wtorek, 22 stycznia 2013

Dzień paczki

Nieważne, że siedziałam dzisiaj dłużej w pracy. Nieważne, że reszta tygodnia to będzie siedzenie w papierach. Ważne, że po powrocie do domu zastałam awizo do odebrania dzisiaj. A 15 minut później przyjechał paczkowóz z drugą przesyłką ;> Mwahahahaha :D
Takie nagromadzenie w jednym dniu potrafi podnieść na duchu i dodać energii. Dodało jej aż tyle, że poleciałam porobić zdjęcia. A jak już zrobiłam to nie omieszkam pokazać :>

Na pierwszy ogień idzie przesyłka od antiii. Szał w ogóle, bo paczka wysłana wczoraj dzisiaj już wylądowała w domu. I to wszystko obsłużyła Poczta Polska. Jestem w szoku ;) 

 China Glaze - Techno z kolekcji ElectroPop 
(nie ma to jak porządny bling)

 Orly - Right Amount Of Evil z kolekcji Flash Glam FX
(bidulek leżał na boku, bo mu się drobinki poprzesuwały)

 Orly - Lemonade z kolekcji Sweet
(looooodyyyy ;p)

Colour Alike - 467 Złoto dla zuchwałych
(to już wszyscy znają)

No i druga przesyłka, czyli zakupy promocyjne na a-england. Promocja była bardzo zachęcająca, bo wszystkie lakiery zamiast 9£ kosztowały 6£. Jedyny problem to wybór lakierów i ograniczenie się do kilku ;)

Zakupy Ali, czyli Ascalon i Princess Sabra - oba z kolekcji The Legend
(donoszę, że ten egzemplarz Sabry ma też felerny pędzel, całkiem możliwe, że wszystkie Sabry tak mają)

I moje zakupy:
Princess Tears z kolekcji The Legend
(pozazdrościłam Ali w chwili, gdy zobaczyłam go u niej na żywo XD)

Beauty Never Fails z kolekcji Heavenly Quotes
(glassflecka nie mogłam przegapić)

And The Moonbeams... z kolekcji Heavenly Quotes
(widziałam, że genialnie wygląda na Beauty Never Fails)

I jak? ;)

61 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. o hikki nowe teksty podłapałaś

      Usuń
    2. Srocze jopienie udziela się każdemu :)

      Usuń
    3. a może coś bardziej od siebie...a zapominałam w wieku 12 lat,słownictwo ma się jeszcze ubogie,trzeba małpować

      Usuń
    4. Anonimie kochany, lat dwanaście to już mi dawno minęło, a zawiść proszę kierować w innym kierunku niż blogerki.

      Usuń
    5. hikki lat może i minęło w zeszłym roku,ale rozum jeszcze nie dojrzał do 13

      Usuń
    6. Jakbym w pracy była >_< A sio dokuczać sobie na innym podwórku ;p

      Usuń
    7. Lecę, lecę :D Mam lat więcej niż 13, a anonim nie rozumie. Trudno :D

      Usuń
  2. pakę chłop wysyłał, może ma lepsze, działające fluidy na pocztę :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A może spodobał się pani w okienku? ;p
      Btw podziękuj chłopowi za wysyłkę :D

      Usuń
  3. Nie mogę się napatrzeć na Chinkę :). Nie mogę się doczekać prezentacji łez księżniczki na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie englandy mnie ciekawią, ale najbardziej Princess Tears! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest co zazdrościć O_O Aż oczy wychodzą!

    OdpowiedzUsuń
  6. super lakiery. :) ja ciągle czekam na płytki. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miałam pytać czy przyszły >_< Niech już dojdą, żebym się nie denerwowała.

      Usuń
    2. Nie Twoja wina, ale ja już też ze skóry wyłażę. Nie mogę się doczekać. :D

      Usuń
  7. Ten pierwszy lakier z China Glaze jest przepiękny ! Ślinie się na jego widok :D

    OdpowiedzUsuń
  8. ja wybieram blink blink :] Orly jak pomidorówa :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hahahaha, rzeczywiście. :D

      Usuń
    2. Pomidorówa jest prze-pięk-na!!!

      Usuń
  9. paczka boska :) jedna i druga. Nie powiem, miałabym chrapkę a kilka sztuk :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Orly z drobinkami cudowny! Chciałabym go szybciutko zobaczyć na twoich paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie masz pojęcia jak ja Ci zazdroszczę tych sudeniek A England!!! Patrzę na zdjęcia, patrzę i...nasycić się nie mogę! zaczynam żałować, że nie skusiła mnie ta promocja.
    A Poczta Polska ostatnio naprawdę zaskakuje- wysłane przeze mnie paczki trafiły do adresata następnego dnia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) no i ciągle się zachwycam... Beauty Never Fails... ach!

      Usuń
  12. Teraz tylko czekać na prezentację na pazurkach :) Wszystkie lakiery świetne!

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie są śliczne, ale najbardziej podoba mi się ten pierwszy z China Glaze :)

    OdpowiedzUsuń
  14. a to Ty mi sprzątnęłaś chinke sprzed nosa! :O

    OdpowiedzUsuń
  15. wow niezły zbiorek doszedł do ciebie :) aż mi ślinka cieknie jak widzę co niektóre :)

    OdpowiedzUsuń
  16. o matko matko, wszystkie bym Ci podkradała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak to dobrze, że nie wiesz gdzie mieszkam ;p

      Usuń
  17. łał... śliczne! (niepohamowany ślinotok ;P) *.*

    OdpowiedzUsuń
  18. Orly - Lemonade z kolekcji Sweet - po prostu cudo. Od razu pomyślałam - lato! I od razu człowiek szczęśliwszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja spojrzałam za okno i mi mina zrzedła :/

      Usuń
    2. A ja spojrzałam za okno i mi mina zrzedła :/

      Usuń
  19. Lemoniada super,zapowiedź lata:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Jacie piczole jakie piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. TECHNO <3 <3 <3 :) To istne błyskotkowe cudo!!!

    OdpowiedzUsuń
  22. Same smakołyki.. :D
    Zazdrość koi nieco fakt, że do mnie też dziś przyszła paczucha.
    Z chineczkami :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aha.. Muszę podziękować za poradę.. Make a Spectacle jest boooski !!!
      Pozostałych kilka też wypatrzyłam u Ciebie :D

      Usuń
    2. Zawsze do usług :D Cieszę się, że trafiłam w Twój gust :>

      Usuń
  23. Przesyłki z lakierami??? Och te są najlepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Kusisz mnie strasznie tym Princess Tears :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samą butelką, to chyba nie tak strasznie ;)

      Usuń
  25. Wszystkie zapowiadają się genialnieeeee. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Podoba mi się to złoto Color Alike.

    OdpowiedzUsuń
  27. świetne.. :D:D:D wszystkie! ale najbardziej 1 i 2 [ostatnio mam faze na brokaty]
    BOSKIE! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.