poniedziałek, 24 grudnia 2012

Świąteczny sweterek

Za wzór do tego mani posłużyło mi zdjęcie paznokci z której z japońskich gazet. Od razu skojarzyło mi się z obciachowymi świątecznymi sweterkami z amerykańskich filmów ;) Postanowiłam wykonać własną wersję i sprawdzić co mi z tego wyjdzie. Bordo w tle to dwie warstwy Miss Sporty Lasting Colour 400. Gdy tło porządnie wyschło przykleiłam do paznokci paski taśmy klejącej, a odsłonięte miejsca pomalowałam Essence Colour&Go 39 Lime up!. Tym samym lakierem dodałam zielonym paskom kropki przy pomocy sondy. Oba lakiery (Miss Sporty i Essence) okres świetności mają już za sobą i ciężko się nimi operowało >_< Żeby przyspieszyć wysychanie ostrożnie pomalowałam paznokcie topem Konad, a chwilę później Poshe. Nie malowałam od razu Poshe, ponieważ Miss Spory było już całkowicie suche i Poshe by się go nie trzymał. Żeby było bardziej świątecznie dodałam jeszcze śnieżynki malowane białą farbą akrylową. Całość utrwaliłam topem.


 Zdjęcia w sztucznym świetle


12 komentarzy:

  1. świetny- bardzo pozytywny!
    mimo że kolorystyka rzeczywiście nietypowa (troszeczkę kiczowata), to wykonanie (jak zawsze zresztą) mistrzowskie!

    OdpowiedzUsuń
  2. omnom nom, fajne kolory, takie nietypowe jak na swięta;) a to bordo takie piernikowe <3

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się napatrzeć na Twoje stylizacje. :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne :) Wesołych świąt !

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci wyszły te śnieżynki- aż myślałam że to naklejki. ale połączenie kolorystyczne nie bardzo mi pasuje :) może to dla tego że kojarzy mi się z filmem Grinch- świąt nie będzie (chociaż film fajny)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gdybyś zamieniła zielony na np. kremowy, to bardziej kojarzyłoby mi się z takim swetrem z Bridget Jones :D

    OdpowiedzUsuń
  7. fajne to połączenie kolorów, śliczne paznokcie :D
    w ogóle nie wiedziałam, że poshe na suchy lakier się nie trzyma. z seche vite lub innymi tego typu specyfikami też tak jest?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z Seche na pewno jest podobnie. Czasem trzyma się lepiej, ale często z końcówek płatami próbuje schodzić.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.