sobota, 26 stycznia 2013

Ho ho ho... Alle holo ;)

Dzisiaj będzie masa zdjęć, bo przy pokazywaniu takiego lakieru holograficznego każde zdjęcie jest inne i nie potrafię wybrać, które ładniejsze ;p
Dawno nie zaglądałam do sklepu AllePaznokcie, na szczęście ostatnio tam trafiłam i zobaczyłam, że mają jakieś nowe lakiery holograficzne. Nie bardzo wiedziałam, który wpakować do koszyka, więc pomyślałam, że wezmę "pierwszy lepszy", czyli nr 1. Powiem Wam, szał na paznokciach. Do pełnego krycia powinny wystarczyć dwie grubsze warstwy, ale ja wolałam dać trzy cieńsze. Lakier nie wymaga specjalnej bazy, rozprowadza się bardzo ładnie. Poshe mu nie szkodzi na "holowatość". Cena jak na AllePaznokcie wysoka, bo 19,90, ale moim zdaniem warto dla takiego błysku. 
Sam sklep też świetnie się spisał, bo do zamówienia na jakieś 50 zł dołożyli dwa słoiczki z ozdobami i jeszcze plastikowe siateczki, w sam raz do zrobienia wzoru z wężem ;>

Wszystkie zdjęcia wykonane w sztucznym świetle








52 komentarze:

  1. Rewelacja! Cudny ten odcień!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. myślałam o tych lakierach, ale ostatecznie odpuściłam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny. Chyba najlepszy efekt holo jaki widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie też w czołówce, chociaż pierwszego miejsca by chyba nie dostał ;)

      Usuń
  4. Kusisz tymi lakierami z AllePaznokcie, oj kusisz.. Gdyby nie ostatnie zakupy chinek i wielkiej butli Seche to bym się skusiła.. A tak muszę się nieco wstrzymać.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały jest, taki głęboki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie lubię Allepaznokcie, uważam, że ich produkty są słabej jakości, ale ten lakier wygląda zachęcająco :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to zależy, które produkty. Ja do lakierów nic nie mam, przeważnie jakość jest adekwatna do ceny. Jak się kupuje lakier za 3 zł, to nie ma co oczekiwać cudów ;)

      Usuń
  7. Jeden z ładniejszych holo jakie widziałam a przy tym jak na dobre holo bardzo tani! Z tą hurtownią już się spotkałam, miałam tam dokupić woski do depilacji. Teraz mam kolejny punkt na liście sprawunków ;)
    Dzięki za wpis, dzięki niemi spełnię jedno z moich małych pragnień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj jeszcze trochę, to może coś jeszcze Ci na tą listę wskoczy ;)

      Usuń
    2. Zmiłuj się, oszczędzam na cyckonosz. Ale paznokcie też chcą wyglądać ładnie *~*

      Usuń
    3. Cyckonosz sobie na wiosnę kup, teraz i tak go nie widać ;)

      Usuń
  8. jaki cudny! marzy mi się taki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ooooo to juz wiem co kaze sobie zamowic przy kolejnym zamowieniu z alle :D heheh cudak!

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę wejść na tą stronę i zobaczyć co mają ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Długo się zastanawiałam nad lakierami z tej serii, ale jednak doszłam do wniosku, że butelka jest dla mnie za duża.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teoretycznie dla mnie też, ale i tak mnie to nie powstrzymuje ;) Zawsze możesz kupić na spółkę z kimś i zrobić tzw. odlewkę ;>

      Usuń
  12. Bardzo podobny do holosiów z Color club a dużo tańszy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie też o nich pomyślałam :D

      Usuń
    2. XD
      Kupiłam go właśnie dlatego, że najnowsze holo CC są takie idiotycznie drogie ;)

      Usuń
  13. Uwielbiam lakiery holograficzne, zadecydowanie muszę w końcu jakiś nabyć:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro uwielbiasz, to nie ma co się wahać :D Co najwyżej, którą sztukę kupić ;)

      Usuń
  14. Ale pięknie ! :) Uwielbiam takie holo ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo podoba mi się ten lakier, wygląda przecudownie! :)

    OdpowiedzUsuń
  16. a jaka ma nazwe ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A żebym to ja wiedziała >_<
      Na stronie sklepu widnieje pod nazwą "LAKIER DO PAZNOKCI EFEKT HOLOGRAMOWY", a na naklejce ma napisane "AllePaznokcie Lakier do paznokcie Efekt Holograficzny". I bądź tu człowieku mądry ^^"

      Usuń
  17. Rewelacyjnie wygląda, jak naklejki:)

    OdpowiedzUsuń
  18. ale cudeńko =)
    aj musze w końcu jakiś holoś przygarnąć bo poki co tylko się zachwycam na cudzych paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  19. Już wcześniej u kogoś je widziałam i tylko utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że warto.

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczny! Nie mam ani jednego holo lakieru w swojej kolekcji, ale teraz chyba się jednak skuszę, zwłaszcza, że karnawal trwa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam to szczęście, że w Radomiu jest stacjonarny sklep Alle :) Widziałam na ich stronie te lakiery i jeszcze jedną ciekawostkę- lakier FLIP FLOP.
    W piątek też zrobiłam u nich zakupy i dopiero szykuję posta o nabytkach :) niestety na stanie nie było ani holo ani FF, a i tak nie przeszkodziło mi to w wydaniu pieniędzy np. na aksamit :)

    Mówisz, że holo warte grzechu?? :) We wtorek dostawa w sklepie... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Holo warte nawet siedmiu grzechów ;)

      Flip flop też jeden już kupiłam i świetnie wygląda. Szkoda, że po 2 warstwach nie daje idealnego krycia, ale jestem w stanie mu to wybaczyć, bo fajnie zmienia kolory.

      Usuń
  22. ale świetny ten lakier!!! Kurcze no nie mogę sie napatrzeć;)

    OdpowiedzUsuń
  23. piękny efekt końcowy :)

    Ja uwielbiam ten sklep bo oni zawsze dają gratisy (za każde wydane 10 lub 20 zł nie pamietam) to zachęca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mają dobre podejście do klienta w tym względzie :)

      Usuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.