wtorek, 1 stycznia 2013

Coś mi wyrosło ;)

Lakier Misa 285 Epiphany wypatrzyłam jakiś czas temu na blogu MADY i bardzo się z tego cieszę, bo jest piękny, szczególnie z bliska. Do pełnego krycia wystarczą dwie warstwy. Malowanie nim było całkiem przyjemne. O schnięciu nic sobie nie zanotowałam, więc nie było chyba takie złe.
Żeby było ciekawiej dołożyłam mu maziaje wykonane zieloną farbą akrylową. Przypominają mi trochę nowo wypuszczone liście paproci, chociaż w sumie nie wiem dlaczego (stąd tytuł ;p). Całość oczywiście utrwaliłam topem.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


34 komentarze:

  1. faktycznie przypomina paproć :)))
    ładnie wyszło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie ładniej byłoby bez tego maziajka bo kolor jest przepiękny!



    Zapraszam do mnie :)


    OdpowiedzUsuń
  3. ładnieś to zmalowała. ja nie mam talentu do zdobień:/ podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Faktycznie coś Ci wyrosło :) ale ładnie wygląda, więc się nie przejmuj :D

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie i...wiosennie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow, ale świetnie to wygląda! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak to, nie wiesz dlaczego :P
    Przecież to jest ewidentne listowie paprotników :P

    Wygląda zacnie!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne, cudowne, przepiękne, och i ach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Grunt, że to nie była broda. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Jest :D Dobrze, że ją pokazałaś, bo bym nigdy nie wpadła na to, żeby ją kupić ;>

      Usuń
  11. Nie moje kolory, ale ładne i śmieszne XD

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja to tam jakieś jaszczurze ogony widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie :D ładnie wyglądają, podoba mi się kolorystyka

      Usuń
    2. Ooo, taki trochę jak ogon kameleona, też może być :D

      Usuń
  13. Bardzo oryginalnie, fajny wzorek:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam... od jakiegoś czasu obserwuję i podziwiam Twoje paznokciowe czary..swietny blog, pomysly i wykonanie:) . Czy moglabym sie dowiedziec jakiej firmy uzywasz farbek akrylowych?? Dlugo szukalam i w koncu zdecydowalam sie na phoenix i dostalam szalu przy 2 probach namalowania rozyczek czarna farba, w ogole nie kryja, lini prostej nie idzie namalowac, do pelnego krycia musialabym poprawiac chociaz 2 razy. Z gory dzieki za odp. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mam pojęcia jaka to firma, ale kupowałam TUTAJ. Mam ten zestaw i nie jestem nim zachwycona, traktuję go raczej jako farbi do ćwiczeń. Oprócz niego kupowałam w tym sklepie farbki na sztuki w tych pojemniczkach i są o wiele lepsze. Szczególnie wszystkie perłowe kolory, które mam świetnie się sprawują.

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.