sobota, 5 stycznia 2013

Full Spectrum Sci-Fi

Nie ma to jak China Glaze ;) Najpierw warstwa Sci-Fi z kolekcji Khrome, który ma świetne krycie, ale jest raczej ciężki w obsłudze, bo ma irytujące tendencje do pokazywania pociągnięć pędzla. Ale jako podkład jest świetny. Na to dwie warstwy Full Spectrum z kolekcji Prismatic. W zasadzie Full Spectrum można nakładać samo, ale chciałam mieć pewność, że będę miała całkowicie pokryte paznokcie. Poza tym tego typu lakiery łatwo mi odpryskują, więc wolałam nakładać na inny lakier. Zmywanie w normie, ponieważ drobinki w Full Spectrum są małe i nie sprawiają zmywaczowi problemów.

 Zdjęcia w słońcu (nareszcie ;>)


23 komentarze:

  1. piękny! genialnie wyglądają w nim te kolorowe drobinki! *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się te kolorowe drobinki! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepięknie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! :) moze kiedys tez sobie sprawię china glaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakby nie było ciężko, na koniec wygląda wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całość wygląda świetnie.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy to słońce było i gdzie? :/
    Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Namysłowie, 31 grudnia 2012 o godzinie 11:23 ;>

      Usuń
  8. Obie kolekcje CG uważam za upierdliwe w obsłudze :(
    Prismatików już się pozbyłam.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.