie!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oooo jak świątecznie, super mani :)

    OdpowiedzUsuń
  21. To już chyba koniec Słomki. Weszłam i miałam zapytać, a gdzie przepis?, ale widzę po pierwszym zdaniu, że zrobiłam się przewidywalna. Koniec no!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakby bycie czasem przewidywalnym to było coś złego ;p

      Usuń
    2. Może to nie Słomka jest przewidywalna tylko Ty potrafisz czytać w naszych umysłach :s
      {muzyka Z archiwum X}

      Usuń
    3. To moja moc empatyczna pozwala mi się wczuć w Wasze położenie i wiem czego oczekujecie po zaserwowanym tytule. Czytać w myślach jeszcze nie potrafię ;_;

      Usuń
  22. rzeczywiscie pasujący na Wigilie :)
    I.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.