środa, 2 stycznia 2013

It's A Trap-Eze!

W sumie to pamiętam jak się się odgrażałam, że wszystkie glittery z limitki China Glaze pt. Cirque Du Soleil Worlds Away będą moje. Po obejrzeniu swatchy skończyłam jednak tylko z dwoma, bo reszta na paznokciach mnie rozczarowała. Jednym z tych dwóch lakierów jest It's A Trap-Eze!, który w butelce wygląda ponoć podobnie jak jeden z glitterów Golden Rose. Nie wiem, nie sprawdzałam na żywo, a przekaz internetowy czasem kłamie ;P
It's A Trap-Eze! to biała, lekko złamana szarością baza z pierdylionem (że tak sobie pozwolę użyć ulubionego liczebnika Obsession) większych i mniejszych kolorowych drobinek. Jak widać na zdjęciach dwie warstwy wystarczą do szczęścia, czyli do pełnego krycia. Będę musiała kiedyś spróbować z jedną warstwą na czymś białym, też powinno ciekawie wyglądać :) Schnięcia nie sprawdzałam, tylko użyłam Poshe. Zmywanie, jak się pewnie domyślacie, zdecydowanie upierdliwe, najlepiej pomóc sobie metodą z folią.

 Zdjęcia w sztucznym świetle


51 komentarzy:

  1. Od razu pomyślałam, że to brokat Golden Rose :P

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja się jakoś nie mogę przemóc do tych brokatów w białych bazach :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też długo nie mogłam, ale ten mi się wyjątkowo podoba, zwłaszcza w zbliżeniu :)

      Usuń
  3. Jak cyrk to mi to nie wygląda. Jednak fajnie się prezentuje :) Moje pierwsze skojarzenie to też był GR.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie się to prezentuje;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalejdoskop! Super, zdecydowanie propozycja dla mnie.

    O, to Obs lubi ten, no, pierdyliard czy tam pierdylion?^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie, to w końcu pierdyliard czy pierdylion, bo już się zakręciłam O.o

      Usuń
    2. 1 pierdyliard= 100 pierdylionów ;)

      Usuń
    3. A może 1000 pierdylionów?

      Usuń
  6. Ja myślałam, że pokazujesz Jolly Jewels z Golden Rose ;) Ale jak się bliżej przyjrzałam, to ten mi się stanowczo bardziej podoba niż propozycja GR :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja GR w sumie dobrze nie widziałam więc nie wiem, które by było dla mnie ładniejsze, ale serce bez patrzenia wybiera CG ;)

      Usuń
  7. tez na początku pomyślałam o GR;) Podoba mi się;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dla mnie JJ od GR jeat ...brzydszy! ma chyba większe drobinki.
    ten cukierek jest zdecydowanie słodszy, ale i bardziej subtelny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie mam GR dla porównania, ale skoro brzydszy, to może i lepiej ;)

      Usuń
  9. Boski jest.. Póki co zadowalam się jednak jego namiastką w postaci Golden Rose ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawdę mówiąc ostatnio z ofertą GR jestem ostro na bakier, nie widziałam na żywo chyba dwóch ostatnich serii ;)

      Usuń
  10. Faktycznie trochę podobny do GR. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. W pierwszej chwili myślałam, że to lakier GR :) Cukiereczek !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny jest, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam słowotwórstwo :) pierdylion i rozpięciorwić o tak :) lakier bombowy, rzeczywiście podobny do GR :)

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja dla odmiany nie pomyślałam o GR. Pomyślałam: ja też chcę lakiery z cyrku ;_;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, jak oryginalnie pomyślałaś ;>

      Usuń
    2. ...a myślałaś o pierdylionie?

      Usuń
    3. Troszkę tak. I o pierdyliardzie.

      Usuń
  15. Bardzo podobny do tego z Golden Rose:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wierzę na słowo, bo na żywo nie sprawdzałam ;)

      Usuń
  16. Cukierkowe, pycha! Pozdrawiam, Blogging Novi

    OdpowiedzUsuń
  17. Wygląda zupełnie jak GR Jolly Jewells nr 115.

    OdpowiedzUsuń
  18. Rzeczywiście baaardzo podobny do 115 GR. Piękny :)

    OdpowiedzUsuń
  19. brokat podobny do Circus Confetti z Essence.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękny jest, ale aż mnie skręca na myśl o zmywaniu brokatu z paznokci. Efekt cudowny, ale przez tyle udręki ze zmywaniem rzadko sięgam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Musiałam powiększyć :D Szczerze? W porównaniu do GR wypada fenomenalnie. Ma więcej drobinek w nietypowych kolorach:). Woooow:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Podoba mi się! ) Niedługo też będę go miała ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Strasznie podobny do GR. Chciałabym wypróbować tego cukierka :) Pocieszny :)

    OdpowiedzUsuń
  24. mam odpowiednik golden rose i jest faktycznie bardzo podobny. podobał mi się bardzo na zdjęciach, ale na żywo - kiedy pomalowałam nim paznokcie, czar prysł... jakoś nie mogę się do niego przekonań.
    u mnie ta kolekcja wywołała na początku same ochy i achy, ale po pierwszych zdjęciach zupełnie zrezygnowałam z zakupu.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. Ale się kolorowo zrobiło, muszę sobie kupić odpowiednik z GR bo też chcę mieć cyrkowe pazurki:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Strasznie podobny do GR :) Bardzo ładny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Hmmm... A do mnie jakoś nie przemawia... CO SIĘ ZE MNĄ STAŁO?! ;_;

    OdpowiedzUsuń
  28. ostatnio myślałam że dostane kota jak zmywałam brokat:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To źle? przecież kotki są takie fajne ;p

      Usuń
  29. Mam ten lakier i faktycznie fajnie wygląda na białym lakierze, ale jednak wolę go solo ;).

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam lakier z Goldena - identyko! Jedyną różnicą jest chyba tylko jakość żeby efekt był taki jak u ciebie muszę dać 3-4 warstwy :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze :) Każdy sprawia mi wielką radość i mobilizuje do dalszej pracy.
Jednocześnie proszę o nie umieszczanie w komentarzach zaproszeń na swoje blogi, rozdania i innych reklam. Wszelki spam zostanie usunięty, więc szkoda Waszego czasu.